Παρά τις ενστάσεις μας για διάφορες υπηρεσίες του κυκλώματος η ΔΙΚΑΜ προχώρησε σε εφαρμογή του με τις ευλογίες της ηγεσίας της ΠΕΠΕ.
Έχουμε γίνει δέκτες πάρα πολλών παραπόνων από συναδέλφους μηχανοδηγούς του ΜΑΙ από την πρώτη ημέρα κιόλας εφαρμογής του νέου κυκλώματος για υπηρεσίες που χαρακτηρίζονται τουλάχιστον ως απαράδεκτες.
Οι μηχανοδηγοί που κάνουν το ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΑΘΗΝΑ κυριολεκτικά λιώνουν στα χειριστήρια Χωρίς διάλειμμα κάνουν 14 δρομολόγια με 9 λεπτά περιθώριο στον Πειραιά και 15 στην ΑΘΗΝΑ .Περιθώρια που ούτε κατά διάννοια δεν υπάρχουν αφού με τις παρούσες συνθήκες κυκλοφορίας τα 9 λεπτά στον Πειραιά είναι 0 και της Αθήνας 5 λεπτά.
Αυτές τις συνθήκες εργασίας τις θεωρούμε απαράδεκτες εως προκλητικές .Είναι αδιανόητο ο μηχανοδηγός να μην μπορεί να κάνει ούτε την σωματική του ανάγκη.
Επίσης σε άλλη υπηρεσία ένας μηχανοδηγός θα πρέπει να ρυμουλκήσει 2 ντεζίρο 360 τόνων με διπλό railbus!!!
Να μας πει η ΕΕΣΣΤΥ αν προβλέπεται από τον κατασκευαστή των railbus τέτοια ρυμούλκηση και θέτουμε προ των ευθυνών της την ΔΙΚΑΜ καθώς και τον προιστάμενο κεντρικής υπηρεσίας του ΜΑΙ για τον ένα μηχανοδηγό.
Στο νέο κύκλωμα εργασίας οι εφεδρείες ελιγμοί από 8ωρα έγιναν 9ωρα με τις ευλογίες της ΠΕΠΕ για να βάλει πλάτη στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ψάχνει μηχανοδηγούς με το κυάλι για να κάνει την δουλειά της.
ΥΓ .Η απαράδεκτη ηγεσία της ΠΕΠΕ στο θέμα της παρουσίας του ΜΑΙ στο Κιάτο επιχειρεί να κρατήσει 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη αφού προσπαθεί με δικαιολογίες επιπέδου νηπιαγωγείου να δικαιολογήσει την συμφωνία της για τον αποκλεισμό του ΜΑΙ.Σε ποιον τα πουλάνε αυτά;
Η αντίδραση από το ΜΑΙ να θεωρείται δεδομένη .
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ