Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019

Η αλήθεια που ενοχλεί τον αποτυχημένο πρόεδρο της ιδιωτικοποίησης

Απόλυτο ευτελισμό   και   συνδικαλιστική παρωδία αποτελεί πλέον η  εκπροσώπηση των μηχανοδηγών  από τον ποιο  αποτυχήμενο πρόεδρο στην ιστορία της έλξης .Τον πρόεδρο  της ιδιωτικοποίησης ,της εντατικοποιησης ,του 9ημερου και του ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
Μετά την θρασύτατη αναρτηση  του αποτυχημένου και κυριολεκτικά γραφικού  υποτακτικού της εργοδοσίας  η καλύτερη απαντηση είναι τα ίδια του τα γραπτά!!

Συνάδελφοι είναι η πολλοστή φορά που η συνδικαλιστική καρικατούρα αυτοδιαψεύδεται  και μάλιστα από..την δική του υπογραφή...




Α.Για τα μισθολογικά της ΣΣΕ


1.Μισθολόγιο ΤΡΑΙΝΟΣΕ ...Βασικός μισθός 1360 ευρώ για μηχανοδηγό και το αμέσως επόμενο κλιμάκιο είναι στα 1420 ευρώ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ.Δηλαδή 60 ευρώ μετά από μια πενταετία..12 ευρώ το χρόνο ή  1 ευρω το μήνα  ή μηπως το θέλει σε ποσοστά για να φαίνονται πολλά τα ψίχουλα;;;;

2.Και επειδή τα δικα μας τα μαθηματικά δεν του αρέσουν και αφού  η αύξηση  στην χιλιομετρική αποζημίωση είναι 17% να τον ενημερωσουμε οτι ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΡΗΣΟΥΜΕ το 17% είναι 2 ευρώ μεικτά ...2 ευρω αύξηση μεικτα το πήγαινε έλα στο εμπορικό ..ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ;Καταλαβαίνουμε ότι το 17% ακούγεται κάπως καλύτερα στα αυτιά  του αποτυχημενου αλλά όπως και να το πεις ΕΝΑ ΔΙΕΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
3. Και αφού  εμείς βλέπουμε φαντάσματα  ο αποτυχημενος  μάλλον βλέπει οράματα  αφου «δεν βλέπει» την εξαντλητική εντατικοποίηση που εχει επιβάλλει η  ανοχή του και οι καταστρεπτικές για τον κλάδο προτάσεις του.
4.Ξεχνάει ότι με το νέο μισθολόγιο οι πτυχιούχοι μηχανοδηγοί  με πολλά χρόνια υπηρεσίας έχασαν σχεδόν 400 ευρώ από τον βασικό τους μισθό.
5.«Ξεχναει»  οτι αρνείται να διεκδικήσει την διαφορά των υπερωριών από τη ημέρα της ιδιωτικοποίησης .Υπερωρίες που για πάνω από ένα χρόνο μας τις πλήρωναν με το ενιαίο μισθολόγιο.Το ενιαίο μισθολόγιο  για το οποίο πανηγύριζε όταν το τροποποίησε προς το χειρότερο ο ΣΥΡΙΖΑ και το θεωρούσε ως το καλό ενιαίο.!!(Αλήθεια ποιος έπαιρνε τηλεφωνο  μηχανοδηγό  και του ζητούσε να αποσύρει την αγωγή για την διεκδίκηση της διαφορά των υπερωριών υποσχόμενος ότι θα έπαιρνε αυτά τα λεφτά με άλλο τρόπο ;)

Β.Για τις ώρες μηχανοδήγησης,τις αποβάθρες για τα ντεζίρο  τις εφεδρείες...και τις πιέσεις στους μηχανοδηγούς.

Στην προσπαθεια του ο αποτυχημένος  να αποπροσανατολίσει  σχετικά με  το θέμα που παρουσιάστηκε με  τις υπηρεσίες που υπερβαινουν τις 5,30 ώρες μηχανοδήγης επιχειρεί με προσωπική επίθεση να πετάξει την μπάλα στην εξέδρα αναφέροντας («στο άσχετο»)  το πρόβλημα που υπάρχει με τις αποβάθρες των ντεζίρο στο ΜΑΙ .
Αφού λοιπόν  μας προκαλεί ας δούμε ποια είναι  λοιπόν η αλήθεια  για αυτό  το θέμα καθώς το πρόβλημα του ύψους στα ντεζίρο δεν αφορά μόνο ένα άτομο όπως θέλει να παρουσιάσει ο αποτυχημένος αλλά  πάρα πολλούς  συναδέλφους.
  • Πόσοι συνάδελφοι έχουν καταθέσει αναφορές για το πρόβλημα με τις αποβάθρες των  ντεζίρο στο ΑΙΡ και ζητούν να μην εκτελούν τις υπηρεσίες ελιγμων ντεζιρο στο Ρεντη; 
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πάρα πολλοί συνάδελφοι έχουν κάνει αναφορές .Παλιοί ,νεώτεροι,άνδρες ,γυναίκες....εχουν ζητήσει να μην εκτελουν την υπηρεσία.

  • Πόσες φορές έχουν τραυματισθεί μηχανοδηγοί κατά τους ελιγμούς των ντεζίρο;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Πάρα πολλές φορές είχαμε μικροτραυματισμούς ,έχουν σκιστεί ρούχα και παπούτσια  αλλά είχαμε και καταγεγραμμένο εργατικό ατύχημα στο οποίο συναδελφος μηχανοδηγός( ύψους 185 και  χρόνια αθλητής)  τραυματίστηκε σοβαρά στο  πόδι.
  • Πόσες φορές έχει προγραμματιστεί ο αποτυχημένος στην υπηρεσία ελιγμων ντεζίρο το τελευταίο έτος  ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ:............;;;;;;;;Μαντέψτε....


  • Παρά την κατάθεση αναφορών από τους μηχανοδηγούς  για να μην εκτελούν την υπηρεσία ελιγμών ντεζιρο στο Ρέντη αυτή γίνεται δεκτή από τον προγραμματισμό εργασίας;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι δεν γίνεται δεκτή καθώς παρά τις αναφορές τους ο προγραμματισμός εργασίας τους  βάζει να την κάνουν.

Αλλά το αποκορύφωμα είναι το εξής:

Διαβάστε την επιστολή που έστειλε ο αποτυχημένος προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  για το θέμα των ντεζίρο 

Κύριοι,
    Με την υπ αρ πρωτ 511 (15/10/2018) επιστολή μας και θέμα «Τοποθέτηση καθρεπτών στις αποβάθρες του Προαστιακού -  Ολοκλήρωση πλατφόρμας στον σταθμό ΑΙΡ» σας είχαμε ενημερώσει
για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μηχανοδηγοί τόσο στον έλεγχο της  αποεπιβίβασης επιβατών στον Προαστιακό Αθήνας και Θεσσαλονίκης εξαιτίας της έλλειψης καθρεπτών στις αποβάθρες όσο και για τους κινδύνους που εγκυμονεί για το προσωπικό η έλλειψη αποβαθρών στον σταθμό ΑΙΡ για την αποεπιβίβαση των μηχανοδηγών στους συρμούς Desiro  κατά την διάρκεια ελιγμών ή κατά την παραλαβή και παράδοση τους.
Παρά την γραπτή επιστολή μας, ουδέποτε λάβαμε απάντηση ενώ την περασμένη εβδομάδα μηχανοδηγός είχε εργατικό ατύχημα (τραυματισμός) στον χώρο του σταθμού ΑΙΡ κατά την αποεπιβίβαση σε Desiro.
Σας καθιστούμε υπεύθυνους για οποιοδήποτε συμβάν θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια και την υγεία του προσωπικού και  σας ενημερώνουμε πως μετά τις 4 Οκτωβρίου, χρόνος απόλυτα εύλογος για τις απαιτούμενες ενεργείες από την πλευρά σας για την αποκατάσταση του προβλήματος, οι μηχανοδηγοί δεν θα πραγματοποιούν καμία κίνηση (ελιγμό) σε χώρο του ΑΙΡ όπου δεν θα υπάρχει αποβάθρα για την αποεπιβίβαση τους, ούτε θα παραλαμβάνουν συρμό που δεν θα βρίσκεται σταθμευμένο σε χώρο αποβάθρας.

Ενώ με επιστολή  που υπογράφει ζητά από τους μηχανοδηγούς να μην εκτελούν τους ελιγμούς   των ντεζιρο στο Ρεντη από την άλλη σε μια στιγμή απόλυτης ξεφτίλας επιτίθεται σε συνάδελφο του που αντιμετωπίζει ακριβώς  το πρόβλημα  που περιγράφει  η επιστολή..
ΑΠΟΛΥΤΗ ΞΕΦΤΙΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ  ΩΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ!!(εδώ γελάμε)

Δεν μας κάνει καμία εντύπωση η στάση του η οποία  είναι διαχρονικά προσβλητική και προκλητική απέναντι σε αυτούς που δεν συμφωνουν στην  καταστροφική του πρακτική.Θα θυμίσουμε τα όσα απαράδεκτα  ειπώθηκαν  για τον συνάδελφο που είχε το εργατικό ατύχημα .Απλά ντροπή και αηδία για αυτή την κατάντια..

Οσον αφορά τις ωρες μηχανοδήγησης και τις ώρες απασχόλησης....

  1. Μας είπε οτι οι ωρες μηχανοδήγησης δεν επιμερίζονται όταν εργαζονται 2 μηχανοδηγοί σε αξονικά και εμπορικά.Άρα ισχύουν  ή δεν ισχύουν οι 5,30 ώρες στα εμπορικά και στα αξονικά;Η ΡΑΣ απέστειλε επιστολή για το συγκεκριμένο θέμα ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
  2. Οι ώρες απασχόλησης τι σχέση έχουν  με τις ώρες μηχανοδήγησης;Το ωράριο ένος μηχανοδηγού δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 10 ώρες αλλά καμια υπηρεσία δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 5,30 ωρες μηχανοδηγησης .ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
  3. Που μπορεί να «κόψει » ενας μηχανοδηγός ένα τρένο λογώ υπέρβασης 10ωρου σύμφωνα με τον κανονισμό;Πρέπει ή οχι να είναι σε μηχανοστάσιο και να έχει υπερβει το 10 ωρο;Το πρώτο εμπορικό στο 8ωρο  είναι στα Λιοσια και το δευτερο εμπορικό είναι στην Οινόη.Που μπορεί να κοπεί το εμπορικό;Μηχανοδηγός που κατέβηκε από εμπορικό στην Οινόη μετά από 12 ώρες συνεχόμενης εργασίας πως αντιμετωπίστηκε;Ή μήπως τα ξεχνάει αυτα ο αποτυχημενος; Δεν μπορεί να μας κουνάνε το δάχτυλο κάτι τύποι  που έχουν δουλέψει ...24ωρο!!!!!
  4. Πόσες υπηρεσίες στο κύκλωμα έιναι πέρα του 9ωρου;
  5. Πόσες υπηρεσίες παραβιαζουν την νομοθεσία σχετικά με την παροχή διαλείμματος στις 4 .30 ώρες;
  6. Μπορεί να καταργείται ο μηχανοδηγός με τηλεγράφημα της διεύθυνσης χωρίς λόγο ,και να τροποποιείται η υπηρεσία του αυθημερόν;(ή μήπως ο αποτυχημενος αμφισβητεί οτι έγινε κατάργηση με τηλεγράφημα ;Ολοι στο Ρέντη για αυτό μιλάνε από χθες)

ΥΓ1..Μιλαει για «νοθα» διοικηση της ΠΟΣ  το μέλος του ΔΙΚΤΥΟΥ ,της παράταξης η οποία   συμμετέχει  κανονικοτατα στο «νόθο» προεδρείο της ΠΟΣ αλλά και ο ιδιος  είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ «νόθο» μέλος της  «νόθας»  εξελεγκτικής;;( Που τα πουλάς αυτα;)
ΥΓ2.Δεν βάζει ο αποτυχημένος τα δικά του εκκαθαριστικά να γελασουμε όλοι; Αλήθεια με εκείνα τα εκκαθαριστικά  των μηχανοδηγών που βλεπαμε στις εφημερίδες το 2010 και το 2011 μήπως μάθαμε ποιος τα έστελνε;