Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Άνοιξαν τα στόματα:Η κυβέρνηση επιδοτεί την ιδιωτικοποίηση της ΕΕΣΣΤΥ..

Η αποκάλυψη της καθημερινής ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ(εμείς τα γνωρίζαμε) δείχνει το μέγεθος της διαπλοκής στην υπόθεση της ιδιωτικοποίησης  του σιδηροδρόμου.Οι πτυχές  της υπόθεσης που αποκάλυψε είναι ενδεικτικές για τον ρόλο πολλών στην υπόθεση αυτή.
Η διαδικασία του μοιράσματος της πίτας στον σιδηρόδρομο ξεκίνησε  πριν λίγα χρόνια ,την ημέρα που ανακοινώθηκε από τον <<βιαστικό>> και μαρτυριάρη  επίτροπο κο Όλι Ρεν της συμμορίας της ΕΕ ,οτι η Ελλάδα ανέλαβε  την υποχρέωση ιδιωτικοποίησης δημόσιας περιουσίας  αξίας 56 δις ευρώ.

Ο σιδηρόδρομος μπηκε στο μικροσκόπιο αναλύθηκε,απογυμνώθηκε,κατέρρευσε και πλέον πωλείται σε τιμή γνωριμίας..όλα καλά και καπιταλιστικά δηλαδή..
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε...
Εμείς  από την άλλη νομίζουμε ότι οι  άμεσα ενδιαφερόμενοι  για την ΕΕΣΣΤΥ θεωρησαν οτι το κόκκαλο δεν είχε ουτε ψαχνό ουτε και μεδούλι.Και εξηγούμαστε:

Α)Η τεχνική βάση για να ξεπουληθεί θα έπρεπε  πρώτα να  υπογράψει μια διεταιρική σύμβαση με ( ενα ικανοποιητικό ποσό για τον υποψήφιο)  την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την συντήρηση των τραίνων.. Βέβαια να θυμίσουμε ότι το ποσό των 19 εκατ ευρώ για μερικούς ήταν χαμηλό και δημιουργούσε <<προβλήματα στην σωστή συντήρηση>> .Και μάλιστα είδαμε πάρα πολλους να αναλύουν αυτό το πρόβλημα  που προκύπτει με  το χαμηλό τίμημα  για την συντήρηση  .
Έτσι ειπαν να ανεβάσουν το τίμημα  για την συντήρηση  λίγο παραπάνω. Μόλις άλλα...10 εκατ ευρώ και να το πάνε στα 29 εκατ ευρώ..
Τζάμπα πράγμα δηλαδή...
(**μερικές κακές γλώσσες λένε οτι κάποιος πήγε μέχρι τας Ευρώπας και πήρε προσφορά 30 εκατ ευρώ για τροχαίο υλικό για την εκτέλεση του συνόλου των δρομολογίων μαζί με την συντήρηση στην τιμή...αλλά αυτά είναι φήμες μην τα πιστεύετε**)
Είναι ξεκάθαρο λοιπόν  ότι ο <<επενδυτής τα έβλεπε λίγα>> τα 19 εκατ ευρω και ζητησε να του τα κάνουν 29  εκατ για να << επενδύσει >> με την σειρά του τα... 25 εκατ που ζηταει το Ελληνικό δημόσιο για να χαρίσει την ΕΕΣΣΤΥ.
Θα πάρει δηλαδή ένα συμβόλαιο αποκλειστικής συντήρησης 10 ετών με 29 εκατ ανα έτος (συνολο 290 εκατ στην δεκαετία) και θα δώσει 25 εκατ και αυτά σε δόσεις...Νομίζουμε ότι με αυτό το ..επενδυτικό πλάνο θα μπορούσαμε να γίνουμε επενδυτές το σύνολο του Ελληνικου πληθυσμού συμπεριλαμβανομένων φυσικά των μανάδων ή και των γιαγιάδων μας..
Πλεον μπορούμε να λέμε ανοιχτά  οτι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ επιδοτεί ΚΑΙ την πώληση  αλλά ΚΑΙ την βιωσιμότητα του νέου ιδιοκτήτη

Β)η δουλοπρέπεια του αστικού κόσμου αλλά και το μέγεθος της διαπλοκής του φάνηκε από την πρώτη στιγμή καθώς  έπαιζε καθυστερήσεις  για λογαρισμό του επενδυτικού περίγυρου μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπιο.Δηλαδή να καταλήξουν με πόσα χρήματα επιδότησης είναι ικανοποιημένος ο <<επενδυτής>> για να πάρει το μαγαζί .Αυτό είναι το μνημόνιο στην πραγματικότητα.Θα ήταν κουτό να πιστεύουν μερικοί (ή να νομίζουν ότι είμαστε κουτοί εμείς) ότι το μνημόνιο είναι δανεισμός με μηδενικά σχεδόν επιτόκια και υποχρέωσεις και προαπαιτούμενα και διευθέτηση χρέους κλπ κλπ.
Πολύ απλά  μνημονιο σημαίνει ότι σε δανείζω με τόκο...εγγυασαι για τα χρήματα...και μου δίνεις τα πάντα σε τιμή που θέλω...
Μην απορήσετε αν οι νέοι όροι  θέλουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κρατική ή ημικρατική καθώς το κράτος είναι η χρυσή αγελαδα για να την αρμέγουν τέτοιοι επενδυτές...
Αλλά ακόμα και αν ιδιωτικοποιηθεί μην απορήσετε επίσης αν σπασει  η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε δραστηριότητες προς ιδιωτικοποίησης ή αν αυξηθει πολύ το τίμημα για το ΥΓΟΣ καθώς και για αυτά αλλάζει το καθεστώς χορηγησή τους.Θα δίνονται κατόπιν αξιολόγησης και θα εκταμιεύονται υπό προυποθέσεις..Και αυτά είναι εμπόδια που δεν τα θέλουν μερικοί..
Και για να προλάβουμε τον κυβερνητικό αριστερό.. τον κάθε ΣΥΡΙΖΟβαστάζο ή ΑΝΕΛολάτρη που θα ρωτήσει αν θελουμε να ιδιωτικοποιηθεί ο σιδηρόδρομος ή αν το τίμημα ήταν λίγο ή αν στηρίζουμε την καταρρευση και άλλα τέτοια θα πούμε...
  • ενιαίος δημόσιος σιδηρόδρομος 
  • σιδηρόδρομος λαική περιουσία
  • κανενας επενδυτής κανένας εργολάβος
  • ο σιδηρόδρομος οχημα αναπτυξης της λαικής οικονομίας και όχι των αφεντικών
  • ο σιδηρόδρομος ενωνει ολα τα σημεία της χώρας με τις μεγαλες πόλεις και τα λιμανια
  • σταθερή και μονιμη δουλεια για τον σιδηροδρομικό
  • αποδοχές που να ικανοποιούν τις αναγκες τους αλλά και της οικογένειας του
(ΥΓ.το.μέλλον θα δείξει τον ρόλο που έπαιξαν κάποιοι για να πέσει το σιδηροδρομικό σύστημα κατακερμαρισμένο και σχεδόν δωρεάν στα νύχια των ιδιωτών...και σε αυτούς τους κάποιους να έχετε στο μυαλό σας και κάποια σιδηροδρομικά blogs για τον ύπουλο και βρώμικο ρόλο που διαδραμάτισαν.)

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ