Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Θα συνεχιστεί η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων από τον ΣΥΡΙΖΑ

 
Μέρα με την ημέρα αρχίζει και ξεκαθαρίζει το τοπίο σχετικά με τις προθέσεις της νέας κυβέρνησης για τις ιδιωτικοποιήσεις.
Η νέα συγκυβέρνηση διά στόματος στελεχών της και υπουργών της πλέον τάσσεται ανοιχτά υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων της περιουσίας του ελληνικού λαού και των δημόσιων επιχειρήσεων.

Διάφοροι έχουν εστιάσει στις παραιτήσεις των στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ που ζήτησε η κα Βαλαβάνη και τις διαφημίζουν λές και  πρόκειται για επαναστατική κίνηση που <<ξηλώνει >>το ΤΑΙΠΕΔ..Αμ δε...!!
<<Ξέχασαν>> να αναφέρουν τι είπε για την πώληση κρατικής περιουσίας..
Η ίδια δήλωσε ότι  ''Θα προωθήσουμε να βρούμε διαφορετικό τρόπο αξιοποίησης των περιουσιακών στοιχείων του Δημοσίου'' -κατι που κάνει ξεκάθαρο ότι με ΤΑΙΠΕΔ ή οχι την περιουσία του ο ελληνικός λαός δεν την γλιτώνει από τα κοράκια που την περιτριγυρίζουν.
Για τον σιδηρόδρομο ούτε κιχ από την κυβέρνηση ..Μερικές αοριστολογίες  μόνο περί ενοποίησηςτων εταιρειών σε μία και  μερικές σκόρπιες δηλώσεις για ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο.
Στην ουσία ακόμα και αυτές οι δηλώσεις σκοντάφτουν σε αντικειμενικά προβλήματα καθώς ο ΣΥΡΙΖΑ ασπάζεται την ευρωπαική προοπτική η οποία κουνάει το δάχτυλο για κλείσιμο πχ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αν δεν επιστραφούν περίπου 800 εκατ ευρώ με την προοπτική η εταιρεία να παραμείνει στο δημόσιο.
Ακόμα και η ενοποίηση των εταιρειών έχει σοβαρά προβλήματα με πρώτο από όλα την ετήσια επιδότηση -χρηματοδότηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με 50 εκατ ευρώ καθώς αυτή θα γίνεται μέσω ΟΣΕ και καταλαβαίνουμε όλοι τι σημαίνει αυτό..
Το ίδιο και για την εταιρεία συντήρησης καθώς και αυτή θα πρέπει να ενσωματωθεί στην μητρική με ότι συνεπάγεται αυτό για τα ελλειμματά της
Εχουμε την εντύπωση ότι οι εταιρείες θα πρέπει να παραμείνουν ανεξάρτητες και κατοχυρωμένες  ως δημόσιες με κανονική χρηματοδότηση που σκοπό θα έχει την ανάπτυξη και λειτουργία του σιδηροδρόμου.
Ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος δεν σημαίνει μία εταιρεία αλλά  σημαίνει ενιαία πολιτική με πέρασμα όλων των μέσων παραγωγής και διαχείρισης του σιδηροδρόμου στον κύριο μέτοχο δηλαδή στο Ελληνικό  δημόσιο.
Κάποιοι στήνουν πάλι παραμύθια με δράκους με σκοπό να εκφοβίσουν τους εργαζόμενους ενώ μέχρι χθές διαφήμιζαν την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ και το σταμάτημα της ιδιωτικοποίησης του.Τα <<νεα>> στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ στον όμιλο του ΟΣΕ βλέπουν το τσουνάμι να έρχεται με την κωλοτούμπα της νέας συγκυβέρνησης  για τις ιδιωτικοποιήσεις να παίρνει παραμάζωμα και τον σιδηρόδρομο κατι που σημαίνει ότι θα πρέπει να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα..
  • γιατί δεν καταργήθηκε εντελώς το ΤΑΙΠΕΔ
  • γιατί πλέον μιλάνε για τρίτο δρόμο για ιδιωτικοποιήσεις
  • γιατι μιλάνε για επαναδιαπραγματεύσεις συμβάσεων και οχι για καταργήσεις
Σίγουρα συνάδελφοι σιδηροδρομικοί θα ακούσουμε από τα χείλη γνωστών παπαγάλων τα αμίμητα
Δεν μπορούσε να γίνει αλλιώς
Θα έκλεινε η εταιρεία
Είμαστε υπέρ των στρατηγικών συμμαχιών και άλλα τέτοια της κλασικής πουλημένης συνδικαλιστικής ρητορικής
Εμείς όμως θα είμαστε εδώ και δεν θα αφήσουμε σε χλωρό κλαρί αυτούς που χθές ήθελαν να ξεπουλήσουν τον σιδηρόδρομος ούτε αυτούς που πούλησαν επανάσταση και τώρα αρχισαν το ''ζέσταμα'' στην κωλοτούμπα
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ