Η επιστροφή του πρώτου μηχανοδηγού μετά την βίαιη ή οικειοθελή αποχώρηση τους με τον νόμο 3891 είναι πραγματικότητα. Τον καλωσορίζουμε θερμά στην οικογένεια της έλξης πάλι .Ο συνάδελφος επέστρεψε στον φυσικό του χώρο εργασίας αφού δήλωσε ο ίδιος οτι θέλει να επιστρέψει. Και θα είναι μαζί μας για τόσο διάστημα οσο μέχρι την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας.
Αυτό προβλεπόταν από την συγκεκριμενη διάταξη αυτό εγινε..για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.
Στην πραγματικότητα όμως ( και όχι αυτό που θέλει να μας πείσει η νεα μνημονιακή ηγεσία της ΠΕΠΕ) έχουμε μια προσωρινή λύση καθώς
Η πρόσφατη ιστορία έχει να μας δείξει ότι στην προσπάθεια να χωρέσουν 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη επιλέχθηκε , και επί ημερών συγκεκριμένων υπουργών μεταφορών , για να αρθεί το αδιέξοδο της έλλειψης προσωπικού ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ μια μνημονιακή λύση.Αυτή της προσωρινής επιστροφής .
Οι συνδικαλιστικοί κύκλοι πέριξ του μνημονίου θα έπαιρναν οποιαδήποτε λύση που θα τους πρότεινε η πολιτική ηγεσία για να δείξουν κάτι στον κόσμο εντός ΟΣΕ.
Σήμερα σε μια πρωτοφανή κίνηση στρουθοκαμηλισμού η νέα ηγεσία της ΠΕΠΕ πανηγυρίζει!!! για αυτή την μνημονιακή λύση που επεξεργάστηκαν και αποδέχτηκαν άλλοι και έχει βάση της την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας !!
Σε αυτό το απαράδεκτο σχέδιο έρχεται σήμερα η ηγεσία της ΠΕΠΕ να πει ενα ΑΒΑΣΆΝΙΣΤΟ ΝΑΙ καθώς 2 μήνες μετα τις εκλογές και σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΠΡΑΞΙΑΣ και καθολικής ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ της είναι αναγκασμένη να κανει οτιδήποτε για να αποδείξει οτι υπάρχει.Να χτυπησει στον ωμο οποιον μπορέσει και οτι μπορεσει.Ακόμα και αν προκειται για μνημονιακά σχέδια.
Προφανώς τα εντάσσει στην αποδεδειγμένη στροφή της κατά 180 μοίρες όπως και του κομματικού φορέα που στήριξε στις εθνικές εκλογές και ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ προς το νεο μνημόνιο.
Για εμάς η λογική του μικρότερου κακού ,του συμβιβασμού ή της έμμεσης και άμεσης μνημονιακής ιδεολογίας και πρακτικής ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ.
Απαιτούμε και στηρίζουμε ξεκάθαρες λύσεις που :
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΑυτό προβλεπόταν από την συγκεκριμενη διάταξη αυτό εγινε..για να ξέρουμε γιατί μιλάμε.
Στην πραγματικότητα όμως ( και όχι αυτό που θέλει να μας πείσει η νεα μνημονιακή ηγεσία της ΠΕΠΕ) έχουμε μια προσωρινή λύση καθώς
- δεν καταργήθηκε ο 3891
- δεν επέστρεψαν όλοι οι μηχανοδηγοί
- δεν επέστρεψαν ολοι οι σιδηροδρομικοί
Η πρόσφατη ιστορία έχει να μας δείξει ότι στην προσπάθεια να χωρέσουν 2 καρπούζια στην ίδια μασχάλη επιλέχθηκε , και επί ημερών συγκεκριμένων υπουργών μεταφορών , για να αρθεί το αδιέξοδο της έλλειψης προσωπικού ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΙΓΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ μια μνημονιακή λύση.Αυτή της προσωρινής επιστροφής .
Οι συνδικαλιστικοί κύκλοι πέριξ του μνημονίου θα έπαιρναν οποιαδήποτε λύση που θα τους πρότεινε η πολιτική ηγεσία για να δείξουν κάτι στον κόσμο εντός ΟΣΕ.
Σήμερα σε μια πρωτοφανή κίνηση στρουθοκαμηλισμού η νέα ηγεσία της ΠΕΠΕ πανηγυρίζει!!! για αυτή την μνημονιακή λύση που επεξεργάστηκαν και αποδέχτηκαν άλλοι και έχει βάση της την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας !!
Σε αυτό το απαράδεκτο σχέδιο έρχεται σήμερα η ηγεσία της ΠΕΠΕ να πει ενα ΑΒΑΣΆΝΙΣΤΟ ΝΑΙ καθώς 2 μήνες μετα τις εκλογές και σε καθεστώς ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΑΠΡΑΞΙΑΣ και καθολικής ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ της είναι αναγκασμένη να κανει οτιδήποτε για να αποδείξει οτι υπάρχει.Να χτυπησει στον ωμο οποιον μπορέσει και οτι μπορεσει.Ακόμα και αν προκειται για μνημονιακά σχέδια.
Προφανώς τα εντάσσει στην αποδεδειγμένη στροφή της κατά 180 μοίρες όπως και του κομματικού φορέα που στήριξε στις εθνικές εκλογές και ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ προς το νεο μνημόνιο.
Για εμάς η λογική του μικρότερου κακού ,του συμβιβασμού ή της έμμεσης και άμεσης μνημονιακής ιδεολογίας και πρακτικής ΑΠΟΡΙΠΤΕΤΑΙ.
Απαιτούμε και στηρίζουμε ξεκάθαρες λύσεις που :
- καταργούν τους μνημονιακούς νόμους διάλυσης του σιδηροδρόμου
- επιστρέφουν πίσω όλοι οι εργαζόμενοι στις θέσεις τους που εδιωξαν με μεταταξεις ή εφεδρείες
- που δεν εχουν προσωρινές λυσεις
- που δεν βασιζονται στην εμμεση αποδοχή ιδιωτικοποίησης της εταιρείας
- που λενε ΟΧΙ στου εκβιασμούς του αστικού κράτους
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ-ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ
ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ή ΔΕΞΙΑ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ