Θα θέλαμε να απευθύνουμε ερώτημα α) προς τον Διευθυντή ΔΙΚΑΜ β) τον Προιστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας Προγραμματισμού Εργασίας όπως και στους τμηματάρχες του προγραμματισμού εργασίας γ) τον προιστάμενο Κεντρική Υπηρεσίας ΜΑΙ αλλά φυσικά και την ΠΕΠΕ για το πόσες ώρες εργασίας είναι προγραμματισμένες για τις υπηρεσίες 1.1 και 1.51 που αφορουν το εμπορικό στην Θεσ/κη και την διανυκτέρευση εκεί.
Σύμφωνα με το νέο κύκλωμα που απεστάλλη το απόγευμα το ωράριο των 2 υπηρεσιών είναι 20:00-05:00 συνολο δηλαδή 9 ώρες .
Όμως για να δούμε τα παρακάτω στοιχεία
Γνωρίζουμε ότι το 80500 (λόγω 80χχχ) δεν δεσμεύεται από δρομολόγιο.
Το 23500 που δεσμευόταν είχε αναχώρηση από τον Ρέντη 20:09 και άφιξη 05:33 στην Διαλογή.Δηλαδή 9 ώρες και 24' είχε διάρκεια μόνο η διαδρομή.
(Το 80500 θα πετάξει ή θα πάει με άλλο τρόπο στην Θεσ/κη;)
(Το 80500 θα πετάξει ή θα πάει με άλλο τρόπο στην Θεσ/κη;)
Στις 9 ώρες και 24 λεπτα της διαδρομής θα πρέπει να προστεθεί και η παραλαβή των ΔΗ καθώς και η ετοιμασία του συρμού στο Ρέντη αλλά και η παράδοση της σύνθεσης στην διαλογή καθώς και της ηλεκτραμαξας στο ΜΘ με συνολικό χρόνο εργασίας να απαιτείται (για παραλαβή και παράδοση 1ώρα και 30'.) =10 ώρες και 54' όταν το τρενο έφευγε απο το Ρέντη.
Όμως αφού πλέον το εμπορικό αναχωρεί από το Θριάσιο οι μηχανοδηγοί αναλαμβάνουν υπηρεσία στις 20:00. στο ΜΑΙ.Αναχωρούν με δρομολόγιο Πειραιά -Αθηνών στις 20:33 από το Ρέντη και φτάνουν στην Αθήνα 20:43.Εκεί αναχωρούν με συρμό προς το Κιάτο (που έχει καθυστερήσει να αναχωρήσει 9 λεπτά!! γιατί περιμένει τους μηχανοδηγούς )και κατεβαίνουν στα Λιόσια στις 21:00.Οι μηχανοδηγοί αναμένουν απο το Θριάσιο τον συρμό που αν είναι όλα καλά έρχεται σε περίπου 3Ο λεπτα εκεί.
Αν όλα συνεχίσουν να πηγαίνουν καλά το εμπορικό ''βγαίνει'' από τις ΑΧΑΡΝΕΣ περίπου στις 22:00.
(*Το 23500 που ξεκίναγε από το Ρέντη διερχόταν από τις ΑΧΑΡΝΕΣ 20:45 σύμφωνα με το εγχειρίδιο δρομολογίων)
Η δε ομάδα που πάει το δεύτερο εμπορικό αναχωρεί από το Ρέντη με ώρα ανάληψης υπηρεσίας 19:00 !!(ακόμα πιο νωρίς και έρχονται πιο αργά )
Πως είναι δυνατόν λοιπόν ενώ
α) η αμαξοστοιχία ξεκινά αργότερα
β)η διαλογή να ανοίγει στις 5:30 το πρωί
γ) το ταξίδι να έχει διάρκεια τουλάχιστον 9 ώρες και 30 λεπτά
γ) το ταξίδι να έχει διάρκεια τουλάχιστον 9 ώρες και 30 λεπτά
να έχουν δώσει στο κύκλωμα υπηρεσία με ...λάθος ωράριο!!!
Εδω μιλάμε για πάνω από 11ώρες εργασίας αν όλα πάνε καλά και σύμφωνα με τα χαρτιά..
-Μήπως το ωράριο δεν ''ανταποκρίνεται'' στη πραγματικότητα αλλά δεν ανταποκρίνεται και στην νομιμότητα ;
-Μήπως θα πρέπει να ξανασκεφτούν μερικοί πολύ καλα αυτά που υπογράφουν και εφαρμόζουν;
-Μήπως θα πρέπει να ξανασκεφτούν μερικοί πολύ καλα αυτά που υπογράφουν και εφαρμόζουν;
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΝ 12ΩΡΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΖΟΥΜΙΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΥΣ.
ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ