Οι τελευταίες εξελίξεις στον σιδηρόδρομο με το κλείσιμο της γραμμής στην Θράκη είναι σίγουρα απογοητευτικές καθώς τα σημάδια δεν είναι και τόσο καλά για πολλά σημεία του δικτύου και όχι μόνο για την Θράκη.
Δεν μπορούμε βέβαια να παραβλέψουμε τις προεκλογικές δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης για ανοιχτή Πελοπόννησο και τρένα παντού με ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο ...Τι από όλα τα θα..θα. είδαμε ;ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ....
Αντιθέτως είδαμε άλλα...
Δεν μπορούμε βέβαια να παραβλέψουμε τις προεκλογικές δεσμεύσεις της σημερινής κυβέρνησης για ανοιχτή Πελοπόννησο και τρένα παντού με ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο ...Τι από όλα τα θα..θα. είδαμε ;ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ....
Αντιθέτως είδαμε άλλα...
- την Πελοπόννησο να παραμένει κλειστή (και μάλιστα φέτος αρνήθηκε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προ των καταστροφών να λειτουργήσει το τρένο στην Μεσήνη.)
- την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ξεπουλιέται σε Ιταλούς και η κυβέρνηση να αγωνίζεται να ξεπουληθεί και η τεχνική βάση συντήρησης (ΕΕΣΣΤΥ) σε όποιον ναναι.
- να προσπαθεί εναγωνίως να κανιβαλίσει τον ΟΣΕ και την συντήρηση -πιστοποίηση της γραμμής φέρνοντας ιδιώτες με απροδιόριστο τρόπο και κριτήρια..
- <<θα προκηρυχθεί διαγωνισμός για το τμήμα Τοξότες- Νικηφόρος, προϋπολογισμού 3 εκατ. ευρώ. >> δηλαδή είμαστε ακόμα στην θεωρητική φάση με άγνωστο το που θα βρεθούν τα χρήματα αλλα είμαστε και πολύ μακριά από το να ξεκινήσουνε εργασίες...
- <<υποχρέωσή μας είναι να εξασφαλίσουμε την ασφαλή μεταφορά των επιβατών, υποχρέωση απέναντι και των τριών εταιρειών που πλέον έχουν άδεια χρήσης του σιδηροδρομικού δικτύου>>...(αυτο το και των 3 εταιρειών ..κρατήστε το)
- <<Για την ανάταξη του τμήματος της Ανατολικής Μακεδονίας μέχρι και την Κομοτηνή θα απαιτηθούν κονδύλια 65 εκατ. ευρώ. >> όσο και τα αποθεματικά του ΟΣΕ δηλαδή
- <Ο ΟΣΕ μπορεί, με τα αποθεματικά του(σ.σ. δεσμεύτηκαν την άνοιξη του 2015 μαζί με τα αποθεματικά και άλλων ΔΕΚΟ), να έχει κάποια συμμετοχή στις επενδύσεις που γενικότερα απαιτούνται, αλλά οπωσδήποτε θα πρέπει να διατεθούν πόροι από τους σημαντικούς που έχουν προβλεφθεί, από την Κοινότητα, για την περίοδο 2014-2020, για τα δίκτυα μεταφορών και ειδικότερα για το σιδηρόδρομο. Είναι και θέμα διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς>> δηλαδή ο ΟΣΕ να χρηματοδοτήσει τους ιδιώτες με τα αποθεματικά του έτσι ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τα ΣΔΙΤ που είναι κόκκινο πανί για τους εργαζόμενους στην γραμμή και είναι πάνω από 700 άτομα...
Τι καταλαβαίνουμε εμείς από όλα αυτά ;
Οτι δεν είναι τίποτα έτοιμο για να ξεκινήσει η αποκατάσταση βλαβών καθώς τα ποσα που απαιτούνται είναι και θέμα διαπραγμάτευσης της κυβέρνησης με τους τροικανούς..Και ΌΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ...)
Επίσης βλέπουμε ένα εκβιαστικό δίλλημα για να μπούν από την πίσω πόρτα τα ΣΔΙΤ ως αναγκαία πρακτική και ως μοναδική λύση.
Βλέπουμε στόχευση στα αποθεματικά του ΟΣΕ καθως τα ευρωπαικά πακέτα είναι ακόμα στο πακετάρισμα και οι ιδιώτες στενεύονται λίγο
Το υπουργείο εξάλλου όπως όλοι ξέρουμε τα πάει πολύ καλά με τους εργολάβους και δίνει μεγάλο αγώνα για να τους δώσει την συντήρηση της γραμμής και πολλά άλλα..
Το ερώτημα είναι απλό;
Να γίνουν τα έργα ή να μην γίνουν;...Μα φυσικά να γίνουν..
Αλλά και εμείς ρωτάμε
Τα λεφτά υπάρχουν;Οι μελέτες έχουν ολοκληρωθεί; Οι εργασίες εχουν ανατεθεί;
Πως αποφασίζουν ξαφνικά την αναστολή των δρομολογίων;
Ο κύριος Πετράκης στην συνάντηση με την ΠΕΠΕ που είχε μόλις πριν μερικές ημέρες ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ...Απάραδεκτη η ηγεσία της ΠΕΠΕ που δεν βγαίνει να τον καταγγείλει που τους απέκρυψε ένα τόσο σημαντικό θέμα ή μήπως ο ΣΥΡΙΖΑ έλξης δεν θέλει να στεναχωρήσει τον εκλεκτό της κυβέρνησης τους;
Και τέλος όταν ο κύριος Τσαλίδης έλεγε στην ΠΕΠΕ ότι έλυσε το θέμα της Δράμας αυτό εννούσε; Οτι θα κλείσει η γραμμή και τέλος το πρόβλημα; Πονάει δόντι κόψει κεφάλι;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ