Η σιδηροδρομική επιχείρηση που ελέγχεται από την Cosco, θα προχωρήσει μέσα στον Σεπτέμβριο σε ενεργοποίηση της άδειας για εμπορευματικές μεταφορές.
Δεν πρόκειται να βγει από τις ράγες του τρένου η P.E.A.R.L. Α.Ε., το κινέζικο «μαργαριτάρι» που ελέγχεται από τη γνωστή μας Cosco, τον κινεζικό ναυτιλιακό κολοσσό που έχει πάρει στον έλεγχό του το λιμάνι του Πειραιά.
Η εταιρεία, που ως σήμερα δεν έχει ενεργοποιήσει την άδεια σιδηροδρομικής επιχείρησης που πήρε από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, πρόκειται μέσα στο Σεπτέμβριο να υπογράψει σύμβαση με τον ΟΣΕ για την χρήση του δικτύου, καθώς σε διαφορετική περίπτωση, η ΡΑΣ θα αναγκαστεί να ανακαλέσει άδεια και πιστοποιητικά ασφαλείας, λόγω παρέλευσης του χρόνου ενεργοποίησης.
Η PEARL, που έχει πάρει άδεια από το Μάιο του 2016, όλο το προηγούμενο διάστημα ήταν σε στάση αναμονής και ακόμη είναι, σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, περιμένοντας να δει τις επόμενες κινήσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της μητρικής της, του ιταλικού ομίλου FSI, σε ό,τι αφορά την οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα μας.
Πιο συγκεκριμένα: Επιβατικές, εμπορευματικές μεταφορές και προαστιακός θα συνεχίσουν να είναι κάτω από μία εταιρεία ή μήπως ανά ειδικότερο έργο, μοιραστούν σε περισσότερα του ενός ΑΦΜ; Και σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο οι Ιταλοί θα ενδιαφέρονταν, ειδικά για τις εμπορευματικές μεταφορές, για κάποια συνεργασία με την PEARL;
Η συζήτηση αυτή όμως είναι του μέλλοντος και προφανώς θα γίνει μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της ΕΕΣΣΤΥ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τις νέες στρατηγικού χαρακτήρα κινήσεις που πιθανώς αποφασίσει το καινούργιο δ.σ. της F.S.I., στην Ιταλία.
Το βέβαιο είναι, πάντοτε σύμφωνα με πληροφορίες, ότι μέσα στο Σεπτέμβριο η PEARL θα υπογράψει σύμβαση με τον ΟΣΕ για τη χρήση του δικτύου ενώ θα βάλει και τρένα, για να μεταφέρουν εμπορεύματα από το λιμάνι στο Ικόνιο ως το Θριάσιο, από όπου θα τα παραλαμβάνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
voria.gr