*Εμείς σαν μπλογκ θα παραθέσουμε μερικά στοιχεία για το τι συμβαίνει γενικότερα στα σιδηροδρομικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο.Ανεπτυγμένα δίκτυα ή και όχι.Η παράθεση των στοιχείων ΔΕΝ αποτελεί αποδοχή τους από πλευράς μας αλλά απλά θέλουμε να ενημερώσουμε τι συμβαίνει γενικότερα στα σιδηροδρομικά δίκτυα καθώς έχει ανοίξει η κουβέντα για τον δικό μας κανονισμό κυκλοφορίας και ήδη έχουμε τις πρώτες αντιπαραθέσεις <<εντός ομίλου>> που δεν μας αρέσουν καθόλου.Εμείς στηρίζουμε την συνολική αντιμετώπιση των θεμάτων και όχι τις μεμονωμένες ενέργειες που διασπούν τους εργαζόμενους.Η αποψή μας θα αναρτηθεί στο τέλος του κύκλου αναρτήσεων ,σχολιασμών,συζητήσεων κλπ.
Ας ξεκινήσουμε με ένα θέμα που αφορά την ασφαλιστική κάλυψη της αστικής ευθύνης σιδηροδρομικών εταιρειών και την καταλληλότητα τους και θα προχωρήσουμε και σε άλλα θέματα.Η Υπηρεσία Μεταφορών του Καναδά (Οργανισμός) ξεκίνησε μια διαβούλευση σχετικά με τις πιθανές βελτιώσεις στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο, όπως προβλέπεται στο σιδηροδρομικό κανονισμό Αστικής Ευθύνης και Ασφαλιστικής Κάλυψης των κανονισμών (κανονισμοί). Οι διαβουλεύσεις επικεντρώθηκαν σχετικά με την επάρκεια της ασφαλιστικής κάλυψης για την έκδοση των πιστοποιητικών καταλληλότητας που απαιτούνται για τις ομοσπονδιακές σιδηροδρομικές εταιρείες και τις πιθανές βελτιώσεις στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο για τις απαιτήσεις ασφάλισης.
Στο πλαίσιο της επανεξέτασης αυτής, ο Οργανισμός διερεύνησε εάν:
θα πρέπει να επεκτείνει την τρέχουσα λίστα των 10 παραγόντων κινδύνου που θεωρεί επί του παρόντος να αξιολογούν καλύτερα τους κινδύνους ή να αφαιρεθούν στοιχεία?
θα πρέπει να υπάρχουν πρόσθετες και / ή διαφορετικές απαιτήσεις τρίτων ασφάλιση αστικής ευθύνης που σχετίζονται με τη μεταφορά ορισμένων προϊόντων, όπως είναι τα επικίνδυνα εμπορεύματα και για τη μεταφορά των επιβατών?
θα πρέπει να θεσπιστούν ελάχιστες απαιτήσεις κάλυψης για την ασφάλιση αστικής ευθύνης και, αν ναι, τι θα έπρεπε να είναι και ποια προσέγγιση θα πρέπει να έχει ο Οργανισμός για να δημιουργηθεί ένα μέγεθος με ελάχιστες απαιτήσεις (π.χ. θα πρέπει να υπάρχει διάκριση μεταξύ των γενικών εμπορευμάτων και επικίνδυνων εμπορευμάτων;..πρέπει να υπάρχουν ξεχωριστές ελάχιστες απαιτήσεις για την κατηγορία Ι και για τις shortline σιδηροδρομικές εταιρείες)?
πρέπει να θεσπισθούν μηχανισμοί στους κανονισμούς για να εξασφαλιστεί ότι οι σιδηροδρομικές επιχειρήσεις κοινοποιούν στον Οργανισμό όλες τις ουσιαστικές αλλαγές σε εύθετο χρόνο?
διοικητικές χρηματικές ποινές ή άλλους μηχανισμούς θα ήταν σκόπιμο να υπάρχουν στην περίπτωση μη συμμόρφωσης?
ο Οργανισμός θα πρέπει να συνεχίσει να αξιολογεί:
την οικονομική δυνατότητα του αιτούντος να διατηρήσει οποιοδήποτε επίπεδο της αυτασφάλισης, είτε πρόκειται για εκπίπτουν ή αυτο-ασφαλιζόμενο ποσό, και αν θα πρέπει να θεσπίζουν πρόσθετες απαιτήσεις?
την οικονομική ισχύς της ασφαλιστικής εταιρείας, εφόσον ο Οργανισμός πιστεύει ότι η ασφαλιστική εταιρεία δεν μπορεί να έχει την οικονομική δυνατότητα να πληρώσουν συμβατικό επίπεδο της ασφαλιστικής κάλυψης?
την πληροφορία , εν όλω ή εν μέρει, η οποία υποβλήθηκε σε μια εφαρμογή, ή μια διακύμανση για το πιστοποιητικό καταλληλότητας και αν θα πρέπει να δημοσιοποιείται ή αν θα πρέπει να παραμένει εμπιστευτική?
το ποσό της ασφάλισης αστικής ευθύνης και το αυτο-ασφαλισμένο ποσό της κατακράτησης θα πρέπει να δημοσιοποιείται;.
Ο Οργανισμός κάλεσε επίσης τις παρατηρήσεις των ενδιαφερομένων σχετικά με άλλα θέματα για την κάλυψη ασφάλισης αστικής ευθύνης , ζητήματα που σχετίζονται με τη λογοδοσία ή οποιεσδήποτε άλλες απόψεις που σχετίζονται με την τρέχουσα τρίτη ασφαλιστική κάλυψη αστικής ευθύνης έναντι τρίτων στο κανονιστικό καθεστώς του Οργανισμού.
Ο Οργανισμός ζήτησε παρατηρήσεις από τις σιδηροδρομικές εταιρείες, ενώσεις σιδηροδρόμων, οι φορτωτές, οι ενώσεις αποστολέα, επαρχιακές κυβερνήσεις και δημοτικές οργανώσεις και ασφαλιστικούς οργανισμούς. Είκοσι-δύο παρατηρήσεις υποβλήθηκαν και μπορούν να προβληθούν στην ιστοσελίδα του Οργανισμού, στη διεύθυνση:
Επανεξέταση των Σιδηροδρόμων Αστικής Ευθύνης Ασφαλιστική Κάλυψη των κανονισμών
Θέμα: Απαιτήσεις που καθορίζονται στους Κανονισμούς
Οι κανονισμοί αναφέρουν σήμερα ότι ο Οργανισμός θα εξετάζει τους κινδύνους που συνδέονται με την προτεινόμενη κατασκευή ή τη λειτουργία του σιδηροδρόμου με βάση αυτά τα δέκα παράγοντες:
επιβατική κίνηση επιβατών,
επιβατικών και εμπορευματικών αμαξοστοιχιών μίλια,
όγκος σιδηροδρομικής κυκλοφορίας,
τάξη και ο όγκος των επικίνδυνων εμπορευμάτων που μεταφέρονται σιδηροδρομικώς,
τύπους περιοχών εξυπηρετούμενο πληθυσμό,
αριθμός των ισόπεδων διαβάσεων,
ταχύτητα των τρένων,
την εκπαίδευση του πληρώματος της αμαξοστοιχίας,
μέθοδος ελέγχου των τρένων, και
συνολικές επιδόσεις ασφαλείας του αιτούντος.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ