Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2017

Τελικά τα κυκλώματα εργασίας δεν ήταν για λίγο καιρό όπως έλεγαν

Μεγάλος ο εκνευρισμός των συναδέλφων για τις υπηρεσίες του προαστιακού που εκπόνησαν οι πρόεδρος και γραμματέας του σωματείου και απέστειλε με κρυφό email στην διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο ίδιος ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ.!!!
Η κατάσταση με τα κυκλώματα γνωστή  σε όλους μας με τις υπηρεσίες  του Προαστιακού να είναι με συνεχόμενη μηχανοδήγηση  που ξεπερνά τις 6 ώρες και  μάλιστα χωρίς διάλλειμα!!

Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον πρόεδρο της ΠΕΠΕ που άθροιζε τις αλλαγές χειριστηρίων στις υπηρεσίες που δημιούργησε και μας τις παρουσίαζε ως 40 !! ολόκληρα λεπτά διαλλείματος!!!
Δεν  μπορούμε να ξεχάσουμε οτι πρόεδρος και γραμματέας σαν τα καλά συνεταιράκια  μας έλεγαν ότι τώρα σχολάμε νωρίτερα!!!! ή ότι θα είναι για λίγο καιρό και θα αλλάξουν (ήδη έχουν περάσει 2 μήνες και πάμε για τον τρίτο μήνα)
Δεν μπορούμε να ξεχάσουμε τον γραμματέα του σωματείου  να μας λέει στην τοπική γραμματεία ότι οι υπηρεσίες που αποσύρουν τα ντεζίρο ''είναι μόνο για  την απόσυρση και δεν κάνουν τίποτα άλλο.Μια ώρα δουλειά είναι όλη και όλη.'' Όλοι πλέον διαπιστώνουν τον βασανισμό του προσωπικού και που πολλές φορές ξεπερνά και το κανονικό  ωράριο.
Στο δε   σημερινό  κύκλωμα εργασίας έχουμε γεμίσει 9 ωρα με τις συνολικές υπερωρίες να είναι περισσότερες πλέον  από παλιότερα κυκλώματα με παραπάνω υπηρεσίες από ότι  έχουμε σήμερα!!Πλήρης ενταικοποίηση..

Ακόμα μεγαλύτερος ο εκνευρισμός του προσωπικού με την διανυκτέρευση του εμπορικού στην Θεσ/κη που και πάλι αποφάσισαν χωρίς να ρωτήσουν κανέναν πρόεδρος και γραμματέας.
Το ωράριο της υπηρεσίας ξεπερνά κατά πολύ το 8 ωρο και μάλιστα ενώ η εμπορική αμαξοστοιχία έχει άφιξη στην Θεσ/κη στις 05:33' σύμφωνα με το εγχειρίδιο η λήξη της υπηρεσίας είναι στις 05:00!! Μισή ώρα νωρίτερα από την άφιξη του τρένου στον σταθμό!!!
Τι έχουν να πουν ο προιστάμενος κεντρικής υπηρεσίας προγραμματισμού εργασίας και ο διευθυντής ΔΙΚΑΜ για το θέμα του ωραρίου;

Αλλά η ταλαιπωρία των μηχανοδηγών δεν σταματά εκεί.Αναγκάζονται με την άφιξη τους στην Θεσ/κη να κατευθύνονται στον παλιό σταθμό μετά από 12 ώρες εργασίας και να εκτελούν και ελιγμούς εκεί..
Αυτά είναι τα κατορθώματα της εργοδοτικής ΠΕΠΕ.Να βασανίζει τους μηχανοδηγούς για το χατήρι της εργοδοσίας.[Εξάλλου  τον γραμματέα της ΠΕΠΕ δεν φαίνεται και να τον πολυενδιαφέρει το πως εργάζονται οι μηχανοδηγοί (νεώτεροι και παλιότεροι ) στα εμπορικά.Μήπως αυτός θα το πάει το εμπορικό στην Θεσ/κη;]
Ακόμα και αν το εμπορικό αλλάξει με την διανυκτέρευση του 60/61 για το ΜΑΙ θα έχει προστεθεί πάλι μια διανυκτέρευση για το προσωπικό.Κάτι  που ξεπερνά τις ανθρώπινες αντοχές και διαταράσσει  και  την οικογενειακή γαλήνη του προσωπικού.
Σε διανυκτέρευση τα 50-52-56-58-60 σημαίνει  ΟΛΑ τα τρένα του άξονα    εκτός του 600 στα ξενοδοχεία.Όσο και να θέλουν καποιοι τις διανυκτερευσεις κάπου ξεπερνιέται και το μέτρο!! και περνάμε στην υπερβολή.Η διανυκτέρευση είναι  μεν μέρος της δουλειάς μας αλλά δεν είναι δυνατόν να ζούμε στα ξενοδοχεία τις μισές  εργάσιμες μέρες του μήνα!!Και αντί η  ΠΕΠΕ να φροντίζει για τους μηχανοδηγούς φροντίζει για το καλό της εργοδοσίας.Πως να βάλει πλάτη και πως να βγει το έργο..
Με αυτούς ο κλάδος δεν έχει μέλλον καθώς πλέον έχουν επιλέξει το ρόλο του επιστάτη γαλερας παρά του συνδικαλιστή εκπροσώπου  και υπερασπιστή των εργαζομένων.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ