Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμμετέχει στην 81η Διεθνή
Έκθεση Θεσσαλονίκης σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο κτίριο 3 του
εκθεσιακού κέντρου στον οποίο παρουσιάζεται για πρώτη φορά και ο
θρυλικός “Μουντζούρης” του Πηλιού, με σκοπό το κοινό να γνωρίσει το
παρελθόν και το μέλλον των οχημάτων των δημοσίων μέσων μεταφοράς.
Έτσι οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα, να δουν και να θαυμάσουν από κοντά, στο χώρο του περιπτέρου, την παλιά μηχανή του τραίνου που παλαιότερα διένυε την απόσταση Βόλος – Μηλιές, πάνω στην ιστορική γραμμή, της οποίας η κατασκευή άρχισε το 1892, με πρώτο το κομμάτι μέχρι τα Λεχώνια, για να παραδοθεί τελικά το 1896. Το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Μηλιές κατασκευάστηκε στη συνέχεια, για να τεθεί σε λειτουργία το 1903.
Η μηχανή του Οδοντωτού είναι μήκους 7,5 μέτρων, βάρους 23 τόνων και ύψους 3,5 μέτρων.
Η μουσειακή ατμήλατος μεταφέρθηκε στη ΔΕΘ με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, όπου και θα παραμείνει καθ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
Σημειώνεται ότι οι επισκέπτες της Έκθεσης θα μπορούν να ενημερωθούν και αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους πελάτες της για την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών μεταφορών με τον σιδηρόδρομο, τόσο των συνδυασμένων μεταφορών (containers) όσο και των συμβατικών μεταφορών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπενθυμίζει στους επισκέπτες της Έκθεσης Θεσσαλονίκης ότι, μπορούν να μεταβούν σιδηροδρομικώς από όλη την Ελλάδα στη Θεσσαλονίκη με άνεση, ασφάλεια και οικονομικό αντίτιμο εισιτήριου και να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εντός των σταθμών αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού εντός των αμαξοστοιχιών.
Καθημερινά πραγματοποιούνται 6 δρομολόγια την ημέρα από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να ταξιδέψουν προς τη Θεσσαλονίκη με τις σιδηροδρομικές συνδέσεις που υπάρχουν, του προαστιακού της Λάρισας, τη σύνδεση του Βόλου, της Καλαμπάκας καθώς και της Αλεξανδρούπολης.
Έτσι οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν τη δυνατότητα, να δουν και να θαυμάσουν από κοντά, στο χώρο του περιπτέρου, την παλιά μηχανή του τραίνου που παλαιότερα διένυε την απόσταση Βόλος – Μηλιές, πάνω στην ιστορική γραμμή, της οποίας η κατασκευή άρχισε το 1892, με πρώτο το κομμάτι μέχρι τα Λεχώνια, για να παραδοθεί τελικά το 1896. Το υπόλοιπο κομμάτι μέχρι τις Μηλιές κατασκευάστηκε στη συνέχεια, για να τεθεί σε λειτουργία το 1903.
Η μηχανή του Οδοντωτού είναι μήκους 7,5 μέτρων, βάρους 23 τόνων και ύψους 3,5 μέτρων.
Η μουσειακή ατμήλατος μεταφέρθηκε στη ΔΕΘ με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε συνεργασία με τον ΟΣΕ, όπου και θα παραμείνει καθ όλη τη διάρκεια της έκθεσης.
Σημειώνεται ότι οι επισκέπτες της Έκθεσης θα μπορούν να ενημερωθούν και αναφορικά με τις υπηρεσίες που παρέχει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους πελάτες της για την εξυπηρέτηση των εμπορευματικών μεταφορών με τον σιδηρόδρομο, τόσο των συνδυασμένων μεταφορών (containers) όσο και των συμβατικών μεταφορών.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπενθυμίζει στους επισκέπτες της Έκθεσης Θεσσαλονίκης ότι, μπορούν να μεταβούν σιδηροδρομικώς από όλη την Ελλάδα στη Θεσσαλονίκη με άνεση, ασφάλεια και οικονομικό αντίτιμο εισιτήριου και να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές και τις παρεχόμενες υπηρεσίες, εντός των σταθμών αλλά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού εντός των αμαξοστοιχιών.
Καθημερινά πραγματοποιούνται 6 δρομολόγια την ημέρα από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να ταξιδέψουν προς τη Θεσσαλονίκη με τις σιδηροδρομικές συνδέσεις που υπάρχουν, του προαστιακού της Λάρισας, τη σύνδεση του Βόλου, της Καλαμπάκας καθώς και της Αλεξανδρούπολης.