Αποζημιώσεις για τις πολυήμερες καθυστερήσεις που υφίστανται από το συνεχιζόμενο για 16η ημέρα κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, το μπλακάουτ στο εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την αναγκαστική παράκαμψη μέσω Βουλγαρίας, ζητούν ελληνικές και ξένες εταιρείες.
Σύμφωνα με Τα Νέα, επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους και μιλούν για εκατοντάδες εγκλωβισμενα βαγόνια, ενώ ειδικά όσοι έχουν προορισμό την Κεντρική Ευρώπη επωμίζονται επιπλέον κόστος σε χρήμα έως 6.000 ευρώ ανά συρμό και σε χρόνο έως δύο ημέρες διαδρομή.
Σύμφωνα με Τα Νέα, επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους και μιλούν για εκατοντάδες εγκλωβισμενα βαγόνια, ενώ ειδικά όσοι έχουν προορισμό την Κεντρική Ευρώπη επωμίζονται επιπλέον κόστος σε χρήμα έως 6.000 ευρώ ανά συρμό και σε χρόνο έως δύο ημέρες διαδρομή.
Καθώς η υπομονή τους δοκιμάζεται για τρίτη εβδομάδα, τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που μπορούν να γίνουν μέσω του ακριβότερου βουλγαρικού διαδρόμου δεν ξεπερνούν καθημερινά τα τρία (από και προς τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες), αντί για τα τουλάχιστον έξι - επτά που διέρχονται υπό κανονικές συνθήκες μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου.
Βλέπουν επομένως καθημερινά οι ελληνικές και ξένες εταιρείες, τρία - τέσσερα τρένα να περιμένουν στην ουρά αφού το βουλγαρικό δίκτυο έχει περιορισμένη δυναμικότητα. Κυρίως όμως θέτουν ζήτημα αξιοπιστίας για τον περιβόητο «δρόμο του μεταξιού», ο οποίος με αυτή την κατάσταση δεν υφίσταται παρά μόνο στα χαρτιά.
Πηγή: in.gr