Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017

Εμπορικό στη Θεσ/κη :13 ώρες συνεχόμενης δουλειάς για το προσωπικό έλξης

Είχαμε επισημάνει σε προηγούμενη ανάρτηση ότι το εμπορικό προς Θεσ/κη είναι πολύ μεγάλο πρόβλημα και το ωράριο στο κύκλωμα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Μόνο η διαδρομή  Αθήνα-Θεσ/κη σύμφωνα με τα εγχειρίδια  δρομολογίων είναι  9 ώρες και 24 λεπτά (χωρίς την παραλαβή και παράδοση των ΔΗ-ΗΗ)
Σήμερα το πρώτο εμπορικό εφόλης με 2 μηχανοδηγούς έφτασε στην Θεσ/κη στις 08:00 το πρωί .Απαιτήθηκε δε  από τους μηχανοδηγούς  να πάνε το φορτίο στον παλιό σταθμό και να κάνουν και ελιγμούς εκεί.
Η λήξη στο δελτίο έλξης  μπήκε στις 09:00 το πρωί  μετά δηλαδή από 13 ώρες συνεχόμενης εργασίας (χωρίς βλάβη ή ακινησία να μεσολαβεί  κατά την πορεία που θα επέκτεινε το ωράριο λόγω ανωτέρας βίας).

Επαναλαμβάνουμε ότι στο κύκλωμα εργασίας η υπηρεσία έχει καταχωρηθεί με ωράριο 20:00-05:00 που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα καθώς η διαλογή ανοίγει στις 05:30 και ο παλιός σταθμός  στις 06:00 !!Συν ότι θα πρέπει να γίνουν ελιγμοί και παράδοση των μηχανών στο μηχανοστάσιο.
Ποιος είναι αυτός λοιπόν αυτός  που θα υπογράψει  τέτοια ωράρια;
Αυτά είναι τα κατορθώματα του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού.
Πλήρης εντατικοποίηση της εργασίας  μέχρις εξοντώσεως και  με τις ευλογίες της εργοδοσίας.
Την πρώτη γεύση την πήραμε από τα κυκλώματα του προαστιακού με τις προτάσεις του προέδρου της ΠΕΠΕ και την  απόλυτη συμφωνία  και στήριξη του γ γραμματέα.
Τις αλλαγές χειριστηρίων τις βάφτισαν διάλλειμα και μάλιστα ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ  σε μια πρωτοφανή επίδειξη κυνισμού και αλαζονείας  μέσα από το μακελειό της έλξης, άθροιζε   τα πενταλεπτα στις αλλαγές χειριστηρίων και τα παρουσίαζε  ως συνολικό σαραντάλεπτο διάλλειμα!!!  Δεν καταλάβαινε δε γιατι οι μηχανοδηγοί διαμαρτύρονται αφού διάλλειμα υπάρχει.
18 μηχανοδηγοί  του ΜΑΙ όμως υπέγραψαν επιστολή διαμαρτυρίας για αυτές τις υπηρεσίες και το σωματείο αντί να ενεργήσει σαν σωματείο προτίμησε να ''πιάσει πάτο'' αφού έφτασαν στο αισχρό σημείο  να λοιδωρούν τους μηχανοδηγούς που υπέγραψαν και να σχολιάζουν ότι δεν είναι αρκετές οι υπογραφές!!!
Ακόμα και το δίκαιο αίτημα της πρόσβασης  του ΜΑΙ στο Κιάτο το πέρασαν εκδικητικά ''μέσα ''από την Χαλκίδα.Για να πας Κιάτο πρέπει να πεταχτείς πρώτα μέχρι την Χαλκίδα .
Αδιαφορούν πλήρως για τους μηχανοδηγούς.Δεν θέλουν να καταλάβουν ότι έχουν προκαλέσει μεγάλο αδιέξοδο στην καθημερινότητα του μηχανοδηγού με τις ενέργειες τους.
Να τους βοηθήσουμε να το καταλάβουν τότε  γιατί με τις κατάπτυστες  προτάσεις τους  και μάλιστα πίσω από την πλάτη των μηχανοδηγών ,με τα κρυφά email προς την διοίκηση οι μηχανοδηγοί που εργάζονται σε αυτές τις υπηρεσίες ...κατουράνε στα μπουκάλια..Ναι καλά διαβάσατε συνάδελφοι.
Οι μηχανοδηγοί εξαιτίας του προέδρου και του γραμματέα της ΠΕΠΕ κατουράνε στα μπουκάλια.
Εκεί κατάντησαν τον κλάδο τα συνεταιράκια ...
Αλλά δεν είναι μόνο αυτά .

Κάποιες φήμες άρχισαν να κυκλοφορούν για την υποτιθέμενη συμφωνία της ΠΕΠΕ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ  και οικονομικές της αξιώσεις λογω της προσφυγής  στο ΣΕΠΕ για τα ρεπό των μηχανοδηγών
Θα θυμίσουμε σε μερικούς συνδικαλιστές ότι ο προηγούμενος προιστάμενος κεντρικής υπηρεσίας  απεμπέφθη σύμφωνα με το μακελειό της έλξης  επειδή ζήτησε με έγγραφο του να εφαρμοστεί στο 5-2 σε ολα τα μηχανοστάσια.ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
Οι φήμες λένε οτι   πλέον το 5-2 θα είναι ..λάστιχο.
Οι μηχανοδηγοί θα μπορούν να εργάζονται 7 ημέρες συνεχόμενα ή και 9 ημέρες συνεχόμενα και θα παίρνουν ένα ρεπό.Μέσα στο μήνα θα πρέπει να παιρνουν τα μισά ρεπό  τουλάζιστον.Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο προωθείται ένα είδος μπονους παραγωγικότητας κάτω από κάποιες προυποθέσεις που είναι τουλάχιστον.. παράδοξες.
Θα δίνουν από ότι ακούγεται  ένα ποσό πχ 100 -150 ευρω ως μπόνους παραγωγικότητας αλλά

α)θα καταργηθεί η αποζήμίωση στα χιλόμετρα που παίρνουμε  ως επιβάτες και οι ελιγμοί θα πληρώνονται οχι στο 8ωρο αλλά  μόνο για την διάρκεια που πραγματοποιούνται!!
β) για να δωθούν αυτά τα χρήματα  του μπόνους   θα πρέπει ένας μηχανοδηγός να έχει συμπληρώσει ένα όριο πραγματοποιηθέντων χιλιομέτρων το οποίο δεν έχει καθοριστεί ακόμη .Μπορεί να είναι 6000 χιλιομετρα το μηνα,μπορεί 7500 χιλιόμτερα το μήνα μπορεί , και παραπάνω.
Ο σκοπός (από ότι λένε οι φήμες ) είναι με το  όσο ψηλότερα ορισθεί το όριο των χιλιομέτρων ανα μήνα    να εξαναγκαστούν οι μηχανοδηγοί να εργάζονται πάνω απο 22 μέρες το μήνα για να το πάρουν.7500 χιλιόμετρα το μήνα και 5-2 είναι σχεδόν αδύνατο να το κάνεις εκτός αν είσαι μηχανοδηγός ...στο Κιάτο που τα πιανεις σε 15 μέρες!!


ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΗΜΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...ΦΗΜΕΣ
ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΥΦΑΝΤΑΣΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ.
ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ Η ΠΕΠΕ ΚΑΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΜΕ ΕΠΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ 

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ