Τρίτη 7 Αυγούστου 2018

Aπαράδεκτοι υπαινιγμοί από site για τον ΟΣΕ και την πρώην κρατική ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Πήραν την αγιαστούρα διάφορα σάιτ και λιβανίζουν καθημερινώς τους ιδιώτες στον σιδηρόδρομο αλλά δεν ξεχνούν  να στάξουν δηλητήριο για την εποχή που ο σιδηρόδρομος ανήκε στον ΟΣΕ ή  εναντίον του  ίδιου του  ΟΣΕ
Τι διαβάσαμε από το  metaforespress (που είναι σε ελάχιστα καλύτερη κατάσταση από το  άλλο λιβανιστήρι που λέγεται ypodomes.com) και ...καταλάβαμε πολλά .




Συμβάντα σαν κι αυτό της Λαμίας, όπου αμαξοστοιχία εκτροχιάστηκε στην είσοδο του σιδηροδρομικού σταθμού, δοκιμάζουν τις σχέσεις ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ.(*1)Ο ΟΣΕ έχει την ευθύνη του σιδηροδρομικού δικτύου και οφείλει να παραδίδει προς χρήση, στις σιδηροδρομικές εταιρείες, ένα ασφαλές δίκτυο, ακόμα και εάν σε μεγάλο μήκος του βρίσκονται σε εξέλιξη έργα.(*2)Από την άλλη, οι σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλουν να εναρμονίζονται με τους κανόνες κυκλοφορίας και τις δυνατότητες του υπάρχοντος δικτύου.(*3)Τα αίτια του ατυχήματος στη Λαμία διερευνώνται από τις αρμόδιες Αρχές και όλοι απεύχονται παρόμοια συμβάντα.Στο παρελθόν, τα προβλήματα του σιδηροδρόμου ίσως να «κρύβονταν κάτω από το χαλί», τώρα πια δεν μπορεί να συμβεί αυτό, αφού η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι ιδιωτική εταιρεία και όχι κρατική, όπως ο ΟΣΕ.
  (*1) Τι σημαίνει δοκιμάζονται οι σχέσεις ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΟΣΕ; Δηλαδή τι μπορεί να απαιτήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ  εναντίον του ΟΣΕ ή το ανάποδο;Γνωρίζει το metaforespress το πόρισμα ή τις συνθήκες του συμβάντος και ξέρει τα περί σχέσεων;Και γιατί να μην δοκιμαστούν και οι σχέσεις με την ΓΑΙΑΟΣΕ ή την ΕΕΣΣΤΥ ας πούμε;
  
  (*2) Πως να παραδώσει ο ΟΣΕ ένα ασφαλες δίκτυο με τόσες κακοτεχνίες από ιδιώτες εργολάβους  τους οποίους είναι αναγκασμένος ο οργανισμός  να δίνει την κατασκευή.Εργολάβοι  που πάνε με βήμα χελώνας και τελικά καταλήγουν στα δικαστήρια με  επειδή θέλουν να πληρωθούν από τον ΟΣΕ  για πραγματα που δεν έκαναν ή για πράγματα που κακώς έκαναν;
Πως να συντηρεί το δίκτυο ο ΟΣΕ όταν δεν έχει προσωπικό και δεν προσλαμβάνεται νέο ;
Πως να λειτουργήσει το δίκτυο με ασφάλεια όταν σταθμάρχες και κλειδούχοι είναι αναγκασμένοι να δουλεύουν 30 μέρες το μήνα;
Πως να είναι ασφαλές το δίκτυο όταν χρειάζεται  να γίνει εργολαβία χιλιάδων ευρώ για να κοπούν τα χόρτα!! δίπλα από την γραμμή ;
Πως να είναι ασφαλές το εργοταξιακό κομμάτι όταν οι εργαζόμενοι στον εργολάβο δεν γνωρίζουν τις συνθήκες ασφάλειας του σιδηροδρόμου;
  (*3) Δεν είδαμε το metaforespress να γραφει κάτι για την ιδιωτική rail cargo που λειτουργεί μόνο μέ έναν μηχανοδηγό.Πως κινείται η ΔΗ ή ηλεκτράμαξα  της rail cargo χωρίς βοηθό μηχανοδηγού ή χωρίς δεύτερο μηχανοδηγό στο δίκτυο;
Πως είναι δυνατόν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να επιτρέπει μηχανοδηγοί της να εργάζονται διπλοβάρδια σε περιφερειακά μηχανοστάσια ή να μπαίνει μόνο ένα άτομο στα ιντερσίτυ ή  να δουλεύουν μηχανοδηγοί 12-13-14-15 ώρες καθημερινά;Πως είναι δυνατόν  οι μηχανοδηγοί να εργάζονται με ένα ρεπό στις 25 ημέρες;
Δεν καταλαβαίνουμε τι εννοεί το metaforespress «κάτω από το χαλί» για τον καιρό που η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν κρατική .Θα θέλαμε πολύ να μας δώσει μερικά παραδείγματα .
Για τα σημερινά προβλήματα με το τροχαίο υλικό της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ τι έχει να πεί; Για τα κομμένα δρομολόγια της ιδιωτικής ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα οποία το site σιώπησε παρά του ότι δεν έπρεπε να κοπούν καθώς επιδοτείται τι έχει να πει;
Για τα όσα γίνονται με το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε έλξη και κίνηση τι έχει να πει το metaforespress;Φταεί το κρατικό παρελθόν;Βελτιώθηκε κάτι για τον σιδηρόδρομο μετά την ιδιωτικοποίηση;Έχει να πει κάτι το  metaforespress για τις τιμές στα εισιτήρια;Έχει να πεί κάτι για την επιβατική κίνηση και τις πληρότητες στα τρένα;
Να του θυμίσουμε ότι πριν 14 χρόνια  δηλαδή  στο  κρατικό παρελθόν που απαξιώνει  τα ιντερσίτυ ήταν γεμάτα,στην πρωτη θεση έδιναν εφημερίδες,αναψυκτικά,φαγητό κλπ και πήγαιναν στη Θεσ/κη σε 4ώρες και 15' διασχίζοντας  όλο τον ορεινό όγκο  και με ακρίβεια δρομολογίου στο λεπτό.

Αυτά  που «αφήνει να εννοηθούν» το metaforespress τα θεωρούμε απαράδεκτα και τα αποκαλούμε στοχευμένες αθλιότητες δημοσιογράφων που έχουν αναλάβει να κατηγορούν τον κρατικό σιδηρόδρομο και να λιβανίζουν τους ιδιώτες.
To γιατί το κάνουν βγάλτε μόνοι σας το συμπέρασμα .Δεν νομίζουμε ότι θα δυσκολευτείτε..

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ