Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Εργαζόμενοι ΟΣΕ Βόλου: Κατάφωρη αδικία για τις Υπηρεσίες του Βόλου

Με το νέο οργανόγραμμα γίνεται υποβάθμιση του Τμήματος Γραμμής Βόλου.
Ως κατάφωρη αδικία, χαρακτηρίζουν σε ανοικτή του επιστολή οι εργαζόμενοι σιδηροδρομικών στον Βόλο,τη σειρά αλλαγών που γίνεται με το νέο οργανόγραμμα, το οποίο βρίσκεται υπό διαβούλευση, κάνοντας λόγο, για υποβάθμιση ενός τμήματος και της Επιθεώρησης.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται «στο καινούριο, υπό διαβούλευση οργανόγραμμα του Ο.Σ.Ε. Α.Ε., είδαμε μια σειρά αλλαγών, για τις οποίες έχουμε την πεποίθηση, ότι συντελείται κατάφορη αδικία για τις Υπηρεσίες του Βόλου, με υποβάθμιση του Τμήματος Γραμμής Βόλου και της Επιθεώρησης Βόλου, από Τμήματα σε Γραφεία .

Η Επιθεώρηση και το Τμήμα Γραμμής Βόλου μετά από την κατάργηση τους, από το 2013 έως το 2016 και με δεδομένη την υποβάθμιση της Υπηρεσίας μας, παρά τα όποια προβλήματα, δημιούργησαν την ανάγκη επανασύστασης τους και το 2016, με διθυράμβους, που έλαβαν πανηγυρικές διαστάσεις, οι ελπίδες αναγεννήθηκαν μετά από την απόφαση αυτή, αφού βιώσαμε την πλήρη απαξίωση από τις Υπηρεσίες της Λάρισας, όπου η υποστήριξη στα ομολογουμένως ιδιαίτερα προβλήματα που χρόνιζαν δεν έτυχαν ουδεμίας υποστήριξης.
Το νέο οργανόγραμμα, καταργεί σημαντικές αρμοδιότητες σε περιφερειακές Υπηρεσίες, τις οποίες θεωρούμε σημαντικές, αφού η πλέον των 30 ετών σιδηροδρομική εμπειρία, μας ωθεί να έχουμε βάσιμες ανησυχίες, ότι εκτός της υποβάθμισης μιας Υπηρεσίας εκθέτει ποικιλοτρόπως το σιδηροδρομικό σύμπλεγμα της Μαγνησίας και γραμμών της Δυτικής Θεσσαλίας με απώτερη σκέψη, οι αποφάσεις να παίρνονται από πρόσωπα, που είναι χωρίς γνώση και σχέση με την τοπική διοίκηση του σιδηροδρόμου.
Η δημιουργία αδιαβάθμητης Υπηρεσίας στο Βόλο και η υποβάθμιση της Επιθεώρησης Βόλου καθώς και του Τμήματος Γραμμής από Τμήματα σε Γραφεία και η εν δυνάμει υπαγωγή σε όμορη Επιθεώρηση- Τμήμα, αυτόματα έρχεται σε σύγκρουση με τις τόσες εξαγγελίες για ανάπτυξη του τραίνου στην Θεσσαλία, του ρόλου του Λιμανιού του Βόλου και την σύνδεση μ αυτό, την δημιουργία εμπορευματικού κέντρου, την ηλεκτροκίνηση στην γραμμή Βόλου- Λαρίσης και Παλαιοφαρσάλου- Καλαμπάκας και του τραίνου Πηλίου, το οποίο ομολογουμένως δίνει την δική του ιδιαίτερη δυναμική, τόσο σε τοπικό και πανελλήνιο επίπεδο, αλλά και διεθνώς.
Δεν κατανοούμε γιατί αυτή η πρόταση υποβάθμισης, να έχει μοναδικό στόχο αποδυνάμωση στρατηγικού σιδηροδρομικού σημείου της Ελλάδας, μιας Επιθεώρησης και ενός Τμήματος Γραμμής με ιδιαίτερο ρόλο, στο τόσο ιστορικό σιδηροδρομικό σύμπλεγμα της Θεσσαλίας, και ενώ κανείς θα περίμενε την σιδηροδρομική σύνδεση των τεσσάρων θεσσαλικών πόλεων, με σύγχρονους συρμούς και μάλιστα ηλεκτροκινούμενους, να αποτρέπεται κάθε ελπίδα αναβάθμισης στην Κεντρική Ελλάδα. Μετά το πέρας των έργων ηλεκτροκίνησης σε όλη την Θεσσαλία, καθίσταται αυτόματα λόγω της γεωγραφικής του θέσης ο Σταθμός Βόλου, εκτός των άλλων και αφετηρία – τερματισμός των δρομολογίων που θα συνδέουν τις Θεσσαλικές πόλεις μεταξύ των αλλά και με την υπόλοιπη Ελλάδα. Ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η λειτουργία επιβάλουν την ύπαρξη των Τμημάτων Γραμμής και Επιθεώρησης Βόλου.
Εάν εφαρμοστεί το προς διαβούλευση Οργανόγραμμα, είναι δεδομένη η απαξίωση των Νομών της Θεσσαλίας (πλην Λάρισας) σε οιοδήποτε σχέδιο ανάπτυξης στο σιδηρόδρομο αφού και επισφαλής από πλευράς γραμμής είναι, αλλά και ενεργού υποστήριξης κάθε προβλήματος που παρουσιάζονται την περιοχή μας, και είναι πολλά.
Αλήθεια αυτό είναι το όνειρο μετά από την έξοδο μας από τα μνημόνια και την οικονομική κατάσταση της χώρας μας ;
Η καρατόμηση Υπηρεσιών οι οποίες θα συμβάλουν με την εμπειρία τους σε δυναμική τροχιά ανάπτυξης, είναι ο στρατηγικός στόχος αυτού του Οργανογράμματος ;
Μας προξενεί εξάλλου, αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι από τα υπάρχοντα πανελληνίως Τμήματα τα μοναδικά που υποβαθμίζονται- καταργούνται είναι αυτά του Βόλου, τα οποία και ατυχέστατα ήταν κατηργημένα στο παρελθόν και από την πράξη κρίθηκε απαραίτητη η επανασύσταση των.
Η πρόταση μας είναι όχι στην κατάργηση της Επιθεώρησης και του Τμήματος Γραμμής Βόλου, αλλά η ενίσχυσης τους, με την προσάρτηση στην νέα Επιθεώρηση Βόλου και του τμήματος γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, υπό αυτήν. Έτσι θα πετύχουμε την ομογενοποίηση της Θεσσαλίας με μια Υπηρεσία, που και θα αποφορτίσει τον άξονα άλλα και θα δώσει καλλίτερα αποτελέσματα στην συγκοινωνία της Κεντρικής Ελλάδας.
Εργαζόμαστε πάνω από τριάντα χρόνια και μεταφέρουμε την οργή μας, για τις εν δυνάμει προτάσεις ανθρώπων, που μάλλον άλλους στόχους ορκίστηκαν να εξυπηρετήσουν, εκτός βέβαια από το τραίνο στην υπηρεσία της κοινωνίας. Άμεσα θα πρέπει να υπαναχωρήσουν οι βέβηλες σκέψεις, οι οποίες οδηγούν στην υποβάθμιση και απαξίωση του σιδηροδρόμου στη Μαγνησία και στη Δυτική Θεσσαλία.
Έκαστος εφ’ ω ετάχθη !!!


thessaliatv.gr