Με τεχνικό πρόβλημα στα βαγόνια γίνεται αναγκαστική αλλαγή όλης της σύνθεσης για να μπορέσει η αμαξοστοιχία να αναχωρήσει όταν θα είναι έτοιμη από τους τελικούς ελέγχους θυρών και πέδης.
Η καθυστέρηση ξεπερνά την μία ώρα από την αφετηρία !!
Μετα τα μύρια προβλήματα με τα RAIL BUS , μετά τα προβλήματα των ΜΑΝ, μετά τις ακινησίες των DESIRO ,μετά τις ασθμαίνουσες ΔΗ ADTRANZ με τον διακοσμητικό υπερτροφοδότη μετά τις MLW 450/500 που έχουν ξεχάσει την 8η σκάλα επιταχυντή και μετά τις ΗΗ siemens που απαγορεύεται να ξεπεράσουν τα 140 χλω τι ακριβώς έχει να πει η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ ;
Ότι είναι επιτυχημένοι στο έργο τους; Ότι παρέλαβαν καμμένη γη και δεν φταίνε;
Τα θερμά μας συγχαρητήρια για το θεάρεστο έργο τους λοιπόν...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ