(σχόλιο ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ...Το 2007 πριν δηλαδή 11 χρόνια το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήταν στις 4 ώρες και 15' με ΔΗ (ντηζελ) και μέσα από τον ορεινό όγκο!! Επιτέλους μετά από τόσο καιρό και 4-5 μνημόνια ...)
Ποιες εργασίες απομένουν για να ξεκινήσουν οι ηλεκτροκίνητοι συρμοί μεταξύ πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας
Μια μεγάλη πρόβα τζενεράλε, για την οποία θα κινητοποιηθεί η Πυροσβεστική, η Αστυνομία και άλλες δυνάμεις είναι προγραμματισμένη για αυτή την Παρασκευή, 30 Νοεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε αυτή την εβδομάδα ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Θάνος Βούρδας, μέχρι το τέλος του 2018 θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ώστε από τις αρχές του 2019 να μπουν σε πλήρη λειτουργία τα δρομολόγια με ηλεκτροκίνητους συρμούς.
Έτσι, το δρομολόγιο μεταξύ πρωτεύουσας και συμπρωτεύουσας θα καλύπτεται σε 4 ώρες και 30 λεπτά. Σημείο κλειδί στη μείωση του χρόνου των δρομολογίων είναι ότι τα τρένα δεν θα χρειάζεται να αλλάζουν μηχανή, όπως γίνεται μέχρι σήμερα.
Σύμφωνα με τον κ. Βούρδα υπάρχουν κάποιες τελευταίες εργασίες που πρέπει να ολοκληρωθούν ώστε να ξεκινήσει η νέα φάση των δρομολογίων: να στρωθούν οι γραμμές στην περίφημη Σιδηροδρομική Σήραγγα 26, στην περιοχή της Εκκάρας και να τοποθετηθεί η ηλεκτροκίνηση.
Με τα έργα αναβάθμισης στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός κλείνει μια φάση 30 και πλέον ετών, με τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό αλλά και τη μείωση του χρόνου για τα ταξίδια μεταξύ των δυο μεγαλύτερων πόλεων της χώρας.
Επόμενη φάση: Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες
Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Διονέλης, εκτίμησε ότι ο χρόνος μπορεί να μειωθεί και στις 3,5 ώρες, στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 και αφού ολοκληρωθούν τα συστήματα σηματοδότησης της διαδρομής.
news.gr