Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Δεν μας αρέσει να συκοφαντούν την έλξη

Ο τίτλος της ανάρτησης είναι θα λέγαμε ''συγκρατημένος'' καθώς θα μπορούσαμε να γράψουμε διάφορα... γαλλικά.!!
Η χθεσινή ακύρωση του δρομολογίου 23502 έβγαλε τον κακό ευατό μερικών,την εμπάθεια τους για την έλξη αλλά και τον πανικό τους για λόγους που μόνο αυτοί ξέρουν..

Το ιστορικό έχει ως εξής: το 23502 (εμπορική αμαξοστοιχία) δεν κυκλοφόρησε χθες γιατί ακυρώθηκε για τεχνικούς λόγους.
Στην δοκιμή πέδης τα βαγόνια άλλοτε πέδιζαν και άλλοτε οχι.Η διαδικασία των δοκιμών κράτησε μέχρι τις 05:00  το πρωί (όλη η διαδικαία  είχε ξεκινήσει το βράδυ της προηγουμένης στις 20:00.).Δοκιμάστηκαν διαφορετικές μηχανές επικεφαλής και έγινε άπειρες φορές έλεγχος της σύνθεσης από τον επισκέπτη τους μηχανοδηγούς αλλά και τεχνίτες του κυκλώματος αέρα.
ΟΛΟΙ  και ως  νωρίς το πρωί (μηχανοδηγοί,μηχανοστασιάρχες,τεχνίτες,επισκέπτες,κλειδούχοι) προσπαθούσαν να κάνουν τον συρμό να ξεκινήσει αλλά αυτό δεν κατέστη δυνατό.Μπορούμε να γράψουμε ένα ολόκληρο κατάλογο των ενεργειών που έγιναν αλλά  να πούμε ότι ακόμα και  άλλο ζεύγος ΔΗ που δοκιμάστηκε δυστυχώς  έπαθε άλλου είδους βλάβη και αποσύρθηκε και αυτό ρυμουλκούμενο.
Σήμερα ως επιβεβαίωση  του ότι ήταν αδύνατο να γίνει κάτι χθές για να λύθεί το πρόβλημα ήρθε η μεταφορά της προβληματικής σύνθεσης στο Θριάσιο με 2 Δ/Η επικεφαλής και τρίτη στην ουρά (για λόγους ασφαλείας )όπου θα γίνει μεταφόρτωση  του φορτίου σε άλλη σύνθεση  και θα φύγουν κατόπιν για τον προορισμό τους.
Γιατί τα γράφουμε όλα αυτά;Πολυ απλά για να δέιξουμε ότι το προσωπικό είναι πάντα εκεί, και δίνει τον καλύτερο ευατό του κάθε στιγμή !
Θέλουμε να καταδικάσουμε στέλεχος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που σε επικοινωνία του με το γραφείο του Ρέντη τόλμησε να ξεστομίσει ότι όλα αυτά που γίνονται έχουν τον σκοπό τους και γίνονται επίτηδες!!
Θέλουμε να σε ενημερώσουμε αγαπητό στέλεχος καθώς  βλεπουμε ότι ανησυχείς τόσο πολύ για τα εμπορικά ( ή για το μπόνους σου )που φτάνεις στο σημείο να κατηγορείς το προσωπικό ότι:
α)το τροχαίο υλικό είναι σε υπεράθλια κατάσταση
β)η γραμμή είναι σε υπεράθλια κατάσταση
γ)το προσωπικό και ειδικά η έλξη δουλεύει 30 ημέρες το μήνα ,10ωρα και 12 ωρα ,νυχτα ημέρα και με όλες τις καιρικές συνθήκες.Φερνουν έσοδα στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενώ στον αντίποδα οι μηχανοδηγοί έχουν υποστεί μειώσεις μισθών,μετατάξεις ,απολύσεις για να μπορέσετε να εισπράτετε εσείς μπόνους παραγωγικότητας ενώ οι μηχανοδηγοί λιώνουν στα χειριστήρια για να πληρωθούν 2 ευρω το νυχτερινό
Αναμένουμε αντίδραση από την ΠΕΠΕ καθώς οφείλει να προστατεύσει το προσωπικό της έλξης από κακόβουλες πρακτικές, κατηγορίες και συκοφαντίες.