Αγνοώντας
τι ακριβώς θα γίνει μέχρι τέλους, καθώς τα αιτήματά τους προσκρούουν
στα τείχη της διοίκησης και της κυβέρνησης, οι εργαζόμενοι εξετάζουν όλα
τα ενδεχόμενα, ζητώντας να ενισχυθεί το προσωπικό, που βρίσκεται πλέον
στα όριά του, τη στιγμή που τα περισσότερα έργα και οι υπηρεσίες περνούν
σε εργολάβους, και τα αποτελέσματα δεν είναι τα επιθυμητά. «Έχουν
μείνει 2700 εργαζόμενοι με εμπειρία στον ΟΣΕ και δεν γίνονται
προσλήψεις. Με τόση ανεργία η χρήση συνταξιούχων για παράδειγμα με
μπλοκάκι δεν είναι η επιθυμητή. Εμείς ζητούμε προσλήψεις για να υπάρξει
αναβάθμιση των υπηρεσιών, για να συντηρούνται σωστά οι αμαξοστοιχίες
αλλά δεν προχωρά τίποτε» αναφέρει ο πρόεδρος της ΠΟΣ, κος Παρασκευόπουλος.
Το
προεδρείο της ομοσπονδίας εργαζομένων Σιδηροδρόμου βρέθηκε σήμερα στη
Λάρισα, συζητώντας με τους υπαλλήλους του ΟΣΕ για την όλη κατάσταση όπως
αυτή έχει δημιουργηθεί, αναφέροντας παράλληλα ότι το μοντέλο
ιδιωτικοποίησης που εφαρμόστηκε στην Αγγλία δεν είχε απόδοση από τη μία,
και από την άλλη οι ίδιες κινήσεις στην Ελλάδα προκαλούν σημαντικά
θέματα.
Η
πραγματικότητα είναι ουσιαστικά κακή τονίζουν οι σιδηροδρομικοί...
Καθυστερήσεις σε δρομολόγια και βλάβες σε αμαξοστοιχίες συνθέτουν ένα
σκηνικό που προκαλεί εκνευρισμό τόσο στους επιβάτες όσο και στους ίδιους
τους σιδηροδρομικούς, αφού πιθανότητες για βελτίωση στο προσκήνιο δεν
έρχονται, χρησιμοποιώντας για παράδειγμα τη σιδηροδρομική γραμμή και τα δρομολόγια Λάρισας-Βόλου,
τα οποία χρησιμοποιούν καθημερινά εκατοντάδες πολιτών, όλες τις ώρες
της ημέρας. Μία γραμμή που δημιουργεί εκνευρισμό σε πολλούς όπως
αναφέρουν στο περιθώριο των συζητήσεων οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ.
Ταυτόχρονα
όμως η τρόικα απαιτεί και άλλες αλλαγές και στέκεται ιδιαίτερα στην
αναδιάρθρωση των ΔΕΚΟ. Έτσι επιμένει μεταξύ άλλων στην πλήρη
ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
πεσοσε