Περιμένουμε να δούμε επίσημα τα νέα κυκλώματα με βάση τα νέα δρομολόγια Προαστιακού και Χαλκίδος γιατί ανεπίσημα έχουμε δει διάφορα σενάρια..
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα τηρηθεί ο κανόνας των 5 ωρών χειριστηρίων και της μισής ώρας διάλειμματος σε όλο το πλέγμα και δεν θα βρεθεί σωματείο που θα αποδεχθεί να υπάρχει συνεχόμενη μηχανοδήγηση.Γιατί οι κανόνες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ είναι ίδιοι για όλους.
Μπορεί στην γραμμή Κιάτου μερικοί να επιθυμούν να εργάζονται συνεχόμενα (για τους δικούς τους λόγους) αυτό όμως δεν σημαίνει οτι αυτό πρέπει να γίνει αποδεκτό .
Επίσης με τον αποκλεισμό του ΜΑΙ από την γραμμή Κιάτο-Αθήνα-Κιάτο θα θέλαμε να μάθουμε αν στην περίπτωση προβλήματος πχ με έλλειψη προσωπικού ποιος θα καλύπτει τις υπηρεσίες; Το ΜΑΙ ;Επίσης ακόμα και αν το ΜΑΙ αναλάβει υπηρεσίες ποιος δίνει διαβεβαιώσεις ότι οι οι μηχανοδηγοί από το ΜΑΙ θα δεχθούν να εργαστούν σε συνεχόμενη μηχανοδήγηση 5 ωρών χωρίς διάλειμμα;
Όσον αφορά τον χώρο αναμονής για τους μηχανοδηγούς στο ΣΣ Αθηνών.
Έχει βρεθεί χώρος με πρωτοβουλία του προισταμένου κεντρικής υπηρεσίας του ΜΑΙ κου Γαργαλάκου Δ.
Ο χώρος βρίσκεται στον πάνω όροφο του κτιρίου του σταθμού Αθηνών και ήδη ο προιστάμενος του ΜΑΙ κανονίζει τις διαδικασίες ανακαίνισης για να είναι έτοιμος σύντομα.
Όσον αφορά το θέμα με τα δρομολόγια της Χαλκίδας
1)Από το πακέτο των 18 τραίνων η τραινοσε διάλεξε αυτές που φεύγουν κάθε ζυγή ώρα από Χαλκίδα ΧΧ:25' (και κάθε ζυγή ώρα από Αθήνα)
Με αυτή την επιλογή το ντεζίρο θα βρίσκεται κάθε δύο ώρες στην Αθήνα να κάθεται για 60 λεπτά και να πρέπει κλειδούχος και μηχανοδηγός να πηγαίνουν πέρα δώθε για να ελευθερώνουν την γραμμή!!
2)Χάνονται όλες οι ανταποκρίσεις στην Οινόη
Αν όμως διαλέξουν ζυγές ώρες από Αθήνα/μονές από Χαλκίδα το διάλειμμα της μιας ώρας θα γίνεται στη Χαλκίδα
Το ντεζίρο στην Αθήνα θα μπαίνει και θα βγαίνει..
Αυτά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα γνωρίζει εδώ και πάρα πολλές πολλές ημέρες .
Γνωρίζει ΟΛΕΣ τις επιλογές
Γνωρίζει ΟΛΑ τα προβλήματα και γνωρίζει ΟΛΕΣ τις λύσεις.
Είμαστε περίεργοι να δούμε τι θα αποφασιστεί στο τέλος
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ