Νέοι «παίκτες» μπαίνουν στον χώρο των σιδηροδρομικών εμπορευματικών μεταφορών, με το τοπίο του κλάδου να φαίνεται πως θα είναι πολύ διαφορετικό το 2017.Δεν είναι μόνο η
απόκτηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την ιταλική FS Italiane, αλλά τώρα, μετά από
την Rail Cargo Logistics Goldair, μηχανές, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ζήτησε και η
Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).
Η Pearl, όπως
και η Goldair, αιτήθηκε 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες από τη
ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού τροχαίου
υλικού, κυριότητας του ελληνικού δημοσίου.Αυτό σημαίνει ότι, το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποκτά δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές.
Υπενθυμίζεται
ότι η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών
Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair, ενώ η Piraeus Europe Asia Rail
Logistics «ακούγεται» ότι είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco, η οποία
απέκτησε πρόσφατα το 51% του ΟΛΠ.