Έτσι όπως τροχοδρομούνται τα πράγματα με την συνεργασία στην έλξη της Ενότητας του Μητσοτάκη και της Συνεξέλιξης του ΣΥΡΙΖΑ και της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι μόνοι χαμένοι από αυτή την συνεργασία και την συμφωνία που προωθείται (σύμφωνα πάντα με το τελευταίο κείμενο) θα είναι οι μηχανοδηγοί.
Στο κείμενο της ''συμφωνίας '' που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ΠΕΠΕ είναι πασιφανές ότι οι τρεις τους επιχειρούν να καταργήσουν την σσε , να ρίξουν τις αμοιβές και να εντατικοποιήσουν περαιτέρω την εργασία των μηχανοδηγών.
Στους ελιγμούς οι απώλειες θα είναι σημαντικές αλλά πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.
Η εφεδρεία και οι ελιγμοί έχουν την ίδια αποζημίωση για τον μηχανοδηγό.
Στο άρθρο 8 της σσε που ισχύει ακόμα αναγράφεται ότι για τους ελιγμούς η αποζημίωση είναι 0,015 ευρω/τρενοχιλιομετρο με εκτιμώμενα 40 τρενοχιλιομετρα/ωρα εργασιας.
Για αυτό ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός έπλασε ένα ύπουλο σενάριο για τους ελιγμούς σε συνεργασία με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εναντίον των μηχανοδηγών.
Τα παπαγαλάκια της διοίκησης τι ρόλο ανέλαβαν ;Ανέλαβαν να καλλιεργήσουν την τρομοκρατία και τον μύθο αφού αναφέρουν αριστερά και δεξιά ότι :
Η διοίκηση πρέπει να πληρώνει αυτό που κάνουμε στους ελιγμούς !!!(λες και δεν το κάνουμε!!!)
ή άλλος συνδικαλιστής ( εκπροσωπεί μηχανοδηγούς αυτός;;) ανέφερε χαρακτηριστικά ότι :τι θα πούμε στους Ιταλούς,ότι κανουμε 8 ώρες μανούβρα;Δεν είνα δυνατόν αυτό.Πρέπει να βλέπουμε μπροστα!!
Έπλασαν δηλαδή οι ίδιοι το παραμύθι και κατασκευσαν και τον δράκο του παραμυθιού !!
Συνάδελφοι όπως καταλαβαίνετε το παιχνίδι στήθηκε έκ των έσω...
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΛΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ
Δεν λένε ότι οι μηχανοδηγοί μπορεί να κανουμε και 8 ώρες μανούβρα αλλά μπορεί και να κάνουμε 9.
Δεν λένε ότι στις μανούβρες με τις ΔΗ απαιτείται δεύτερο άτομο.
Δεν λένε ότι οι μηχανοδηγοί στην παρουσία μας στα μηχανοστάσια εκτελούμε εφεδρεία μηπως δεν έρθει κάποιος άλλος μηχανοδηγός λόγω ασθένειας ή άλλου προβλήματος και στο 8ωρο μας εκτελούμε ΚΑΙ ΕΛΙΓΜΟΥΣ.Για αυτό το 8ωρο μας στα μηχανοστάσια (στο οποίο λόγω κυκλώματος εργασίας είμαστε εκτός δρομολογίων και άρα έχουμε μειωμένες αποδοχές) στα οποία κάνουμε ή μόνο εφεδρεία ή συνεχείς ελιγμούς ή εφεδρεία και ελιγμούς αμοιβόμαστε με 40 τρενοχιλόμετρα την ώρα και συνολικά 320 χιλιόμετρα Δ στο 8ωρο.
Η παγίδα που έστησαν συνδικαλιστές και διοίκηση οδηγεί σε απώλεια της αμοιβής των ελιγμών γιατί:
1.Καταργεί την αμοιβή της εφεδρείας
2.Θα πληρώνει πλέον ελιγμούς με το χρονόμετρο.
3.Δεν θα πληρώνει τις αναμονες αμαξοστοιχιών (καθιερώνουν έτσι τον ενεργό και ανενεργό χρόνο εργασίας)
Αυτό σημαίνει ότι αν ένας μηχανοδηγός έπαιρνε 70 ευρω το μήνα από ελιγμούς ή εφεδρείες το ποσό αυτό θα εξανεμιστεί και θα αντικατασταθεί με 90 ευρώ επι ενα 8μηνο το οποίο θα καταβληθεί συνολικά μια φορά τον Μάρτιο.Τα 720 ευρω μεικτά (καθαρα κάτω από 500 ευρώ) θα είναι το αντίτιμο για να καταργηθεί η αποζημίωση της εφεδρείας -ελιγμών για πάντα!!
Και οι απώλειες δεν σταματούν εκεί .Η μετακίνηση από μηχανοστάσιο σε μηχανοστάσιο δεν θα αμοίβεται.Υπηρεσία που σε αποστέλει επιβάτη για να φέρεις τρένο δεν θα αμοίβεται.
(*Στο άμεσο μέλλον δε υποψιαζόμαστε ότι θέλουν να καταργήσουν εντελώς την φυσική παρουσία στα μηχανοστάσια κανοντας χρήση τις νέες διατάξεις για την διευθέτηση του χρόνου εργασίας που έφερε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Διατάξεις που θέλουν τον εργαζόμενο να είναι σπίτι του stand by δηλαδή σε ετοιμότητα μισής ώρας και όταν κληθεί τηλεφωνικά να παρουσιαστεί στον χρόνο εργασίας και μόνο τότε να τον πληρώσει .Αν τον χρειαστεί δηλαδή.)
Στην περίπτωση που γίνει αποδεκτή αυτή η συμφωνία η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακυρώνει την σσε.
Οι δε κυβερνητικοί και εργοδοτικοί συνδικαλιστές που θέλουν να σπάσουν την ομοσπονδία νομίζουν ότι έτσι μπορούν να ελέγχουν το παιχνίδι καλύτερα
Θέτουν όμως σε μεγάλο κίνδυνο τους υπόλοιπους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν ανήκουν στην ΠΕΠΕ.
Φερνουν από την πίσω πόρτα αντεργατικές ρυθμίσεις που ο ΣΕΒ επέβαλε να γίνουν για τον βοηθήσουν στην ''ανάπτυξη'' που επιδιώκει.
Καθιερώνουν ως μοναδικό τρόπο εργασίας το σανό και νερό και μόνο μέσα από αυτόν τρόπο θα υπάρχουν αμοιβές.
Καταργούν τον πενθήμερο.
Αυξάνουν τις ώρες μηχανοδήγησης και ελαχιστοποιούν τις ώρες ξεκούρασης.
Αυτά λοιπόν θα κληθούν να επικυρώσουν ή να απορρίψουν στο ΔΣ της Τρίτης στο Λιανοκλάδι οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών στο ΔΣ της ΠΕΠΕ.
Μένει να δούμε το αποτέλεσμα
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Στο κείμενο της ''συμφωνίας '' που απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ΠΕΠΕ είναι πασιφανές ότι οι τρεις τους επιχειρούν να καταργήσουν την σσε , να ρίξουν τις αμοιβές και να εντατικοποιήσουν περαιτέρω την εργασία των μηχανοδηγών.
Στους ελιγμούς οι απώλειες θα είναι σημαντικές αλλά πρώτα από όλα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα.
Η εφεδρεία και οι ελιγμοί έχουν την ίδια αποζημίωση για τον μηχανοδηγό.
Στο άρθρο 8 της σσε που ισχύει ακόμα αναγράφεται ότι για τους ελιγμούς η αποζημίωση είναι 0,015 ευρω/τρενοχιλιομετρο με εκτιμώμενα 40 τρενοχιλιομετρα/ωρα εργασιας.
Για αυτό ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός έπλασε ένα ύπουλο σενάριο για τους ελιγμούς σε συνεργασία με την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εναντίον των μηχανοδηγών.
Τα παπαγαλάκια της διοίκησης τι ρόλο ανέλαβαν ;Ανέλαβαν να καλλιεργήσουν την τρομοκρατία και τον μύθο αφού αναφέρουν αριστερά και δεξιά ότι :
Η διοίκηση πρέπει να πληρώνει αυτό που κάνουμε στους ελιγμούς !!!(λες και δεν το κάνουμε!!!)
ή άλλος συνδικαλιστής ( εκπροσωπεί μηχανοδηγούς αυτός;;) ανέφερε χαρακτηριστικά ότι :τι θα πούμε στους Ιταλούς,ότι κανουμε 8 ώρες μανούβρα;Δεν είνα δυνατόν αυτό.Πρέπει να βλέπουμε μπροστα!!
Έπλασαν δηλαδή οι ίδιοι το παραμύθι και κατασκευσαν και τον δράκο του παραμυθιού !!
Συνάδελφοι όπως καταλαβαίνετε το παιχνίδι στήθηκε έκ των έσω...
ΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΛΟΙ ΤΗΣ ΕΡΓΟΔΟΣΙΑΣ
Δεν λένε ότι οι μηχανοδηγοί μπορεί να κανουμε και 8 ώρες μανούβρα αλλά μπορεί και να κάνουμε 9.
Δεν λένε ότι στις μανούβρες με τις ΔΗ απαιτείται δεύτερο άτομο.
Δεν λένε ότι οι μηχανοδηγοί στην παρουσία μας στα μηχανοστάσια εκτελούμε εφεδρεία μηπως δεν έρθει κάποιος άλλος μηχανοδηγός λόγω ασθένειας ή άλλου προβλήματος και στο 8ωρο μας εκτελούμε ΚΑΙ ΕΛΙΓΜΟΥΣ.Για αυτό το 8ωρο μας στα μηχανοστάσια (στο οποίο λόγω κυκλώματος εργασίας είμαστε εκτός δρομολογίων και άρα έχουμε μειωμένες αποδοχές) στα οποία κάνουμε ή μόνο εφεδρεία ή συνεχείς ελιγμούς ή εφεδρεία και ελιγμούς αμοιβόμαστε με 40 τρενοχιλόμετρα την ώρα και συνολικά 320 χιλιόμετρα Δ στο 8ωρο.
Η παγίδα που έστησαν συνδικαλιστές και διοίκηση οδηγεί σε απώλεια της αμοιβής των ελιγμών γιατί:
1.Καταργεί την αμοιβή της εφεδρείας
2.Θα πληρώνει πλέον ελιγμούς με το χρονόμετρο.
3.Δεν θα πληρώνει τις αναμονες αμαξοστοιχιών (καθιερώνουν έτσι τον ενεργό και ανενεργό χρόνο εργασίας)
Αυτό σημαίνει ότι αν ένας μηχανοδηγός έπαιρνε 70 ευρω το μήνα από ελιγμούς ή εφεδρείες το ποσό αυτό θα εξανεμιστεί και θα αντικατασταθεί με 90 ευρώ επι ενα 8μηνο το οποίο θα καταβληθεί συνολικά μια φορά τον Μάρτιο.Τα 720 ευρω μεικτά (καθαρα κάτω από 500 ευρώ) θα είναι το αντίτιμο για να καταργηθεί η αποζημίωση της εφεδρείας -ελιγμών για πάντα!!
Και οι απώλειες δεν σταματούν εκεί .Η μετακίνηση από μηχανοστάσιο σε μηχανοστάσιο δεν θα αμοίβεται.Υπηρεσία που σε αποστέλει επιβάτη για να φέρεις τρένο δεν θα αμοίβεται.
(*Στο άμεσο μέλλον δε υποψιαζόμαστε ότι θέλουν να καταργήσουν εντελώς την φυσική παρουσία στα μηχανοστάσια κανοντας χρήση τις νέες διατάξεις για την διευθέτηση του χρόνου εργασίας που έφερε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.Διατάξεις που θέλουν τον εργαζόμενο να είναι σπίτι του stand by δηλαδή σε ετοιμότητα μισής ώρας και όταν κληθεί τηλεφωνικά να παρουσιαστεί στον χρόνο εργασίας και μόνο τότε να τον πληρώσει .Αν τον χρειαστεί δηλαδή.)
Στην περίπτωση που γίνει αποδεκτή αυτή η συμφωνία η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ακυρώνει την σσε.
Οι δε κυβερνητικοί και εργοδοτικοί συνδικαλιστές που θέλουν να σπάσουν την ομοσπονδία νομίζουν ότι έτσι μπορούν να ελέγχουν το παιχνίδι καλύτερα
Θέτουν όμως σε μεγάλο κίνδυνο τους υπόλοιπους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν ανήκουν στην ΠΕΠΕ.
Φερνουν από την πίσω πόρτα αντεργατικές ρυθμίσεις που ο ΣΕΒ επέβαλε να γίνουν για τον βοηθήσουν στην ''ανάπτυξη'' που επιδιώκει.
Καθιερώνουν ως μοναδικό τρόπο εργασίας το σανό και νερό και μόνο μέσα από αυτόν τρόπο θα υπάρχουν αμοιβές.
Καταργούν τον πενθήμερο.
Αυξάνουν τις ώρες μηχανοδήγησης και ελαχιστοποιούν τις ώρες ξεκούρασης.
Αυτά λοιπόν θα κληθούν να επικυρώσουν ή να απορρίψουν στο ΔΣ της Τρίτης στο Λιανοκλάδι οι εκπρόσωποι των μηχανοδηγών στο ΔΣ της ΠΕΠΕ.
Μένει να δούμε το αποτέλεσμα
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ