Ο σιδηρόδρομος αποτελεί τη πιο ελπιδοφόρα αγορά στις συνδυασμένες και εμπορευματικές μεταφορές.
Η σύνδεση λιμένων – τρένου, σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση του βασικού σιδηροδρομικού άξονα, αναμένεται να προσδώσει στο σιδηρόδρομο σημαντικό μερίδιο αγοράς στην εφοδιαστική αλυσίδα προϊόντων, αλλά και επιβατών.
Στο Μέγαρο του ΟΣΕ υπογράφτηκε η πρώτη σύμβαση του ΟΣΕ με ιδιωτική εταιρεία, την Rail Cargo Goldair, για την πρόσβαση και χρήση στη σιδηροδρομική υποδομή για την κυκλοφορία εμπορευματικών τρένων. Το 2018 αναμένεται να ακολουθήσουν κι άλλες παρόμοιες συμβάσεις.
Το προφίλ της Rail Cargo Logistics Goldair
Η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων (OBB) και της ελληνικής Goldair.
Οι βασικές δραστηριότητες της εταιρείας είναι η διεθνής και εθνική σιδηροδρομική μεταφορά εμπορευμάτων και πρώτων υλών, η αποθήκευσή τους, η διαχείριση και η διανομή της, δηλαδή η πλήρης υποστήριξη της εφοδιαστικής αλυσίδας των επιχειρήσεων, δια μέσου του σιδηροδρόμου.
«Για την άρτια και ολοκληρωμένη παροχή αυτών των υπηρεσιών, η εταιρεία μας έχει προχωρήσει στην κατασκευή ενός υπερσύγχρονου σιδηροδρομικού εμπορευματικού κέντρου στην Βιομηχανική Περιοχής της Σίνδου», αναφέρουν στελέχη της.
Στην τελική του μορφή το επιχειρηματικό πλάνο της Rail Cargo Goldair θα περιλαμβάνει:
-Καθημερινά δρομολόγια Ειδομένη – Θεσσαλονίκη.
-Καθημερινά δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, με σκοπό την εμπορευματική σιδηροδρομική διασύνδεση των 2 μεγαλύτερων αστικών κέντρων της χώρας και παράλληλα των 2 μεγαλύτερων λιμανιών.
-Τακτικά δρομολόγια Προμαχώνα – Θεσσαλονίκη – Ασπρόπυργος.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με χημικά.
-Τακτικά δρομολόγια με πλήρεις συρμούς με πετρελαιοειδή.
-Με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πάτρας – Αθήνα, τακτικό δρομολόγιο για την σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.
metaforespress