Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

Πρόβλημα με τις υπηρεσίες του Ρέντη

Πλέον επιβεβαιώθηκε με τον πιο έντονο τρόπο ότι υπάρχει σημαντικό πρόβλημα στο κύκλωμα εργασίας με τις υπηρεσίες του Ρέντη και  ειδικότερα με αυτές που εμπλέκεται το Κιάτο και τις οποίες για διάφορους λόγους δεν μπορεί να καλύψει.
Σε υπηρεσία που εχει το ΜΑΙ  και  η οποία περιλαμβάνει 4 διαδρομές Κιάτο-Πειραιά   στην τελευταία διαδρομή   ο μηχανοδηγός  έρχεται ως  επιβάτης από εκεί.Όλοι οι μηχανοδηγοί  που κάνουν την υπηρεσία ερωτούνται από τους τμηματάρχες  αν δέχονται να  μηχανοδηγήσουν το τέταρτο Κιάτο  αντί να έρθουν επιβάτες επειδή το Κιάτο δεν έχει άτομο για να το καλύψει .
Δηλαδή το ερώτημα αφορά αν δέχονται να παρανομήσουν και να ξεπεράσουν τις 5,30 ώρες μηχανοδήγηση.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ; ΠΑΣ ή ΔΕΝ ΠΑΣ;
Οσοι αρνούνται να πάνε το τέταρτο Κιάτο αντικαθίστανται  από άλλο μηχανοδηγό στο μέσο  της διαδρομής ( δηλαδή γίνεται  επιτόπου αλλαγή υπηρεσίας καθώς το δρομολόγιο είναι στην ουσία χρεωμένο στον μηχανοδηγό που κάνει την υπηρεσία )  από τον τμηματάρχη υπηρεσίας ακόμα και με  τηλεγράφημα κατάργησης  του μηχανοδηγού από την αμαξοστοιχία  
Το σωματείο χθες ενημερώθηκε για το θέμα και  κατά την συνήθη πρακτική του δεν έπραξε απολύτως τίποτα.
Τα θέματα που προκύπτουν είναι τα εξής;
  1. Οι 5,30 μηχανοδήγησης είναι σε διαπραγματευση ή στην κρίση του μηχανοδηγού;Υπάρχει δηλαδή περίπτωση κάποιος να δεχθεί να μηχανοδηγήσει παραπάνω και το σωματείο θα το δεχθεί;
  2. Ειναι δυνατόν να γίνονται επιτόπου μετατροπές σε κυκλωματικές υπηρεσίες και το σωματείο να σιωπά;
  3. Ειναι δυνατόν το Κιάτο να συνεχίζει να έχει υπηρεσίες  που δεν μπορεί να καλύψει αφού δεν έχει εφεδρείες ;
  4. Γιατί υπάρχει υπηρεσία που φέρνει τον μηχανοδηγό επιβάτη από το Κιάτο ( μία ολόκληρη διαδρομή δηλαδή ) ενώ μπορεί να μετατραπεί  και πάντα  εντός των 5,30 ωρων μηχανοδήγησης να γίνεται αλλιώς.
  5. Τι θα γίνει με τις υπόλοιπες υπηρεσίες που έχουν συνεχόμενη μηχανοδήγηση χωρίς διάλειμμα;Ως πότε το σωματείο θα συνεχίσει να ΣΙΩΠΑ;ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΑΚΥΚΛΩΜΑΤΑ;
  6. Τι θα γίνει με τις ωρες μηχανοδήγησης στα αξονικά και στα εμπορικά;