Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Πότε θα σταματήσει η κοροιδία;


Έχουν περάσει μήνες από τότε που πρωτοακούσαμε για την κατασκευή αποβάθρων στον Ρέντη για την επιβίβαση  και αποβίβαση του προσωπικού .
Μετά από άπειρες αναφορές διαμαρτυρίας των μηχανοδηγών ,επιστολές του σωματείου της ΠΕΠΕ ,μετά από σκισμένα ρούχα ή  τραυματισμούς  συναδέλφων λόγω του ύψους του πατώματος των desiro,και τόσα άλλα οι αρμόδιες υπηρεσίες ξεκίνησαν την κατασκευή αποβάθρων στον σταθμό του Ρέντη οι οποίες όμως ξαφνικά σταμάτησαν!!!!

Το σωματείο του Λαρισαικού σε επιστολή του προς τον ΟΣΕ  θεώρησε κατά την δική του άποψη ότι οι βοηθητικές αποβάθρες  δεν θα έπρεπε να κατασκευαστούν και ότι πρέπει μάλιστα να ξηλωθεί  ακόμα και αυτό το μικρό κομμάτι που κατασκευάστηκε.
Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ ο  γενικ(ώ)ς γραμματέας  του σωματείου και παράλληλα εργοδοτικός εκπρόσωπος της ΕΝΟΤΗΤΑΣ μας έψεξε που σαν μπλογκ δεν απαντήσαμε στην επιστολή του  Λαρισαικού (αναγνωρίζοντας μας έτσι την σημαντική παρεμβατικότητα και την δική του αδυναμία!!!)Του απαντήσαμε ότι  οφείλει να απαντήσει πρώτα το σωματείο  της ΠΕΠΕ  (και επομένως και ο ίδιος ) στην επιστολή του Λαρισαικου.( σσ.άτι που  έκαναν οι εκπρόσωποι της ΣΥΠΕ στο ΔΣ).Μέχρι σήμερα ο γενικ(ώς) γραμματέας έχει παραμείνει σε απόλυτη αφωνία για το θέμα.

Η μη κατασκευή  των αποβάθρων  για τόσο μεγάλο διάστημα ,όπως προαναφέραμε  έχει οδηγήσει σε τραυματισμούς του προσωπικού, και ευτυχώς μέχρι σήμερα  μόνο  από καθαρή τύχη , έχουμε αποφύγει τα χειρότερα.

H αποβάθρα που κατασκευάστηκε μεταξύ 8ης και 9ης γραμμής δίνει μια μικρή λύση  στην επιβίβαση και αποβίβαση  για 2 desiro .Η δε τρίτη γραμμή θα βοηθούσε για την επιβίβαση και αποβίβαση άλλων 2 desiro  κατά την διάρκεια της ημέρας .
Και εδώ έρχεται ένα άλλο πρόβλημα που αφορά   την πρωτοφανή  άρνηση  σταθμάρχη του Ρέντη να βάλει συρμούς desiro στην 3η, 8η και 9η γραμμή  (που έχουν αποβάθρες ) ενώ είναι κενές .

8η & 9η  γραμμή κενή και ο συρμός στην 6η επειδή έτσι γουστάρουν μερικοί/ες

Οι συνάδελφοι μηχανοδηγοί που εκτελούν τους ελιγμούς (δλδ βγάζουν τα desiro  από το μηχανοστάσιο) ή άλλοι  συνάδελφοι που  παραδίδουν συρμούς  μετά το  τέλος των δρομολογίων  ζητούν από τους σταθμάρχες να τοποθετούνται οι συρμοί στις γραμμές με τις αποβάθρες (εφόσον αυτές είναι κενές)  γιατί  και οι ίδιοι γνωρίζουν από πρωτο χέρι το πρόβλημα  για τους μηχανοδηγούς που θα έρθουν να παραλάβουν ή να παραδώσουν τον συρμό λόγω του ύψους του πατώματος των desiro.
Θέλουμε να καυτηριάσουμε την αντισυναδελφική στάση μερικών που διαχειρίζονται την κυκλοφορία  στο Ρέντη και θεωρούν ότι το προσωπικό έλξης ,κίνησης,τεχνίτες και ο καθαρισμός πρέπει να βασανίζεται από την δική τους αδιαφορία όταν μάλιστα οι ίδιοι για ένα 8ωρο ..δεν σηκώνονται από την καρέκλα...
Όσον αφορά την επιστολή του Λαρισαικού θέλουμε να υπενθυμίσουμε στους συναδέλφους που την συνέταξαν ότι :
  1. Οποιαδήποτε κατασκευή μεταλλική ή οχι  , η οποία  τηρεί τις προδιαγραφές ασφαλείας για το ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο δεν είναι επικίνδυνη.
  2. Η χρήση νερού επιτρέπεται κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες στους πιστοποιημένους και εκπαιδευμένους υπαλλήλους .Οι υπάλληλοι του καθαρισμού έχουν εκπαιδευτεί για την κίνηση τους  σε χώρο ελιγμών όσο και για την χρήση νερου και είναι εφοδιασμένοι με  τα κατάλληλα μέτρα προστασίας (ειδικά γιλέκα κλπ).Στο χώρο του αμαξοστασίου οι υπάλληλοι του  καθαρισμού δεν διέρχονται  του πεδίου  ελιγμών του αμαξοστασίου και των Α/Α;
  3. Οι διάταξεις του κανονισμού είναι συγκεκριμένες για την εκτέλεση ελιγμών σε περιοχή με κρηπιδώματα επιβατών ειδάλλως θα έπρεπε ή να μην γίνονται πουθενά ελιγμοί ή να μην έχουμε αποβάθρες για τους επιβάτες.

Επομένωςτο μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι  απορούμε με την προκλητική καθυστέρηση της κατασκευής του υπόλοιπου έργου καθώς οποιοσδήποτε τραυματισμός συναδέλφου βαρύνει αυτούς που  συνεχίζουν να  αδιαφορούν ή να  καθυστερούν  .

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ