ΜΕΡΟΣ Α..ΑΦΟΡΑ ΑΞΟΝΙΚΑ --ΕΛΙΓΜΟΥΣ ΕΦΕΔΡΕΙΕΣ.
(**Στο Β μέρος θα έχουμε προαστιακά- εμπορικά και μία συνολική αποτίμηση για το ΜΑΙ)
Οι αυξήσεις και οι <<επιτυχίες της διαπραγμάτευσης >> του ΣΥΡΙΖΑ έλξης και του προέδρου της ιδιωτικοποίησης για τα χιλιόμετρα έφεραν αυτά τα αποτελέσματα τα οποία τα αφήνουμε στην κρίση σας...
Οι ελιγμοί έχουν μηδενική αύξηση με αποτέλεσμα αυτό να παρασέρνει το σύνολο των απολαβών καθως προσμετρώνται στο σύνολο ΟΛΩΝ των υπηρεσιών (παράδοση-παραλαβή)
- Υπηρεσίες 1 και 42 600/601 434.6 χλμ και 70 ελιγμων .
Ηταν 13.03 ευρω και 1.05 απο ελιγμούς συνολο 14.08
και <<αυξηθηκαν>> σε 15.2 και 1.05 συνολο 16.25 .. αυξηση 2.17 ευρω μεικτα...
- Υπηρεσίες 3 και 18 60/61 464 χλμ και 70 ελιγμων
<<αυξηθηκαν>> σε 16,2 +1,05 = 17,25 .. αυξηση 2.3 ευρω...μεικτά
- Υπηρεσίες 7 και 8 1510/1511 217.3 χλμ 234,7 ελιγμων
<<αυξήθηκαν>> σε 7,6 +3,52 ελιγμων =11,12 αύξηση 1.1 ευρω μεικτα
- Υπηρεσία 884/53 380 χλμ και 70 ελιγμων
<<αυξήθηκαν>> σε 13,3+1,05=14,35 αύξηση 1,9 ευρώ μεικτα
- Υπηρεσίες (50/51) και (56/59) 517 χλμ και 110 ελιγμών
<<αυξήθηκαν>> σε 18,09 +1,65=19,74 αύξηση 2,59 ευρω μεικτά
- Υπηρεσια 58/885
- Υπηρεσία 52/55
και για τον μηχανοδηγό ίδια με του 60/61 αύξηση 2,17 ευρω μεικτά
- Υπηρεσία 3520/3521 434,6 ΧΛΜ και 140 ελιγμων
Ηταν 13,3+2,1=15,4
και <<αυξήθηκε>> σε 15,2+2,1=17,3 αύξηση 1,9 ευρω μεικτα
Το κυκλωμα στο ΜΑΙ έχει συνολικα (για β.μηχανοδηγών και μηχανοδηγούς) περίπου 25 αξονικές υπηρεσίες σε ένα σύνολο περίπου 80 υπηρεσιων πασης φύσεως και περιπου 14 υπηρεσίες ελιγμων εφεδρειας.
Δηλαδή οι περιπου μισες ίσως και παραπάνω υπηρεσίες είχαν ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ή είχαν μεσοσταθμικά αύξηση 2.09 ευρω ...ΜΕΙΚΤΑ!!!!
Τα εμπορικά είναι από 2 υπηρεσίες εως 4...Τα 2 εμπορικά δεν είναι καθημερινα...
( θα θυμίσουμε τις τροπολογίες της διοίκησης και των συνεργατών τους για να ...σιγουρέψουμε τα χιλιομετρα και τις τροπολογιες με τα 100 ευρω για την επιβράβευση του μηχανοδηγού και πολλά άλλα τέτοια φουμαρα που μοιρασε η συνεξέλιξη στον κόσμο της έλξης .)
Τα ψέματα τους πλέον συγκρούονται μετωπικα με τηνν ωμή αλήθεια των αριθμών αλλά και την κατάληξη του σιδηροδρόμου στα χέρια των ιδιωτών απο τα δικά τους χέρια .
(ΥΓ..αυτή είναι η καταμέτρηση συμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώσαμε.Αν υπάρχει παράλειψη η κάποιο λάθος παρακαλούμε να μας ενημερώσετε να το διορθώσουμε)
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ