Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Οσκαρική κατάντια....Πανηγυρίζουν που πληρωθήκαμε!!

Σε πρωτοφανή κατάντα έχει περιπέσει το σωματείο των μηχανοδηγών λόγω της παράδοσης του άνευ όρων στον εργοδοτικό και κυβερνητικό συνδικαλισμό που ασκεί με ζήλο και  συριζαική πίστη η συμμαχία της ΕΝΟΤΗΤΑΣ και της Συνεξέλιξης (Συριζα με ολίγη και από ΧΑ).Οι θερμοί υποστηρικτές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΓΥΡΟΛΟΓΩΝ  (η οποία ιδιωτικοποίησε τον σιδηρόδρομο  ) αφού πρώτα φρόντισαν να καταστείλουν τις αντιδράσεις των εργαζομένων ενάντια σε αυτή , κατόπιν έστρωσαν το χαλί στους νέους ιδιοκτήτες και πλέον εργάζονται μόνο  για λογαριασμό τους ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων.

Με συμφωνίες που έκαναν και  οι οποίες  ανέτρεψαν εργασιακα κεκτημένα,που εντατικοποίησαν και  κυριολεκτικά διέλυσαν τους μηχανοδηγούς  σήμερα προσπαθούν να μας πείσουν ότι τα ..κατάφεραν!!που πληρωθήκαμε!!!

Μετά από ανακοινώσεις επί ανακοινώσεων  περί  ημερομηνιών καταβολής της μισθοδοσίας    για τις οποίες διαψεύτηκαν οικτρά και ξεφτιλίστηκαν πανελλαδικά (κυκλοφορούσε και σχετικό ανέκδοτο στα τρένα) μετά από πληρωμή μέρους της  !!μισθοδοσίας στους μηχανοδηγούς  μέσω δάνειο το οποίο θα επιστρέψουν σε 3 δόσεις αλά κωτσόβολος,μετά από αναβολή της πληρωμής της δικαστικής απόφασης έχουν το θράσος να μας κουνάνε το δάχτυλο!!
Αφού άφησαν απλήρωτους τους μηχανοδηγούς και επλασαν σενάρια επί σεναρίων για να δικαιολογηθούν το παράδοξο είναι (ενδεικτικό της κουταμάρας που τους χαρακτηρίζει) ότι έρχονται σήμερα και διεκδικούν δάφνες για την εμπρόθεσμη καταβολή της μισθοδοσίας  αλλά παριστάνουν τον ανήξερο για την καθυστέρηση όλο το προηγούμενο διάστημα.
Καταλαβαίνουν ότι «μαρτυράνε χωρις ζόρι» που λέει και ο λαός; Από την μια λένε δεν φταιει τα σωματείο για την καθυστέρηση στην μισθοδοσία και από την άλλη ζήτω που   τα κατάφερε το σωματείο για την εμπρόθεσμη καταβολή της μισθοδοσίας..Γέλια μέχρι δακρύων από την συνδικαλιστική καρικατουρα που κυριολεκτικά τα έχει χάσει...

Αν δεν  είμασταν εμείς και η σύγκρουση που είχαμε με τον εργοδοτικό συνδικαλισμό τόσο στο σωματείο όσο και στην καθημερινότητα ακόμα θα μετράγαμε ...μέρες για το πότε θα πληρωθούμε....


Τι πραγματικά κατάφεραν αλήθεια με την στάση τους οι εργοδοτικοί συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ και της ΝΔ-ΕΝΟΤΗΤΑΣ ;
Ας τα δούμε και εμείς ένα ένα καθώς η μνήμη μερικών εξασθενεί και μάλιστα προκλητικά.Ίσως αυτή  η «αμνησία» να είναι  και υποσυνείδητη αντίδραση ντροπής  (αν έχουν)  μερικών  που δεν  θέλουν να θυμούνται πως τα ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ.


  1. Διαφήμισαν την ιδιωτικοποίηση ως αναγκαία  λύση  για να μην κλείσει  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς θα διαγράφοταν «χρέη» !! 700 εκατ ευρώ. για το ελληνικό δημόσιο. Λίγο μετά την ιδιωτικοποίηση εστάλη  επιστολή βεβαίωση χρεών σχεδόν  760 εκατ ευρώ.Τα χρέη όχι μόνο δεν διαγράφηκαν αλλά αυξήθηκαν...
  2. Σιωπησαν προκλητικά στην μη  εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας για τις υπερωρίες από την ημέρα της ιδιωτικοποίησης μέχρι και την υπογραφή της σσε με αποτέλεσμα οι μηχανοδηγοί να υποστούν ζημία χιλιάδων ευρώ και να ψάχνουν το δίκιο τους στα δικαστήρια,Ενέργεια  διεκδίκησης που εξόργισε μερικούς πουλημένους βαστάζους καθώς έπαιρναν τηλέφωνα μηχανοδηγούς για να αποσύρουν την υπογραφή τους από την αγωγή με την υπόσχεση ότι θα τα πάρουν τα χρήματα αργότερα και με άλλο τρόπο.
  3. Κατάργησαν το πενθήμερο και έφεραν 9ημερο συνεχούς εργασίας χωρίς ρεπό.(Εργοδοτικός συνδικαλιστής που υπέγραψε την συλ.συμφωνία που όπως έλεγε θα έβαζε όρους στην υπεργασία σήμερα  εργάζεται επί 18 ημέρες χωρίς ρεπό  )Αυτό και αν είναι κατόρθωμα!!!!!
  4. Έστειλαν κρυφά πίσω από την πλάτη των μηχανοδηγών με εμπιστευτική αλληλογραφία προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  κυκλώματα ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ και με συνεχόμενη μηχανοδήγηση που έφτανε τις 6 ώρες.Η συνεχής αντίδραση των μηχανοδηγών τα ανέτρεψε και τα κατάργησε μετά από 6 μήνες εφαρμογής.6 μήνες κόλασης για την οποία δεν απολογήθηκαν ποτέ.Αλλά στο τέλος αν και ήταν πλειοψηφούντες έβαλαν την ουρά στα σκέλια ηττημένοι.
  5. 'Εφεραν προσλήψεις χωρίς γεωγραφικά χαρακτηριστικά με αποτέλεσμα οι νέοι συνάδελφοι μας να είναι αντιμέτωποι με πιθανές μεταθέσεις.Από τις προσλήψεις δε πολλά παιδιά συναδέλφων μηχανοδηγών έμειναν εκτός με τους εργοδοτικούς συνδικαλιστές να παρουσιάζουν  φτηνές δικαιολογίες .
  6. Για τους νέους συναδέλφους έφεραν υποκατώτατο μισθό κάτω από την σσε με την δικαιολογία ότι η εκπαιδευση τους κοστίζει αρκετά.(Είναι προφανές ότι αγωνίστηκαν για να γλιτώσουν κόστος από τους ιδιοκτήτες ΟΛΩΝ των εταιρειών).Εταιρείες που (εκτός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) συναντούσαν κρυφά σε καφετέρια στου Ψυρρή.Αλήθεια δεν μας είπαν ποτέ τίποτα για αυτή την συνάντηση πέρα του ότι αναγκάστηκαν να την επιβεβαιώσουν μετά από γενικευμένο κράξιμο....
  7. Για τους συνταξιουχους στα τρενα κατι που μας έβρισκε κάθετα αντίθετους από την πρωτη στιγμή  επιστράτευσαν ακόμα και μονταζιέρα για να πουν στον κόσμο το αντίθετο !!
  8. Για την σσε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ που έχει ρήτρα μειώσεων για να συγκρατηθούν οι αποδοχές στα ίδια επίπεδα .Για τα πενταετη κλιμάκια  που προβλέπει αύξηση για τον μηχανοδηγό  60 ευρώ μετά από πέντε χρόνια (1 ευρώ το μήνα..τι θα τα κάνουμε τόσα λεφτά;;)Για την πανωλεθρία πτυχιούχων που εχασαν μέσα σε μια νύχτα 400 ευρώ από τον βασικό τους.Για τον πτυχιούχο μηχανοδηγό που πληρώνεται λιγότερα χρήματα από το πτυχίο του από τον διοικητικό.Για την καθήλωση του προσωπικού μέχρι τα 25 χρόνια  προυπηρεσία στις ίδιες αμοιβές για πολλά χρόνια.Για την μισθολογική  διαφορά εργαζομένου παλιου και νέου που ξεπερνά κάθε προηγούμενο.Για την μείωση του εισαγωγικού μισθού για ΔΕ μηχανοδηγό από τα 858 ευρω στα 750 .
  9. Για την επιστροφή των μεταταχθέντων μηχανοδηγών που πολύ βολικά έγινε αφού συνταξιοδοτήθηκαν ΟΛΟΙ στους φορείς που στους είχαν στείλει τότε που ήταν ΜΑΖΙ στην ΠΑΣΚ το 2011.(Εφυγαν από την ΠΑΣΚ το 2012 ένα χρόνο μετά τις μετατάξεις και φυσικά όταν είχαν μαθεί ότι είχαν κοπεί από τα ψηφοδέλτια της για άλλους λόγους)
  10. Νόμος για τις ώρες μηχανοδήγησης ο οποίες έγινε εν κρυπτω και που αυξησε κατά μισή ώρα την μηχανοδήγηση.Δεν τέθηκε το θέμα στο ΔΣ του σωματείου ποτε με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να  καταθέσουμε προτάσεις.Πλέον εξαιτίας των γραμμάτιων που ξεπληρώνουν κάποιοι  οι μηχανοδηγοί  θα εργάζονται παραπάνω και αντί για διάλειμμα μετά από 2 1/2 ώρες μηχανοδήγησης  θα έχουν διάλειμμα στις 4 1/2 .Μηχανοδηγός που εργάζεται στην χαμηλή ταχύτητα θα μηχανοδηγεί το ίδιο με αυτόν που πάει με 160 χλω και αργότερα 200 χλω.Καμία πρόβλεψη για ώρες μηχανοδήγησης από 2 μηχανοδηγούς (οι οποίοι ...πάνε στο φεγγάρι) .Κάτι που  προφανώς είναι αποτέλεσμα της απύθμενης  βλακείας και προχειρότητας που αντιμετωπίζουν κάποιοι σοβαρά θέματα του κλάδου.
  11. Για τον νέο κανονισμό κίνησης τα πρώτα δείγματα φανερώνουν ότι έγινε  κατά παραγγελία των ιδιωτικών εταιρειών που οι φωστήρες έτρεξαν να εξυπηρετήσουν .Δεν άλλαξε το παραμικρό στην στελέχωση των ΔΗ ενω θα φανεί στην πράξη το τι πραγματικά έκαναν στους μηχανοδηγούς....
  12. Έργα υποδομής που βρήκαν μισοτελειωμένα και έτρεξαν να κόβουν κορδέλες συνωστισμένοι μέσα στο θάλαμο μια ΔΗ να χαμογελούν για κάτι που δεν είχαν ποτε κουνήσει ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι.Όπου ανακατεύτηκαν τα αποτελέσματα όχι μόνο τους εξέθεσαν αλλά έγιναν περίγελος στο σιδηροδρομικό κόσμο.Από την παραλαβή του  Καλλίδρομου με σοβαρές παρατηρήσεις μέχρι τα εγκαίνια ισόπεδων διαβάσεων!!!! έκοβαν και κόβουν κορδέλες όπου ναναι , όταν το θανατηφόρο ΑΔΕΝΔΡΟ παρέμεινε το ίδιο  για χρόνια.Οι βασιλιάδες της προχειρότητας και της παπαρολογίας περιμένουν το τρένο να πάει σε 3.30 ώρες στην Θεσ/κη σε μια γραμμή εργοτάξιο με δεκάδες βραδυπορείες χωρίς φωτοσήματα και τηλεδιοίκηση.Πανηγυρίζουν δε για το νέο δρομολόγιο των 4:15' ωρών ως επαναστατική εξέλιξη όταν το δρομολόγιο γινόταν στον ίδιο χρόνο το 2004 διερχόμενο από τον ορεινό όγκο.
  13. Ισονομία και ισοκατανομή έργου λένε και εδω θα σταθούμε λίγο παραπάνω.

Και πως να μην το κάνουμε όταν  έχουμε διαμαρτυρίες από το  Κιάτο από το Λειανοκλάδι,από τον Βόλο από την Δράμα ,από το ΜΘ, από το ΜΑΙ.-   
Οταν μηχανοδηγοί στελνουν επιστολές διαμαρτυρίας στο σωματείο για οικονομική ζημία από την διαχείριση του φύλλου υπηρεσίας. 

Οταν μηχανοδηγοί έχουν στείλει δεκάδες αναφορές προς την διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για άνιση μεταχείριση .    
Οταν μηχανοδηγοί με 40 χρόνια υπηρεσία εξαναγκάζονται σε εβδομαδιαία εργασία 60 ώρων( εφτά εννιάωρα συνεχόμενα παρακαλώ).     
Οταν αρνούνται να χορηγήσουν δεύτερο ρεπό σε συναδέλφους και σε άλλους δίνουν 4 και πέντε μαζί.     
Όταν άδειες κόβονται σε μερικούς ή οι μηχανοδηγοί αναγκάζονται να παρακαλάνε συνδικαλιστές  για να τις πάρουν και άλλοι τις έχουν στο τσεπάκι τους .   
Οταν προκλητικά προστατεύονται συγκεκριμένοι φανεροί και άφαντοι..   
Όταν ωράρια υπηρεσίας αλλάζουν αυθημερόν χωρίς ενημέρωση του εργαζόμενου.     
Όταν αλλαγές υπηρεσίας δεν εκτελούνται από τμηματάρχη επειδή υποστηρίζει ότι δεν είναι εκεί για διαχείριση προσωπικού.
Όταν το ΜΑΙ έχει μετατραπεί σε απέραντο ΗΟΤΕL με τους μηχανοδηγούς να περνάνε τον περισσοτερο καιρό στα ξενοδοχεία.
Όταν μετά από χρόνια ξανακούσαμε το πας ή δεν πας και το εγώ θα γράψω...

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ..ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΜΑ από τα ξεπουλήματα του κλάδου μας και τον αχαλίνωτο εργοδοτισμό  της ηγεσίας της ΠΕΠΕ.
Μηχανοδηγοί μονολογούν ότι ποτέ δεν είχαν ξανασυμβεί τέτοια πράγματα στην έλξη  με την προδοσία να έρχεται η μία πίσω από την άλλη σε ρυθμο πολυβόλου.

ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΟΥΝ..όπως εδώ ας πούμε......


ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΙ ΟΧΙ..ΑΠΛΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ...


ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ