Φτάσαμε λίγο πριν την έναρξη των νέων δρομολογίων που φέρνει η ηλεκτροκίνηση στο ΣΣ ΑΘΗΝΩΝ.
Σήμερα με την αποστολή του εβδομαδιαίου προγράμματος (που βγήκε μέχρι την Πέμπτη) μάθαμε οτι αυτά αναμένονται τις επόμενες ημέρες και επομένως θα τροποποιηθούν ανάλογα τα κυκλώματα εργασίας.
Για τα κυκλώματα εργασίας έχουμε ζητήσει ενημέρωση από τον προιστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας κο Νώντα Θεοδωρόπουλο στον οποίο και θέσαμε 2 απαράβατους κανόνες που έχουν αποτυπωθεί σε σχετική εγκύκλιο μετά από διαβούλευση των μηχανοδηγών με την διοίκηση.
5 ωρες μηχανοδήγησης και διάλειμμα σε όλες τις υπηρεσίες.
Επομένως όλες οι υπηρεσίες κατά την άποψη μας στην τελική τους μορφή θα πρέπει να είναι 5 ώρες μέγιστη μηχανοδήγηση και μετά από δυόμισι ώρες συνεχόμενης μηχανοδήγησης να χορηγείται τουλάχιστον μισή ώρα διάλειμμα .
Δεν είναι δυνατόν να επαναληφθούν τα αίσχη των προηγούμενων κυκλωμάτων με υπηρεσίες που έχουν μέσα 4 ώρες συνεχόμενη μηχανοδήγηση χωρίς ανάσα ή με τις υπηρεσίες ή του ύψους ή του βάθους.
Είναι αναγκαίο επίσης με τα νέα κυκλώματα του προαστιακού να σταματήσουν οι προκλητικές μονιμοποιήσεις και η ανισοκατανομή στις υπηρεσίες.Αλλος να έχει 60 προαστιακές υπηρεσίες το εξαμηνο και άλλος 10 .!!
Επίσης ζωτικό αίτημα του μηχανοστασίου του Ρέντη είναι η συμμετοχή του και στην γραμμή του Κιάτου .
Θεωρούμε δε απαραιτητο για την εξυπηρέτηση της κοινωνίας, να εφαρμοστούν ίσοι κανόνες για τα δρομολόγια .Δεν είναι δυνατόν το Αθήνα -Χαλκίδα να συνεχίσει να είναι ανά 2 ώρες!!!
Επομένως η Κεντρική Υπηρεσία οφείλει να στείλει άμεσα (έχει ήδη αργήσει) τα νέα κυκλώματα στο σωματείο και κατόπιν διαβούλευσης να αποφασιστεί από κοινού ο νέος τρόπος εργασίας λόγω ηλεκτροκίνησης..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Σήμερα με την αποστολή του εβδομαδιαίου προγράμματος (που βγήκε μέχρι την Πέμπτη) μάθαμε οτι αυτά αναμένονται τις επόμενες ημέρες και επομένως θα τροποποιηθούν ανάλογα τα κυκλώματα εργασίας.
Για τα κυκλώματα εργασίας έχουμε ζητήσει ενημέρωση από τον προιστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας κο Νώντα Θεοδωρόπουλο στον οποίο και θέσαμε 2 απαράβατους κανόνες που έχουν αποτυπωθεί σε σχετική εγκύκλιο μετά από διαβούλευση των μηχανοδηγών με την διοίκηση.
5 ωρες μηχανοδήγησης και διάλειμμα σε όλες τις υπηρεσίες.
Επομένως όλες οι υπηρεσίες κατά την άποψη μας στην τελική τους μορφή θα πρέπει να είναι 5 ώρες μέγιστη μηχανοδήγηση και μετά από δυόμισι ώρες συνεχόμενης μηχανοδήγησης να χορηγείται τουλάχιστον μισή ώρα διάλειμμα .
Δεν είναι δυνατόν να επαναληφθούν τα αίσχη των προηγούμενων κυκλωμάτων με υπηρεσίες που έχουν μέσα 4 ώρες συνεχόμενη μηχανοδήγηση χωρίς ανάσα ή με τις υπηρεσίες ή του ύψους ή του βάθους.
Είναι αναγκαίο επίσης με τα νέα κυκλώματα του προαστιακού να σταματήσουν οι προκλητικές μονιμοποιήσεις και η ανισοκατανομή στις υπηρεσίες.Αλλος να έχει 60 προαστιακές υπηρεσίες το εξαμηνο και άλλος 10 .!!
Επίσης ζωτικό αίτημα του μηχανοστασίου του Ρέντη είναι η συμμετοχή του και στην γραμμή του Κιάτου .
Θεωρούμε δε απαραιτητο για την εξυπηρέτηση της κοινωνίας, να εφαρμοστούν ίσοι κανόνες για τα δρομολόγια .Δεν είναι δυνατόν το Αθήνα -Χαλκίδα να συνεχίσει να είναι ανά 2 ώρες!!!
Επομένως η Κεντρική Υπηρεσία οφείλει να στείλει άμεσα (έχει ήδη αργήσει) τα νέα κυκλώματα στο σωματείο και κατόπιν διαβούλευσης να αποφασιστεί από κοινού ο νέος τρόπος εργασίας λόγω ηλεκτροκίνησης..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ