Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ-ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΤΙΣ ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
Η ΑΣΚΕ  συμφωνεί μόνο με την εγκύκλιο της Κουτρουμπά για την οποία και έδωσε μάχη για να  έλθει σε αυτή την μορφή που είναι σε ισχύ μέχρι σήμερα.
Μετά το όσα συνέβησαν σήμερα στο ΔΣ της ΠΕΠΕ θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε για άλλη μια φορά ΌΛΑ όσα αφορούν το θέμα των ωρών μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό .
Οι συναδελφοι  θα μπορέσουν έτσι να βγάλουν τα συμπεράσματα τους για τον ρόλο καποιων...


Το θέμα των ωρών μηχανοδήγησης  ανακινήθηκε εντελως ξαφνικά από την εργοδοτική  και κυβερνητική παράταξη της συνεξέλιξης η οποία αποτελεί την παράταξη του ΣΥΡΙΖΑ στην έλξη .Η εργοδοσία σε πλήρη συναλλαγή με τον ΣΥΡΙΖΑ έλξης επιχειρεί να αλώσει έκ των έσω κάθε κεκτημένο του κλάδου και  να επιβάλει νέες συνθήκες εργασίας,νέα κυκλώματα και πολλά άλλα που οδηγούν τον μηχανοδηγό  σε εντατικοποίηση  της εργασίας του στο έσχατο σημείο .
Αφού ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ οι εργοδοτικοί και κυβερνητικοί συνδικαλιστές   του ΣΥΡΙΖΑ έρχεται η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και απαιτεί μέσω αυτών να επιβληθεί  με κάθε τρόπο ο σχεδιασμός της.Για αυτό απέστειλε αυτή  την πρόταση για τις ώρες μηχανοδήγησης που ο πρόεδρος της ΠΕΠΕ επιχείρησε να αποκρύψει από τους μηχανοδηγούς μεχρι το ΔΣ του σωματειου.(Στην ουσία ήθελε να αποφύγει παρενεργειες απο αντιδράσεις κατα την διάρκεια  των προαγωγών)
Εμείς το αποκαλύψαμε και οι αντιδράσεις είναι πολύ μεγάλες από τους μηχανοδηγούς.
Διαβάστε την  απαράδεκτη πρόταση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ...

Συμφωνούνται τα ακόλουθα:
1. Ο μέγιστος χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης δεν θα ξεπερνάει τις 5,5 ώρες (με ανοχή ± 10%). Στον χρόνο πραγματικής μηχανοδήγησης δεν περιλαμβάνονται διαλείμματα ή χρόνοι που η αμαξοστοιχία δεν βρίσκεται σε κίνηση.
2. Ο χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης υπολογίζεται με βάση τους επίση-μους χρόνους δρομολογίων που καθορίζονται από τη Διεύθυνση Κυκλοφο-ρίας του ΟΣΕ. Τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε προβλήματα της σιδηροδρομικής υποδομής ή του δικτύου γενικότερα, δεν λαμβάνονται υπό-ψη κατά τον υπολογισμό του μέγιστου χρόνου πραγματικής μηχανοδήγησης.
3. Για υπηρεσιακούς λόγους, και σε περιπτώσεις ειδικών αναγκών για τον καθορισμό βέλτιστων κυκλωμάτων εργασίας, είναι δυνατό να γίνεται εξισορ-ρόπηση των μέγιστων χρόνων πραγματικής μηχανοδήγησης σε διήμερη βάση (δηλαδή, ο μέγιστος χρόνος πραγματικής μηχανοδήγησης ανά διήμερο δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις 11 ώρες).
Η συμφωνία αυτή δεν αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές.


Το θέμα των ωρών μηχανοδήγησης  έχει μια πολύ μεγάλη ιστορία που φτάνει  πολύ πίσω στο  χρόνο .Το 1983 με την παρακάτω εγκύκλιο της τότε διοίκησης  για πρώτη φορά μπήκε χιλιομετρικό όριο 375 χιλιομέτρων για οδήγηση από ένα μηχανοδηγό
Τον Οκτώβριο του 2007 η δοίκηση της Κουτρουμπά επιχείρησε να τροποποιήσει την παραπάνω εγκύκλιο (προς το χειρότερο φυσικά ).Προσθεσαν και άλλα χιλιόμετρα τα οποία έγιναν 600 ( από 375) ημερησίως και θεσπίστηκε όριο μηχανοδήγησης το οποίο ήταν 6 ώρες..!!Ορίστε η εγκύκλιος...
Η ΑΣΚΕ τότε αντέδρασε με εντονότατο τρόπο και συγκρουστηκε και με την διοίκηση της Κουτρουμπα αλλά και με την ΔΑΚΕ που  αβαντάριζε την διοίκηση.Η ΠΑΣΚ συμπαράσταθηκε τότε στην ΑΣΚΕ και η συγκρουση πήρε πολύ μεγάλες διαστάσεις.Σύγκρουση που τελικά  οδήγησε στην απόσυρση της εγκυκλίου και στην έναρξη διαλόγου με την διοίκηση .
Για πρώτη φορά υπήρξε διαβούλευση με την ΠΕΠΕ  που στο συνολο της  πλέον να επιθυμεί αλλαγές .ΑΣΚΕ ΠΑΣΚ ΔΑΚΕ συμφωνησαν τελικά με την διοικηση  σε μια νέα βάση .Η συμφωνία οδήγησε στην παρακάτω εγκύκλιο που ήταν αποδεκτή από όλους πλέον...

  • ο χρονος μηχανοδήσης να μην υπερβαίνει τις 5 ώρες ημερησίως
  • μετά τις 2 1/2 ωρες μηχανοδηγησης  να χορηγείται ημιωρο διαλειμμα που θα προσμετραται στον ημερησιο  εργασιμο χρόνο δηλαδή 5 1/2 ωρες μηχανοδηγησης.
  • ο υπολογισμος του χρόνου μηχανοδηγησης να προσμετραται απο τον αρχικο σταθμο που αναχωρεί η αμαξοστοιχια
Ετσι λοιπόν σεβομενοι τον αγωνα μας για τις ώρες μηχανοδήγησης στειλαμε επιστολή στο ΔΣ της ΠΕΠΕ της 30ης Νοεμβριου 2016 ...

Συνάδελφοι,1) Με αφορμή την απαράδεκτη πρόταση της διοίκησης  της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τις ώρες μηχανοδήγησης θέλουμε να σας ενημερώσουμε οτι απο πλευράς μας το μόνο αποδεκτό είναι το περιεχόμενο της εγκυκλίου Κουτρουμπά  που ορίζει ως ανώτατο όριο μηχανοδήγησης από ένα μηχανοδηγό τις πεντέμισι ώρες (5 1/2  ή 330 λεπτά) Μια εγκύκλιος που  προβλέπει  επίσης   και την χορήγηση διαλείμματος μετά απο συνεχόμενη μηχανοδήγηση πάνω από 2 και 1/2 ώρες.Κατι που έχετε ξεχασει με την ανοχή σας σε υπηρεσίες με συνεχόμενη μηχανοδήγηση για 4 ώρες   σε προαστιακό ή Χαλκίδες ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΕΚΤΗΚαμία τροποποίηση ,καμία προσθεση ,κανενας <<εξορθολογισμός >>των ωρών  μηχανοδήγησης  -όπως πολύ   θα ηθελε να κάνει   η διορισμένη απο την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ -ΑΝΕΛ διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ  για να εντατικοποιήσει ακόμα πιο πολύ την εργασια μας -να μην γίνει αποδεκτός.2)Το θέμα της μαθητείας των συναδέλφων  βοηθών μηχανοδηγού θα πρέπει να οδηγηθεί σε επίλυση .Η ΠΕΠΕ οφείλει  να αναλάβει πρωτοβουλίες ώστε  να καταλάβουν όλοι οτι ακόμα και κινητοποιήσεις  είναι στις προθέσεις  της για να λυθεί το θέμα.ΑΣΚΕ

Για να δώσουμε τέλος στην κουτοπονηριά μερικών ή στην επίτηδες παρερμηνευση  για να κάνουν το παιχνίδι τους οι εργοδοτικοι και κυβερνητικοι συνδικαλιστές  ξεκαθαρισαμε οτι αποδεχομαστε ΜΟΝΟ την εγκυκλιο της Κουτρουμπα  με τις 5 και 1/2  ώρες που συμπεριλαμβανουν και το ημιωρο διαλειμμα  και εγκαλούμε την σημερινή ηγεσια της ΠΕΠΕ που αφηνει να υπαρχουν υπηρεσίες με παραπανω από 4 ωρες συνεχους μηχανοδηγησης  χωρις διαλειμμα.

ΘΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ.

Στο σημερινο ΔΣ της ΠΕΠΕ η συνεξελιξη είχε το θρασος να μιλαει για μοναδικη ευκαιρια που κατοχυρωνει το επαγγελμα μας για πρωτη φορα στην ιστορια του κλαδου!!!!!
Ξεχνα (ή δεν θέλει να θυμαται )ο ΣΥΡΙΖΑ ΕΛΞΗΣ  οτι η κατοχυρωση που εννοεί ήδη υπαρχει  και μάλιστα από το 2007 και μαλιστα με σημαντικά ευνοικοτερο τροπο απο αυτόν που επιθυμεί να φερει από την πίσω πόρτα.

Η πραγματικοτητα είναι οτι <<η ευκαρια που παει χαμενη σύμφωνα με την συνεξελιξη >> ειναι η ευκαιρια που ψαχνει  η εν λογω παραταξη να ξοφλησει τα γραμματια της διαπλοκης.
Χαιρόμαστε διπλά που το θεμα θα παει στους μηχανοδηγούς καθως θα εχουμε την ευκαιρια να αποδείξουμε  στους συναδέλφους τα πραγματικά κίνητρα της συνεξελιξης..
Ειμαστε όμως και αγανακτισμενοι που μια συνδικαλιστική παραταξη σε όλες τις πτυχες  που αφορούν την εργασια μας παιρνει  παντα σταθερά και φανατικά το μερος της εργοδοσίας
Δεν περιμεναμε κατι διαφορετικό,,,είχαμε προειδοποιήσει εξαλλου..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ