Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2019

Παραδέχεται την κρυφή συμφωνία με την διοίκηση ο πρόεδρος της ιδιωτικοποίησης

Πρώτη φορά ακούμε σσε να ισχύει με αλλη ημερομηνία για τις τακτικές αποδοχές και άλλη για την εργατική νομοθεσία για τις δευτερεύουσες.!!
Μόνο ο Γενιδούνιας θα μπορούσε να σκεφτεί τέτοια δικαιολογία και να περιμένει να τον πιστέψουν κιόλας!!
Εμείς μιλάμε με στοιχεία....

1..
Η σσε της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταχωρήθηκε στο πληροφοριακό σύστημα του Υπουργείου Εργασίας  Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας Εργάνη με πρωτο ΕΣ295/15/11/2018 ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018 -23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2020.

2.Αρθρο 51 της σσε
Η διάρκεια της ΣΣΕ .....ΕΙΠΑΤΕ ΚΑΤΙ ΚΥΡΙΟΙ;

Νομίζουμε ότι οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές κυριολεκτικά το τερμάτισαν και νομίζουν κιόλας ότι μπορούν να γλιτώσουν με δικαιολογίες επιπέδου νηπιαγωγείου..
ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΣΣΕ ΤΗΝ 15/11/2018 ΔΏΘΗΚΕ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΗ ΙΣΧΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ 24 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2018

Ο Γενιδούνιας παραδέχεται πλέον ότι προχώρησε σε κρυφή συμφωνία για να χαρίσει το 7 ημερο  του Οκτωβρίου ..
Αυτά τα περί αγώνα και ότι μας έσωσαν πάλι όχι μόνο δεν γίνονται πιστευτά ,όπως αποδεικνύεται και από τα έγγραφα που παραθέτουμε ,αλλά οι εργοδοτικοί συνδικαλιστες είναι και εξόχως προκλητικοί  καθώς αυτοαναιρούνται.
Την μια η σσε έχει ισχυ από την 15-11 την άλλη πληρωνόμαστε από τις 1-11!!!Αλλά φυσικα οχι απο τις 24-10!!!Τραγέλαφος;


Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν πληρώσει το 7ημερο του Οκτωβρίου μπορούν να έρθουν αλα μπρατσετα οι ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ -ΤΟΥΡΛΗΣ  μαζί με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο ΣΕΠΕ και να υποστηρίξουν αυτά που λένε και να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι..
Μπορούν άνετα να πάρουν το μέρος της εργοδοσίας εναντίον των μηχανοδηγών καθώς δεν θα είναι η πρώτη φορά που το πράττουν..

Οι γκαιμπελίστικες μεθοδοι  δηλαδή οι μέθοδοι που χρησιμοποιούσε  ο ΓΙΟΖΕΦ ΓΚΑΙΜΠΕΛΣ υπουργος προπαγάνδας της ναζιστικής Γερμανίας  δεν είναι λίγες φορές που ακολουθήθηκαν και ακολουθούνται από το γνωστό στέκι και τους διαχειριστές του Εμετικές μέθοδοι  που  επιστρατεύονται  κατά κόρον για να διαβάλλουν συνδικαλιστικούς αντιπάλους  ή όσους δεν γουστάρουν οι διαχειριστές του.
Στόχος  αυτής της δραστηριότητας από το στέκι  ήταν  το να οδηγήσει την συνεξέλιξη  στην εξουσία με κάθε μέσο που επιτρέπουν οι δημοκρατικές διαδικασίες (εκλογές) και κατόπιν να αναστείλουν την δημοκρατική λειτουργία του σωματείου προσφέροντας γη και υδωρ στο σύστημα εξουσίας.

Θα πρέπει να τονιστεί   η παντελής έλλειψη δημοκρατίας στο σωματείο ,ο αποκλεισμός  της μειοψηφίας  από τον σημερινό πρόεδρο και γραμματέα από κάθε ενημέρωση ,ο αποκλεισμός από κάθε διαβούλευση,ο αποκλεισμός ακόμα και από τον χώρο του γραφείου της ΠΕΠΕ(ούτε κλειδί να μπούμε μέσα στο γραφείο δεν μας δίνουν) ..,η ανάθεση εργασιών που πρέπει να γίνουν από το σωματείο  σε μη μέλη του ΔΣ χωρίς καμία ενημέρωση ,η προσβλητική συμπεριφορά ακόμα και εντός  της συνεδρίασης του ΔΣ  απεναντι στην ΣΥΠΕ 
δείχνει το μίσος και την εμπαθεια αλλά και τον προβληματικό χαρακτήρα μερικών.

Ενώπιον 4 μαρτύρων στην αγωγή για το επικίνδυνο και ανθυγιεινό που αφορούσε το σύνολο των μηχανοδηγών αρνούνταν να συμπεριλάβει εκπρόσωπο συνδικαλιστικής παράταξης επειδή δεν τον γούσταρε..(Παλαιότερα  δε στο σωματείο των οδηγών συρμού του Προαστιακού  που το ίδιο άτομο ήταν πρόεδρος γίνονταν ΔΣ χωρίς  την πρόσκληση μελών της μειοψηφίας και οι αποφάσεις τους ανακοινώνονταν τηλεφωνικά!!!)

Το στέκι έχει επιτεθεί με απίστευτες εκφράσεις εναντίον πολιτικών και συνδικαλιστικών αντιπάλων  της συνεξέλιξης και του ΣΥΡΙΖΑ (ακόμα θυμόμαστε το γλύφουν κώλους για εκπροσώπους αντιπάλων παρατάξεων) έχει δημοσιεύεσει  μέσω ανώνυμων σχολιαστών σοβαρά ψέματα για συναδέλφους όπως  κατηγορίες περί πλαστών πτυχίων κλπ ..

Το χειρότερο  όμως και ανατριχιαστικότερο όλων (και αυτό θέλουμε να το καταλάβει καλά  ο εργαζόμενος  κόσμος τόσο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  όσο και των άλλων εταιρειών ) είναι η αντίληψη της συλλογικής ευθύνης που κάνει την εμφανιση της κατα καιρούς ή μέσω τοποθετήσεων από βήματος η μέσω γραπτων.

Εξίσου άθλια είναι  και η αντίληψη ότι αν διαφωνείς και δεν ψηφίσεις κάτι για το οποίο δεν συμφωνείς δεν δικαιούσαι να μιλάς ή να εκφέρεις γνώμη ή να έχεις τα ίδια δικαιώματα με άλλους.
«Αφου καταψηφίσατε την σσε γιατι μιλάτε ; Αφου καταψηφίσατε την σσε τις σας νοιαζει αν εφαρμόζεται;»
«Αφου καταψηφίσατε την συλλογική συμφωνία γιατί πήρατε τα χρήματα από το μπονους ; »

Για  να σβηστούν αυτες οι αντιλήψεις από την κοινωνία αλλά και κατ επεκταση από το συνδικαλιστικό κίνημα εγινε αγώνας  δεκαετιων με σοβαρό τίμημα για αυτούς που αγωνίστηκαν για να τις εξαλείψουν.Δεν θα αφήσουμε σε καμία περίπτωση και με οποιοδήποτε κόστος την αναβιωση τετοιων αντιλήψεων επειδη το επιθυμούν κάποιοι τυχοδιώκτες..

Ενα ακόμα δείγμα γκαιμπελισμου από το στέκι   αποτελεί η παρακάτω αναφορά:


«Στους εκπροσώπους της ΣΥΠΕ δόθηκε ΟΜΟΦΩΝΑ οικονομική στήριξη στην τελευταία συνεδρίαση για να κάνουν αγωγές για το θέμα (των υπερωριών)»


Ποια είναι η αλήθεια;Μετα την καταψήφιση της πρότασης της ΣΥΠΕ για την διεκδίκηση των υπερωριών  από την πλειοψηφία  της ΠΕΠΕ ο κόσμος άρχισε να αναρωτιέται τι συμβαίνει και  γιατί η ΠΕΠΕ αρνειται να τα διεκδικησει.
Στο ΔΣ της ΠΕΠΕ στο οποίο  αναφέρεται το στέκι η απόφαση  ήταν η  εξης :

χορήγηση οικονομικής βοήθειας  σε οποιον μηχανοδηγό επιθυμεί να προσφύγει για να διεκδικήσει τις υπερωρίες δικαστικά

Ο «Γιοζεφ» όμως επέλεξε να το διαστρεβλώσει με τον εξής τρόπο:

α)Οτι η χορήγηση οικονομικής βοήθειας αφορά μόνο τους εκπροσώπους της ΣΥΠΕ (οι αλλοι μηχανοδηγοί δεν θέλουν δηλαδή να τα διεκδικήσουν και είναι μόνο μια μικρή μερίδα που τα ζητάει προσπαθώντας να απαξιώσει την αξιωση )
β) οτι εγινε οικονομική στήριξη εκπροσώπων της ΣΥΠΕ
Η ΣΥΠΕ  συμφωνησε   με την οικονομική στήριξη των μηχανοδηγών αλλά ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ  ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ!!!!Είναι απίστευτο να λενε ότι έδωσαν οικονομικη στήριξη στην ΣΥΠΕ χωρίς να πάρει ουτε σεντ!!!!

Όσον αφορά τις αγωγές
Ξεκαθαρίζουμε οτι αρχικά  η απόφαση για την διεκδίκηση των υπερωριών είχε αποφασιστεί να αφορά τους συνδικαλιστές της ΣΥΠΕ και μάλιστα με δικά τους έξοδα.
Το δικηγορικό γραφείο που έχει αναλάβει την υπόθεση  έχει κάνει μια εξαιρετική πρόταση και τα έξοδα ήταν πάρα πάρα πολύ μικρά.
Όταν το έμαθε ο κόσμος άρχισαν να ρωτάνε γιατί να μην συμμετέχουν και αυτοί στην διεκδίκηση.Από συναδέλφους μηχανοδηγούς ,της κίνησης μέχρι και συνταξιουχους:!!Το αποτέλεσμα ήταν  τώρα να συγκεντρώνονται εργολαβικά και από την κίνηση.
Η αγωγή δεν εχει απαραίτητη προυπόθεση την συμμετοχή πολλών ατόμων .Ακόμα και 1 άτομο μπορεί να τα διεκδικήσει και σε περίπτωση θετικής απόφασης θα μπορούν να επωφεληθούν  ΟΛΟΙ.Ακόμα και  αυτοί που παιρνουν τηλεφωνο συνάδελφο μηχανοδηγό και του ζητάνε να αποσύρει την υπογραφή του  από το εργολαβικό!! ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΊ ΚΑΝΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ...

Οσον αφορά την μισθοδοσία

Το μαυρο -κόκκινο  αλά ρουλέτα που παιζουν μερικοί με την ημερομηνία πληρωμής,τα τώρα τα λεφτά μπαινουν και μετά βγαινουν,τα λεφτά είναι στην τραπεζα,τα αυριο πληρώνει μεθαυριο κληρώνει κυριολεκτικά ξεφτίλισαν τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές  .ΓΕΛΑΝΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ  ΟΛΟΙ.
Για την μισθοδοσία και τις άδειες ξεκαθαρίσαμε με την επιστολη μας τι ζητάμε.
Και στο τελευταίο παράδειγμα γκαιμπελισμού και  «συλλογικής  ευθύνης» που ειδαμε στο στέκι :

ΘΥΜΙΖΩ ότι τα ίδια πρόσωπα που σήμερα αποτελούν την ΣΥΠΕ (Και ο Κλίτσας), το 2014 όταν υπογράφηκε η τότε ΣΣΕ και ενώ "είχαμε φάει ένα 25% μείον στο κεφάλι στις τακτικές μας αποδοχές" κατηγόρησαν συναδέλφους στην διοικητική υποστήριξη ως ανίκανους, επειδή ο νέος τρόπος υπολογισμού των χιλιομέτρων πληρώθηκε μετά απο 4 μήνες απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ! 

Η ΣΥΠΕ δημιουργηθηκε το 2018.Η πρωτη μου συνδικαλιστική ενασχόληση ήταν στις εκλογές του 2015.Για το 25% αν και  δεν αφορά όλο το προσωπικο να αναρωτηθούν μερικοί για τα ψεματα που έλεγαν οτι θα πληρωθούν οι μηχανοδηγοί με πρωτόδικη απόφαση...Φτάσαμε τελικά μεχρι το τελος των δικαστηρίων.
Κανένας συνάδελφος δεν είναι άχρηστος.Στο παρελθον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε στείλει βοηθεια όταν χρειαζόταν ..Δεν μπορούμε να πουμε όμως το ίδιο για μερικους συνδικαλιστές,,Μερικοί είναι σίγουρα άχρηστοι 

Οσον αφορά τις κανονικές άδειες...Μερικοί ξεχνανε πολυ εύκολα...ή μήπως δεν θέλουν να θυμούνται;
Εμεις ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ...
Ξεχνάνε ότι καλούσαν στην αρχή τους μηχανοδηγούς να μην υπογράψουν τα χαρτιά της διοίκησης...αλλά μετά το «κατάπιαν» ...(ειδικά  το αν ο εργαζόμενος πρέπει να υπογράφει τετοια χαρτιά....)

Σε λίγες μέρες για το συγκεκριμένο θέμα θα επανέλθουμε αναλυτικοτατα ...


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ