Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Υπηρεσία παραπόνων επιβατών από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Θέλετε να εκφράσετε τα παράπονά σας, για κάποιο τραίνο;
Αν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σας δίνει τη δυνατότητα της διαμαρτυρίας ή της υποβολής ερωτήματος, απευθυνόμενοι μέσω των παρακάτω "οδών" :


Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – Πληροφορίες Δρομολογίων
14511 (ώρες λειτουργίας 06:00-23:00 καθημερινά, χρέωση 61.5 λεπτά το λεπτό για κλήση από σταθερό, 98.4 λεπτά το λεπτό για κλήση από κινητό). Δίνεται η δυνατότητα φωνητικής πύλης, στην οποία μπορείτε να πείτε “Δρομολόγια” για να ακούσετε αυτοματοποιημένα ηχητικά μηνύματα δρομολογίων για όλη την Ελλάδα ή “Σύνδεση” για να μιλήσετε με διαθέσιμο υπάλληλο.

Παράπονα
210 5270762 (ώρες λειτουργίας 07:30-15:00 Δευτέρα έως Παρασκευή).

Δρομολόγια
1110 σε 24ωρη βάση (χρέωση μιας αστικής μονάδας) (αυτοματοποιημένα ηχητικά μηνύματα δρομολογίων για όλη την Ελλάδα).
Τηλέφωνα Επικοινωνίας

14511

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών (καθημ. 06:00 - 23:00)

1110

Ηχογραφημένα Μηνύματα Δρομολογίων

210 527 0762

Γραμμή Παραπόνων Δευ - Παρ 07:30 - 15:00