Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Το σώσε στο σιδηροδρομικό δίκτυο σε όλη την Ελλάδα




Μεγάλη απογοήτευση επικρατεί στις τάξεις των σιδηροδρομικών για όλα όσα συμβαίνουν στο δίκτυο αυτή τη στιγμή.Απανωτά προβλήματα αλλά και συμβάντα δημιουργούν μια εκρηκτική κατάσταση τόσο για επιβάτες όσο και για εργαζόμενους.Οι μοναδικοί που μοιάζει να το απολαμβάνουν είναι η κυβέρνηση του μαύρου μετώπου αλλά και η αξιωματική αντιπολίτευση καθώς  η κατάσταση εξυπηρετεί  στα μέγιστα τους σκοπούς των.


Τα στοιχεία της φύσης, χτύπησαν το πολύπαθο δίκτυο της Θράκης με αποτέλεσμα, την διακοπή των δρομολογίων για άλλη μιαφορά.

Στον προαστιακό Αθηνών τα προβλήματα μοιάζουν ατελείωτα με το τροχαίο υλικό

και την υποδομή που καταρρέει.Τα desiro  εμφανίζουν συνεχείς βλάβες σε μετατροπείς και πόρτες με αποτέλεσμα να υπολειτουργούν ή να ακινητοποιούνται.
Είχαμε την ακινητοποίηση  συρμού στα Λιόσια καθώς εμφάνισε πρόβλημα (έβγαζε καπνούς από κάτω).Η έλλειψη προσωπικού  είναι τέτοια που δεν υπάρχουν μηχανοδηγοί για να προστρέξουν σε βοήθεια για ρυμούλκηση ή απόσυρση συρμών καθώς όλοι είναι σε δρομολόγια!
 Άλλο desiro κυκλοφορούσε με πρόβλημα στην αερόσουστα με αποτέλεσμα να μην μπορείς να σταθείς στο κάθισμα με ταχύτητα πάνω από 80 χλμ

Στην Οινόη προχθές είχαμε πτώση δένδρου που απέκλεισε την μία γραμμή και είχε σαν αποτέλεσμα καθυστερήσεις και ακυρώσεις δρομολογίων.Ενδεικτικό της έλλειψης προσωπικού είναι ότι έψαχναν το μοναδικό άτομο που απασχολείται στην γραμμή και αυτό έλειπε σε άδεια.Ευτυχώς που υπάρχει και αυτός καθώς έχει δώσει  και την ψυχή του ακόμα για να μείνει όρθιο το δίκτυο.Και δεν του το αναγνωρίζει κανένας…Εμείς  του το αναγνωρίζουμε

Στην Τιθορέα χθές είχαμε διάσπαση  της εμπορικής αμαξοστοιχίας  23500 εντός του σταθμού στα πρώτα 4-5 βαγόνια.Εσπασε ο σύνδεσμος  και ο συρμός  ακινητοποιήθηκε .Το προσωπικό επανασύνδεσε την αμαξοστοιχία και αναχώρησε μετά κανονικά.Το παράξενο είναι ότι οι διασπάσεις είναι πολύ συχνές και δεν μπορούμε να καταλάβουμε  τι συμβαίνει.Αυτα τα βαγόνια του εξωτερικού τα ελέγχει κανείς;

Το τροχαίο υλικό που χρησιμοποιείται για την εκτέλεση εμπορικών αμαξοστοιχιών πλέον είναι μέσο βασανισμού του προσωπικού έλξης καθώς η καταστασή τους είναι απερίγραπτη..Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Οι ΔΗ σειράς 450/500 δεν μπορούν να δουλέψουν σε πλήρη ισχύ εδώ και πολύ καιρό  ενώ οι διακυμάνσεις ισχύος είναι μόνιμες και πολύ επικίνδυνες.
  • Οι αναρτήσεις τους είναι ανύπαρκτες με αποτέλεσμα να μην μπορείς να σταθείς ούτε στο κάθισμα με ταχύτητες 80 χλμ,ενώ τα ίδια τα καθίσματα είναι σε πλήρη αποσύνθεση.
  • Εχουν πάρα πολλές σπασμένα παρμπρίζ (μάλιστα μία κυκλοφορεί με τρύπα στο παρμπρίζ εδώ  και πολύ καιρό παρά την επισήμανση σε δελτίο επισκευής).
  • Τα όργανα δεν φωτίζονται αλλά ούτε και  τα  ταχύμετρα (όσα δουλεύουν από αυτά).
  • Το αποκορύφωμα είναι ότι οι αυτές οι μηχανές είναι τόσο βρώμικες που είναι επικίνδυνες για την υγεία του προσωπικού.

Επίσης έχουμε εντοπίσει συχνές απόπειρες παραβίασης κανόνων κυκλοφορίας από ανώτερα στελέχη καθώς μεταφέρουν πίεση στους μηχανοδηγούς να κινήσουν υπέρβαρα τρένα ή τρένα με πρόβλήμα.Σε όλες τις περιπτώσεις το προσωπικό έχει αντιμετωπίσει αρνητικά κάθε τέτοια πίεση αλλά βλέπουμε ότι επιμένουν.

Ενδεικτικό της πίεσης των εμπορικών συμφωνιών είναι η αντικανονιστική προτεραιότητα εμπορικών αμαξοστοιχιών έναντι επιβατικών και μάλιστα με επιτακτικό τρόπο για να μην πούμε εκβιαστικό.

Στην ουσία όλα τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της υποχρηματοδότησης των υποδομών,της συντήρησης και των μνημονιακών πολιτικών στην Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη των μονοπωλίων.Οταν διώχνεις το μισό προσωπικό,όταν φέρνεις πλαφόν αμοιβών,ενιαία μισθολόγια και ενιαία φτώχεια αυτά ακριβώς τα αποτελέσματα έχεις.

Απλά μερικοί προσπαθούν να ομορφύνουν τον σιδηρόδρομο ζόμπι που δημιούργησαν καθώς επιθυμούν να τον ξεφορτωθούν σε ιδιώτες με το πρόσχημα της ανάπτυξης  που θα προέλθει από τα ιδιωτικά κεφάλαια όπως λένε.Αυτό που δεν λένε  είναι ότι ως υπάλληλοι του εγχώριου και ξένου κεφαλαίου  στο τελικό στάδιο μεταβιβάζουν την λαική περιουσία που τόσα χρόνια οι ιδιώτες ξεζούμισαν  σαν τρωκτικά και αυτοί ως μεσάζοντες έπαιρναν την μιζούλα τους.

Στον αντίποδα οι <<σωτήρες>> του σιδηροδρόμου ορμώμενοι από προσωπικά ή αντιπολιτευτικά κίνητρα εμφανίζονται  μεν ως πατρόνοι και προστάτες αλλά οι πράξεις τους άλλα λένε.Επιφυλάχθηκαν στο νομοσχέδιο έκτρωμα για τον σιδηρόδρομομο του υπουργείου μεταφορών. Αντί να το καταψηφίσουν προσπαθούν να δικαιολογήσουν  αυτή τους την στάση  (δηλαδή την κωλοτούμπα τους) με απειλές και κατηγορίες εναντίων αυτών που είπαν ξεκάθαρα ΟΧΙ.
Αφήστε που συνεχίζουν να διαφημίζουν την <<ευρωπαική προοπτική>> της χώρας αλλά και του σιδηροδρόμου ενώ ξέρουν ότι στην επόμενη πενταετία θα χάσουν την δουλειά τους το 50% των σιδηροδρομικών σε όλη την Ευρώπη..
Την Ευρώπη των μονοπωλίων ,των μεγάλων εταιρειών,των σαλονιών και της πείνας που ξεδιάντροπα στηρίζουν με τον αριστερό μανδύα που φορούν κατά περίπτωση.

Αντισταθείτε,ξεσηκωθείτε πριν να είναι αργά

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ