ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ
* Σήμερα στη Λάρισα τεχνικοί του ΟΣΕ *Προθεσμία μιας εβδομάδας δίνουν οι Ρομά και προειδοποιούν με κινητοποιήσεις
Το ζήτημα της ασφαλούς διέλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών από τις περιοχές της πόλης αλλά και θέματα καθημερινότητας που απασχολούν τη συνοικία της Νέας Σμύρνης και συγκεκριμένα της περιοχής «Νταμάρια» βρέθηκαν στο επίκεντρο συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου Λαρισαίων με διευρυμένη σύνθεση, που πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η σύσκεψη έγινε υπό την προεδρία του δημάρχου Λαρισαίων Απόστολου Καλογιάννη, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των Ρομά της περιοχής.
Στόχος όπως υπογράμμισε ο δήμαρχος είναι «η λήψη άμεσων μέτρων για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται τόσο από τη συνοικία της Νέας Σμύρνης όσο και από άλλες περιοχές της πόλης». Ο κ. Καλογιάννης αναφέρθηκε στα αποτελέσματα συναντήσεων για το θέμα στην Αθήνα, καθώς την ημέρα της φονικής παράσυρσης του 10χρονου Ρομά από τρένο του Προαστιακού, ο ίδιος βρισκόταν σε σύσκεψη με υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΣΕ, συζητούσε το θέμα των γραμμών αλλά και των υποδομών του Οργανισμού στην περιοχή. «Σε έναν, το πολύ ενάμιση μήνα αναμένουμε την τεχνική πρόταση του ΟΣΕ», τόνισε ο δήμαρχος. Σημειώνεται ότι σε εκείνη τη σύσκεψη συμμετείχαν ο κ. Καλογιάννης, ο αντιδήμαρχος Δημ. Μαβίδης και οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ κ. Κων. Πετράκης, της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Αθ. Σχίζας και της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρ. Διονέλης.
Μετά και την αποτίμηση του κόστους δύο εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν για το δίκτυο, η μία είναι αυτή της υπογειοποίησης του υπάρχοντος δικτύου στο βόρειο τμήμα της Λάρισας και η άλλη της παράκαμψης της πόλης μέσω ενός νέου δικτύου. «Στο τραπέζι υπάρχουν δύο λύσεις», δήλωσε ο κ. Καλογιάννης «η πρώτη αφορά στη σιδηροδρομική παράκαμψη της Λάρισας, για το εμπορικό έργο του ΟΣΕ και η δεύτερη την υπογείωση των γραμμών από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας μέχρι τη Νέα Σμύρνη. Αν εξασφαλιστούν οι πόροι τότε αυτό θα ολοκληρωθεί μέσα σε έξι έτη». Στο διάστημα αυτό τα στελέχη των υπηρεσιών του ΟΣΕ θα εξετάσουν όλα τα τεχνικά δεδομένα πριν υποδείξουν την προτεινόμενη λύση.
Ωστόσο πέρα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, που αφορά σε λύσεις για το μέλλον, τέθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης στην Αθήνα και το θέμα των άμεσων μέτρων για την ασφάλεια των κατοίκων των περιοχών που περνούν οι σιδηροδρομικές γραμμές. Γι’ αυτό τον λόγο αύριο κιόλας κλιμάκιο τεχνικών του ΟΣΕ θα πραγματοποιήσει αυτοψία τόσο στη Νέα Σμύρνη όσο και σε άλλες περιοχές της πόλης, με στόχο την άμεση βελτίωση της περίφραξης.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης παρουσιάστηκαν από τον εκπρόσωπο των Ελλήνων Βλαχόφωνων Ρομά Νίκο Παϊτέρη τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά ως κάτοικοι της περιοχής. «Φωνάζουμε εδώ και χρόνια για την αποσυμφόρηση της περιοχής και για τις γραμμές του ΟΣΕ. Θέλουμε να προστατέψουμε τα παιδιά μας. Δίνουμε προθεσμία μιας εβδομάδας, αν δεν πάρουμε απάντηση και δεν βρεθεί λύση τότε θα κάνουμε κατάληψη στις γραμμές».
Στη σύσκεψη συμμετείχαν αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου και της ΔΕΥΑΛ.
Το ζήτημα της ασφαλούς διέλευσης των σιδηροδρομικών γραμμών από τις περιοχές της πόλης αλλά και θέματα καθημερινότητας που απασχολούν τη συνοικία της Νέας Σμύρνης και συγκεκριμένα της περιοχής «Νταμάρια» βρέθηκαν στο επίκεντρο συνεδρίασης της Εκτελεστικής Επιτροπής του Δήμου Λαρισαίων με διευρυμένη σύνθεση, που πραγματοποιήθηκε χθες στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.
Η σύσκεψη έγινε υπό την προεδρία του δημάρχου Λαρισαίων Απόστολου Καλογιάννη, με τη συμμετοχή εκπροσώπων των Ρομά της περιοχής.
Στόχος όπως υπογράμμισε ο δήμαρχος είναι «η λήψη άμεσων μέτρων για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών γραμμών που διέρχονται τόσο από τη συνοικία της Νέας Σμύρνης όσο και από άλλες περιοχές της πόλης». Ο κ. Καλογιάννης αναφέρθηκε στα αποτελέσματα συναντήσεων για το θέμα στην Αθήνα, καθώς την ημέρα της φονικής παράσυρσης του 10χρονου Ρομά από τρένο του Προαστιακού, ο ίδιος βρισκόταν σε σύσκεψη με υψηλόβαθμα στελέχη του ΟΣΕ, συζητούσε το θέμα των γραμμών αλλά και των υποδομών του Οργανισμού στην περιοχή. «Σε έναν, το πολύ ενάμιση μήνα αναμένουμε την τεχνική πρόταση του ΟΣΕ», τόνισε ο δήμαρχος. Σημειώνεται ότι σε εκείνη τη σύσκεψη συμμετείχαν ο κ. Καλογιάννης, ο αντιδήμαρχος Δημ. Μαβίδης και οι διευθύνοντες σύμβουλοι του ΟΣΕ κ. Κων. Πετράκης, της ΓΑΙΑΟΣΕ κ. Αθ. Σχίζας και της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρ. Διονέλης.
Μετά και την αποτίμηση του κόστους δύο εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν για το δίκτυο, η μία είναι αυτή της υπογειοποίησης του υπάρχοντος δικτύου στο βόρειο τμήμα της Λάρισας και η άλλη της παράκαμψης της πόλης μέσω ενός νέου δικτύου. «Στο τραπέζι υπάρχουν δύο λύσεις», δήλωσε ο κ. Καλογιάννης «η πρώτη αφορά στη σιδηροδρομική παράκαμψη της Λάρισας, για το εμπορικό έργο του ΟΣΕ και η δεύτερη την υπογείωση των γραμμών από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Λάρισας μέχρι τη Νέα Σμύρνη. Αν εξασφαλιστούν οι πόροι τότε αυτό θα ολοκληρωθεί μέσα σε έξι έτη». Στο διάστημα αυτό τα στελέχη των υπηρεσιών του ΟΣΕ θα εξετάσουν όλα τα τεχνικά δεδομένα πριν υποδείξουν την προτεινόμενη λύση.
Ωστόσο πέρα από τη συγκεκριμένη διαδικασία, που αφορά σε λύσεις για το μέλλον, τέθηκε κατά τη διάρκεια της συνάντησης στην Αθήνα και το θέμα των άμεσων μέτρων για την ασφάλεια των κατοίκων των περιοχών που περνούν οι σιδηροδρομικές γραμμές. Γι’ αυτό τον λόγο αύριο κιόλας κλιμάκιο τεχνικών του ΟΣΕ θα πραγματοποιήσει αυτοψία τόσο στη Νέα Σμύρνη όσο και σε άλλες περιοχές της πόλης, με στόχο την άμεση βελτίωση της περίφραξης.
Επίσης, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης παρουσιάστηκαν από τον εκπρόσωπο των Ελλήνων Βλαχόφωνων Ρομά Νίκο Παϊτέρη τα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά ως κάτοικοι της περιοχής. «Φωνάζουμε εδώ και χρόνια για την αποσυμφόρηση της περιοχής και για τις γραμμές του ΟΣΕ. Θέλουμε να προστατέψουμε τα παιδιά μας. Δίνουμε προθεσμία μιας εβδομάδας, αν δεν πάρουμε απάντηση και δεν βρεθεί λύση τότε θα κάνουμε κατάληψη στις γραμμές».
Στη σύσκεψη συμμετείχαν αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, καθώς και υπηρεσιακά στελέχη του Δήμου και της ΔΕΥΑΛ.