Σε πλήρη ανάπτυξη το σχέδιο της διοίκησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την ανοχή της εργοδοτικής ηγεσίας της ΠΕΠΕ για την εντατικοποίηση της εργασίας του μηχανοδηγού με πρόσχημα την έλλειψη προσωπικού.
Για άλλη μια φορά η διοίκηση δείχνει το σκληρό της πρόσωπο και τους σκοπούς της και η ΠΕΠΕ σιωπά και συναινεί...
Μόλις χθες ήταν που διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν καλή και Άγια , αφού εξυπηρετούσε τον μηχανισμό τους και τους έκανε ΟΛΑ τα ρουσφέτια .Μετά την διαφωνία τους όμως έγινε αμέσως κακή και διαβολική .Και αυτό γιατί έσπασε ένα κομμάτι του μηχανισμού τους και χωλαίνει το σύστημα στο ρουσφετολογικό πεδίο.Αλλά στην προσπάθεια τους μήπως και τα ξαναβρουν πάλι με την διοίκηση ( και με την βοήθεια διάφορων διαμεσολαβητών υπηρεσιακών ή κομματικών ) εξυπηρετούν για άλλη μια φορά τους σχεδιασμούς της διοίκησης για εντατικοποίηση.
Σε πρόσφατο ΔΣ της ΠΕΠΕ ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ παραδέχθηκε μπροστά σε 25 μηχανοδηγούς ότι η διοίκηση θέλει να εφαρμόσει την 6 ώρη μηχανοδήγηση και να εντατικοποιήσει την εργασία..Παραμύθια δηλαδή όλα όσα μας έλεγε τόσο καιρό για την ''καλή διοίκηση'' και την πρόταση της για τις ώρες μηχανοδήγησης που ήταν για το ..καλό μας
Έτσι λοιπόν και αυτή την φορά ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ έκαναν τις <<απαραίτητες μετατροπές>> σε 3 υπηρεσίες του προαστιακού και πρόσθεσαν από μία ώρα μηχανοδήγησης παραπάνω ενώ προκλητικά συνεχίζουν να εφαρμόζουν την συνεχόμενη μηχανοδήγηση για πάνω από 4ωρο ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ .
Κατάργησαν το δεύτερο άτομο στους ελιγμούς στο μηχανοστάσιο αλλά και στο αεροδρόμιο.
Ο ένας μηχανοδηγός στο αεροδρόμιο καλείται να εξασφαλίσει 5 συρμούς σε τυχόν διακοπή ρεύματος ή να κάνει ελιγμούς .Ελιγμούς που είναι αδύνατον να γίνουν από ένα άτομο.
Και σαν να μην φτάνει αυτό ο απαράδεκτος προγραμματισμός εργασίας από τους 2 προισταμένους συνεχίζει να προγραμματίζει την μία υπηρεσία ελιγμών στο αεροδρόμιο για 7 (ή και παραπάνω ) συνεχόμενα δεκάωρα!!!(Αυτά στην τριμερή θα τα καταγγείλουν ή δεν θέλουν να θίξουν τους δικούς τους ανθρώπους στον προγραμματισμό εργασίας;)
Οι ελιγμοί στο μηχανοστάσιο ειδικά το βράδυ αποτελούν τον εφιάλτη του μηχανοδηγού καθώς στο 90% των περιπτώσεων αφήνουν μόνο ένα άτομο!!!για τους ελιγμούς σε αυτοκινητάμαξες και ΔΗ.
Ο ένας μηχανοδηγός(πράγμα το οποίο είναι παράνομο καθώς οι ελιγμοί με ΔΗ πρέπει να γίνονται από 2) πρέπει να κάνει μανούβρα στο αμαξοστάσιο
Να βάζει ΟΛΕΣ τις μηχανές (μονές ή διπλές) μέσα στους λάκους για έλεγχο και κατόπιν να τις βγάζει για να τις παρκάρει.
Να κάνει διπλές ζεύξεις ή να κόβει τις διπλές μηχανές.Να κάνει μανούβρα στις αυτοκινητάμαξες rail bus ή και ιντερσίτυ για να ετοιμαστούν το επόμενο πρωί για τα δρομολόγια.
Να μετακινεί τις ΔΗ του αμαξοστασίου για να γίνεται έλεγχος και καθαρισμός στις συνθέσεις και αν προκύψει κανένα πρόβλημα να αλλάξει και τα βαγόνια.
Στο τέλος όλων αυτών ο μηχανοδηγός είναι σε άθλια κατάσταση από την κούραση.(και του ζητάνε από πάνω να έρθει στο 10ωρο την επόμενη ημέρα για δρομολόγιο)!!!!
Ο ένας μηχανοδηγός(πράγμα το οποίο είναι παράνομο καθώς οι ελιγμοί με ΔΗ πρέπει να γίνονται από 2) πρέπει να κάνει μανούβρα στο αμαξοστάσιο
Να βάζει ΟΛΕΣ τις μηχανές (μονές ή διπλές) μέσα στους λάκους για έλεγχο και κατόπιν να τις βγάζει για να τις παρκάρει.
Να κάνει διπλές ζεύξεις ή να κόβει τις διπλές μηχανές.Να κάνει μανούβρα στις αυτοκινητάμαξες rail bus ή και ιντερσίτυ για να ετοιμαστούν το επόμενο πρωί για τα δρομολόγια.
Να μετακινεί τις ΔΗ του αμαξοστασίου για να γίνεται έλεγχος και καθαρισμός στις συνθέσεις και αν προκύψει κανένα πρόβλημα να αλλάξει και τα βαγόνια.
Στο τέλος όλων αυτών ο μηχανοδηγός είναι σε άθλια κατάσταση από την κούραση.(και του ζητάνε από πάνω να έρθει στο 10ωρο την επόμενη ημέρα για δρομολόγιο)!!!!
Οι απαράδεκτοι και εργοδοτικοί συνδικαλιστές της λούφας για όλο αυτό έχουν να προσθέσουν μόνο ειρωνία, Ειρωνία απέναντι σε μηχανοδηγούς με 35 ,36,37 χρόνια υπηρεσίας και 56 ,57,58 ετών και βάλε όταν αυτοί οι μηχανοδηγοί μιλάνε για πρησμένα πόδια και κούραση.Αλλά που να καταβάλουν από κούραση όταν είναι στο αφρό.(Από τον προαστιακό σε διανυκτέρευση και μετά πάλι από την αρχή.)
Επιπλέον έχουμε και τον απαράδεκτο προγραμματισμό εργασίας που τα στατιστικά των εφεδρειών του μηχανοστασίου τον αποκάλυψαν για τον ρόλο του.Καθώς έχει μηχανοδηγούς με ελάχιστες έως καθόλου εφεδρείες το τελευταίο εξάμηνο!!!!! ( Αλήθεια πόσες εφεδρείες-ελιγμούς έχουν κάνει οι συνδικαλιστές της ΠΕΠΕ στο Ρέντη το περασμένο εξάμηνο; Ή μήπως τους πέφτει λίγο βαρύ;)
Να θυμίσουμε και πάλι ότι σήμερα οι μηχανοδηγοί με εντολή της διοίκησης συνεχίζουν να συμπληρώνουν δελτία έλξης για τους ελιγμούς.
Τους ελιγμούς για τους οποίους πριν λίγο καιρό συνδικαλιστές μας έλεγαν ότι η εγκύκλιος της διοίκησης που ζητούσε την καταγραφή τους ήταν για το καλό μας !!! ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΕ . ΣΤΗΝ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΕΣΕΙΣ .....(Αλλά εμείς ήμασταν οι ανεύθυνοι και οι γραφικοί επειδή τα λέγαμε......... και στο τέλος ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ )
Τους ελιγμούς για τους οποίους πριν λίγο καιρό συνδικαλιστές μας έλεγαν ότι η εγκύκλιος της διοίκησης που ζητούσε την καταγραφή τους ήταν για το καλό μας !!! ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΛΗΞΕ . ΣΤΗΝ ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΝΥΚΤΕΡΕΥΕΣΕΙΣ .....(Αλλά εμείς ήμασταν οι ανεύθυνοι και οι γραφικοί επειδή τα λέγαμε......... και στο τέλος ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ )
Συνάδελφοι,
ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός είναι οι στυλοβάτες μιας πολιτικής που θέλει περισσότερη δουλειά με λιγότερα λεφτά.
Που θέλει την εργασία μέσα σε περιβάλλον του ανταγωνισμού και φέρνει στο προσκήνιο ως κριτήριο την παραγωγικότητα του εργαζόμενου.
Παραγωγικότητα που σημαίνει εντατικοποίηση και κίνδυνο για την υγεία και την ασφάλεια του.
Παραγωγικότητα ....για παραπάνω κέρδη για τα αφεντικά .
Παραγωγικότητα για ζωή χωρίς δικαιώματα .
Η μόνη λύση είναι η αντίσταση απέναντι σε αυτές τις πολιτικές και η καταγγελία των στυλοβατών του συστήματος που αλέθει στα γρανάζια του τα εργατικά δικαιώματα και το μέλλον της νέας γενιάς.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ