Η διαμαρτυρία των επιβατών του προαστιακού φανερώνει πικρές αλήθειες για τον σιδηρόδρομο.Το ελληνικό σιδηροδρομικό σύστημα αδυνατεί να αντιληφθεί τις ανάγκες της κοινωνίας και επιλέγει να συμπλεύσει με τις επιταγές της ΕΕ και των εκάστοτε κυβερνήσεων
που θέλουν τον σιδηρόδρομο ως εμπόρευμα και όχι ως αγαθό.Οι κοινωνικές ανάγκες στο ζύγι του εμπορίου και όχι στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης τους.
Οι επιβάτες μόνοι τους κατάλαβαν οτι το αίτημα τους για να πάει το τοπικό στα Λιόσια δεν ήταν στη σωστή του διάσταση και το διόρθωσαν με το να ζητάνε να μείνει ζωντανή η γραμμή Κιάτο Αεροδρόμιο.Η γραμμή που οι επιβάτες κρίνουν ως απαραίτητη και που σε κάθε δρομολόγιο ο συρμός ήταν ασφυκτικά γεμάτος.
Οι επιβάτες δηλαδή οι χρήστες και οι χρηματοδότες δτου τρένου , ξέρουν πολύ καλά τι θέλουν από αυτό.
Κάτι που οι πολιτικές ηγεσίες και οι διοικούντες δεν φαίνεται να το αντιλαμβάνονται ή δεν θέλουν να το καταλαβουν,
Οι επιβάτες θέλουν γρήγορη ,ασφαλή και φτηνή μετακίνηση.Θέλουν συχνότητα δρομολογίων και αξιοπιστία.Δεν νομίζουμε ότι είναι παράλογοι όταν ζητούν το αυτονόητο.
Παράλογο είναι να βάζεις έναν επιβάτη ο οποίος εργάζεται 60 χιλιόμετρα μακρυά από το σπίτι του αμοιβόμενος με ψίχουλα να πληρώνει ένα πανάκριβο εισιτήριο και να τρέχει να προλάβει μια αναταπόκριση (που θα έχει και μια αναμονή 45 λεπτων ) για να καταλήξει στο σπίτι του 2 ώρες αργότερα από το σύνηθες..Αυτό είναι ή δεν είναι σαδισμός;
Στο γιατί και στο πως φτάσαμε σε αυτές τις διαμαρτυρίες είναι μια άλλη ιστορία που θα την αφηγηθούμε στο πολύ κοντινό μέλλον..
Πάντως η έλλειψη προσωπικού σε μηχανοδηγούς ,η έλλειψη σε τροχαίο υλικό,η προβληματική υποδομή και πολλά άλλα είναι μια αδιαμφισβήτητη πραγματικότητα.
Και για αυτή την πραγματικότητα υπάρχει αίτιο όπως υπάρχουν και ένοχοι . Είναι οι ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί της καταστροφής του σιδηροδρόμου που οδήγησε στο τέλος στο ξεπούλημα του.Και αυτή η ιστορία θα ειπωθεί με πρόσωπα και πράγματα.
Και για αυτή την πραγματικότητα υπάρχει αίτιο όπως υπάρχουν και ένοχοι . Είναι οι ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί της καταστροφής του σιδηροδρόμου που οδήγησε στο τέλος στο ξεπούλημα του.Και αυτή η ιστορία θα ειπωθεί με πρόσωπα και πράγματα.
Φίλοι επιβάτες,
Το συμπέρασμα είναι ένα .Ο σιδηρόδρομος είναι κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα.Μόνο κοινωνικοποιημένος και ελεγχόμενος από τον λαό μπορεί να λειτουργήσει προς όφελος του.
Ιδιωτικοποιημένος θα λειτουργεί μόνο για τα κέρδη των ιδιοκτητών του .
Κέρδη και κοινωνικές ανάγκες είναι έννοιες αντίθετες.Και πάντα συγκρούονται εις βάρος του λαού.
Φοβόμαστε ότι τα χειρότερα έρχονται μετά την ιδιωτικοποίηση...
Οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο έχουμε πλήρη αντίληψη του τι φταίει και πολλοί αγωνιζόμαστε ώστε ο σιδηρόδρομος να αποκτήσει την πραγματική του διάσταση.
Στηρίζουμε τα αιτηματά σας καθώς τα θεωρούμε δίκαια και αυτονόητα .
Βάλατε το πρόβλημα στην σωστή του διάσταση αφου ζητάτε να μην κλείσει η γραμμή Κιάτο -Αεροδρόμιο .(Προβλημα δεν μπορεί να είναι μόνο τα Λιόσια αφού επιβάτες,εργαζόμενοι υπαρχουν και από Ασπρόπυργο και απο Μαγούλα και από Μέγαρα...)
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την συνέχεια.....
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ