Μπήκες στο βαγόνι ξέρεις πότε και εάν θα φτάσεις στον προορισμό σου; - Τι συμβαίνει.
Δεν πέρασαν λίγες ώρες από τη στιγμή που το tempo24.gr, το πρωί της Τετάρτης κατέγραφε μια ακόμα βλάβη στη λειτουργία στις μπάρες του Προαστιακού της Πάτρας, σε φυλασσόμενες διαβάσεις και το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, τρένο ακινητοποιήθηκε για αρκετή ώρα στο σταθμό του Αγίου Βασιλείου. Μάλιστα επιστρατεύτηκε μηχανή για να το ρυμουλκήσει.
Σε ρουτίνα τείνουν πλέον να μετατραπούν τα συνεχή προβλήματα που εντοπίζονται σχεδόν σε καθημερινή βάση, με αποτέλεσμα να καθιστούν προβληματική την μετακίνηση με τον Προαστιακό από το κέντρο της Πάτρας έως και την περιοχή του Αγίου Βασιλείου. Στις συνεχείς βλάβες, έρχεται να προστεθεί και η κατάσταση στην οποία μεταφέρονται οι επιβάτες. Όπως καταγγέλεται στο tempo24.gr, σε αρκετά βαγόνια δεν λειτουργούν τα aircondition, την ώρα που δεν υπάρχει η δυνατότητα των ανοιγόμενων παράθυρων.
Η κατάσταση κυρίως τις μεσηβρινές ώρες είναι αφόρητη. Οι υψηλές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με την αυξημένη επιβατική κίνηση που καταγράφεται αυτή την περιόδο, έχει ως αποτέλεσμα τα βαγόνια να μοιάζουν με "θαλάμους αερίων".
Υπενθυμίζεται πως τις ημέρες του καύσωνα, υπάλληλοι του ΟΣΕ, δεν έδιναν το πράσινο φως για την αναχώρηση συρμού που δεν διέθετε κλιματιστικό.
Το ερώτημα που γεννάται, την ώρα που αδιαμφισβήτητα τα προβλήματα που εντοπίζονται αδιαμφισβήτητα οφείλονται στην ελλειπή συντήρηση, είναι ποιος και γιατί "οδηγεί" στην εγκατάλειψη τον Προαστιακό, που κατά γενική ομολογιά αποτελεί κερδοφόρα γραμμή.
Σύμφωνα πάντως με πηγές σιδηροδρομικών, καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη δυνατή συντήρηση, όμως τίθενται ζητήματα αριθμητικής επάρκειας του προσωπικού.
Πληροφορίες θέλουν στον ΟΣΕ Πάτρας, να εργάζεται μόνο ένας ηλεκτρολόγος που μπορεί άμεσα να επέμβει και να επιδιορθώσει προβλήματα που εντοπίζονται στα ηλεκτρονικά συστήματα των συρμων. Στην περίπτωση απουσίας του, αντικαθίσταται από τεχνίτες οι οποίοι όμως δεν είναι εξιδικευμένοι στον συγκεκριμένο κλάδο της ηλεκτρολογίας και τότε τα πράγματα δυσκολεύουν...και όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα που απομένει η υπογραφή μιας κοινής υπουργικής απόφασης, για να "περάσει" η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα χέρια της Ιταλικής Ferrovie Dello Stato με την καταβολή του τιμήματος να ανέρχεται στα 45 εκ. ευρώ.
tempo24.gr