Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Παράκρουση μίσους και εργοδοτισμού από το στέκι της εργοδοσίας

Μερικοί δεν θυμούνται τι γράφουν ή απλά δεν τους ενδιαφέρει  για το αν αυτά είναι ψέματα ή τερατώδη ψέματα..
Με την αλήθεια δεν τα πάνε και πολύ καλά αλλά αυτό  μάλλον είναι μια  πολύ μικρή   λεπτομέρεια...
Το δίδυμο της συμφοράς στο στέκι του ΣΥΡΙΖΑ κάνει επίθεση στην ΑΣΚΕ !!για την επιστολή των συναδέλφων μηχανοδηγών από το Λιανοκλάδι για τα κυκλώματα εργασίας..!!
Τους πείραξε η δημοσίευση της επιστολής το καταλαβαίνουμε ..
Πόσο μάλλον οταν υπογράφουν την επιστολή και μέλη της συνεξέλιξης  ..
Ηταν μεγάλη η σφαλιάρα  και έχασαν την ψυχραμία τους...

Οι ανεκδιήγητοι  διαχειριστές στο στέκι της έλξης επιχειρούν να υποβαθμίσουν την ενέργεια των μηχανοδηγών και ουσιαστικά να τους απειλήσουν στο τέλος της ανάρτησης με το (**Είναι άλλωστε θέμα της Διοίκησης να επιλέξει αν θα προχωρήσει η αλλαγή του κυκλώματος εργασίας στο Λιανοκλάδι.)επειδή τόλμησαν να πουν όχι στην παράγκα που θέλει να αλλάξει την ζωή τους..
Αλλα ας δούμε μερικά σημεία αναφοράς  της γελοιότητας και  του πανικού τους ..Συμφωνα λοιπον με την ανάρτηση τους..

  • οι μηχανοδηγοί πολυ πονηρά παρουσιάζονται ως πλειοψηφία και όχι ως ομοφωνία,Αφήνουν δηλαδή να εννοηθεί οτι υπάρχουν και καποιοι άλλοι της μειοψηφίας(αυτοί είναι οι καλοί) που δεν αντιδρουν..το οτι υπογραφουν 13 από τους 14 της εδρας είναι λεπτομέρεια...(μανούλες στον γκαιμπελισμό στο στεκι της εργοδοσίας)
  • Διαβάζουμε επίσης το παρακάτω...« για αυτό τον λόγο καμία παράταξη δεν αντέδρασε ουσιαστικά στο θέμα,πλήν του γραφικού εκπροσώπου της ΑΣΚΕ,»
δηλαδή μας λέει το στέκι της εργοδοσίας οτι η επιστολή των συναδέλφων μηχανοδηγων  δεν είναι τελικά και τόσο σημαντική εφόσον δεν αντιδρούν οι άλλες παραταξεις.
Μα καλά τον εκπρόσωπο της ΠΑΣΚ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ;Τον εκπροσωπο της ΣΥΝΕΞΕΛΙΞΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΝ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ;Και τελικά είναι θέμα παρατάξεων  η επιθυμία των συναδέλφων...(φτηνές δικαιολογίες μια φτηνής συνδικαλιστικής πορείας  η οποία στάθηκε διαχρονικά στο πλευρό των αφεντικών)

  • οι 16 μηχανοδηγοί με τις 13 υπηρεσίες  στο Λιανοκλάδι είναι πρόβλημα..
  • Οι 11 μηχανοδηγοί με τις 9 υπηρεσίες στην Πάτρα δεν είναι πρόβλημα σύμφωνα με το στέκι της εργοδοσίας  και για αυτό πρόσθεσαν και μερικές ακόμα υπηρεσίες , με διανυκτέρευση  στην Αθηνα και το όνομασαν επίλυση του προβλήματος της Πάτρας..Όπως ''έλυσαν' και το θέμα της ΤΡΙΠΟΛΗΣ  με τους συνάδελφους να απορούν με τα καμώματα της ηγεσίας της ΠΕΠΕ που τους έφερε σε αδιέξοδο...
Γελάνε και οι πέτρες με αυτα τα ..«κατορθώματα »τους 
Αυτά τα  προβλήματα ειναι  χαρακτηριστικά της  έλλειψης προσωπικού σε όλες τις έδρες και παραμένουν αλυτα προβλήματα μιας ανίκανης ηγεσίας της ΠΕΠΕ .Ειδικότερα όμως είναι κατορθώματα  της προκλητικά  ΑΝΙΚΑΝΗΣ συνεξέλιξης που ''εφερνε'' 75  μηχανοδηγούς από το καπέλο ενος αριστερού  μάγου με αποφασεις προσλήψεων απο το ΔΣ της διορισμενης διοικησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ..Και ξέρουμε όλοι τι σημαίνει μια υπόσχεση απο αυτή την κυβέρνηση...Ουτε βήμα πίσω...η ελπίδα έρχεται...το μνημόνιο σκίστηκε ...ο ΕΝΦΙΑ δεν υπαρχει πια...το ΤΑΙΠΕΔ έκλεισε κλπ..
Δεν είδαμε σχόλιο από το στέκι της εργοδοσίας για την απάντηση Τσαλίδη στην οποία αποκαλύπτει την απαγόρευση προσλήψεων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ...Μήπως δεν το είδαν;

  • η νεα επίλυση περιλαμβάνει και τα μηχανοστάσια Βόλου -Λάρισας με επίλυση της αδικίας εις βάρος των 2 βοηθών μηχανοδηγού..
Αφου παραδέχθηκαν την αδικια σε βάρος συναδέλφων μένουμε άφωνοι..Γιατί μέχρις χθες την αγνοούσαν και μοίραζαν αυξήσεις σε χιλιόμετρα με  100 ευρα και επιδόματα στην Λάρισα...(μετά τις  υποσχεσεις για προαγωγές )
Το ότι η Λαρισα κατάργησε πριν λίγο καιρό  μια βάρδια στον Παλιοφάρσαλο  λόγω έλλειψης προσωπικού  δεν το είδαν;Ή δεν θέλουν να το θυμούνται ;
Εκεί το πρόβλημα πως λύνεται ; Μα με νέες διανυκτερεύσεις στην Αθηνα σύμφωνα με την ηγεσια της ΠΕΠΕ...
Τώρα το πως θα παιρνουν ρεπό οι 2 βοηθοί και το πως θα επιλυθεί το θέμα στην Καλαμπάκα μάλλον πάλι θα επιστρατευτεί ο αριστερός μαγος και το καπέλο του..
Το ότι η Λαρισα δεν έχει καθόλου απολαβές είναι  άλλη μια μικρή λεπτομέρεια για το δίδυμο στο στέκι της εργοδοσίας και θα λυθεί  φυσικά με ...διανυκτερεύσεις...
Οι αυξησεις στα χιλιόμετρα που έταζαν προφανώς δεν έκαναν δουλειά Ειδικά η ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ των  ελιγμων   για τους μηχανοδηγούς στον Παλιοφάρσαλο ή τα 2 ευρω μεικτα σε μερικά δρομολόγια δεν έπιασαν τόπο φαίνεται..


Τέλος η κυκλωματική επικουρία στο ΜΘ..

  • ''ενώ εξακολουθεί να υφίσταται ο θεσμός της κυκλωματικής επικουρίας για 2 μέρες στο ΜΘ.(όπως γίνεται τα τελευταία 4 χρόνια''. 
Η επίκλυση των πεπραγμένων του προηγούμενου ΔΣ μας άρεσε πολύ..ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ..
Ειδικά όταν κάποτε το στέκι της εργοδοσίας κατηγορούσε σε ανάρτηση του τους προηγούμενους  οτι γλύφουν κώλους ..!!!
Ξαφνικα η  επικουρια έγινε 4 ετής θεσμος!!! και μάλιστα καλός ..(αν και υποχρεωτικός)
Το οι επικουριες  ΤΕΛΟΣ μάλλον είναι λεπτομέρεια...Πλέον υπάρχουν οι καλές και οι κακές επικουρίες με υποκατηγορία την <<θεσμική>> την εθελοντική κλπ..
Βλέπετε οι επικουρίες άλλαξαν τροπάρι
α)στο Λιανοκλάδι ειναι κακές  β)της Δράμας θεσμός γ) των κολλητών εθελοντικές και δ)των αντιπάλων κονόμες (τις υπόλοιπες κατηγορίες θα  τις μαθουμε στο μέλλον..)

Τι κρύβεται  πίσω από όλα αυτά;
  1. το οικονομικό αποτέλεσμα της χιλιομετρικής  αποζημίωσης είναι μικρό και μάλιστα  όχι για όλους με αποτέλεσμα η διαπραγματευση της ηγεσίας της ΠΕΠΕ(ΠΑΣΚ-ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ)  να είναι γυμνή..Αυτό φερνει γκρίνια στα μηχανοστάσια  και η συνεξέλιξη επέλεξε την προσωρινή λύση των διανυκτερεύσεων σε ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΔΡΕΣ...(μιλάμε για μεγάλες επιτυχίες)
  2. υπάρχει κόντρα της ηγεσίας της συνεξέλιξης με τον προιστάμενο Λιανοκλαδίου.Η συνεξέλιξη είναι γνωστό ότι είναι αδίστακτη μπροστά στα συμφέροντα της..Επιθυμούν να απομακρύνουν τον προιστάμενο και στην καλυτερη περίπτωση να τοποθετήσουν άλλον ή στην χειρότερη να τον ψαλιδίσουν.Και το ψαλίδισμα είναι τέτοιο που  παίρνει και λίγο όλη την έδρα καθώς το ψηφοθηρικα οφέλη για την συνεξέλιξη είναι λίγα εκεί και φανερώνει όλη της την εκδικητικότητα και τον εργοδοτισμό της
  3. Το οργανόγραμμα (που αποδεικνύει αυτή την εκδικητικότητα ) αλλά και πολλά άλλα είναι το αποτέλεσμα της  συμφωνίας της συνεξέλιξης με την διοίκηση για τα κυκλώματα που θέλει η διοίκηση  να επιβάλλει στου μηχανοδηγούς.Το προπαγανδιστικό όργανο της διοίκησης ,το στέκι της έλξης εχει αναλάβει να παρουσίασει αυτό το έργο ως καλό,θεάρεστο που ελαφρώνει την δουλειά και είναι το καλύτερο για τον μηχανοδηγό
Το συμπέρασμα  από όλα αυτά είναι ότι ο εργοδοτικός και κυβερνητισμός συνδικαλισμός έτσι όπως ασκείται διαχρονικά από ΠΑΣΟΚ -ΝΔ και τωρα ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ οδηγεί την έλξη στον τοίχο και τώρα την παραδίδει στους ιδιώτες γυμνή και με τα χέρια κάτω...
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ