Όπως πληροφορηθήκαμε τα νέα κυκλώματα εργασίας για τον Προαστιακό Αθηνών θα έχουν ξαφνική-αιφνιδιαστική έναρξη την 19-10-2015 .Για το ΜΑΙ ΔΕΝ συγκρότήθηκε ΠΟΤΕ η τοπική γραμματεία για την εξέταση των νέων κυκλωμάτων ή την κατάθεση προτάσεων για την καταρτισή τους.
Οι συζητήσεις στο αεροδρόμιο μεταξύ των εργαζομένων από ολα τα μηχανοστάσια που εμπλέκονται στις νέες υπηρεσίες έχουν πλέον το χαρακτηριστικό της οργισμένης αντίδρασης απέναντι στην κοροιδία της ηγεσίας της ΠΕΠΕ.Ακόμα και υποψήφιοι με την παράταξη της συνεξελιξης δεν κρύβουν την οργή τους και την απογοητευσή τους για την καθεστωτική αντίληψη της νέας ΠΕΠΕ που <<κόντυνε>> πολύ μετεκλογικά ,δημοκρατικά και συνδικαλιστικά.
Πιο συγκεκριμένα σήμερα έγινε επικοινωνία του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ με μέλη της παράταξης στην Πάτρα και του έγινε γνωστό ότι το σύνολο των εργαζόμένων 11 από 13( οι υπόλοιποι 2 ήταν στην εργασία τους) συνέταξαν επιστολή που ζητούν την μη εφαρμογή αυτών των κυκλωμάτων καθώς είναι στην ίδια φιλοσοφία με τα προηγούμενα, δεν γίνεται εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας κλπ.
Επίσης θέλουμε να επισημάνουμε ότι και με τα νέα κυκλώματα ο χρόνος εργασίας και μετακίνησης εξακολουθεί να είναι μεγαλος.Ενας εργαζομενος με έδρα την Πάτρα που θα εργαστεί στον προαστιακό θέλει 12 ώρες για να επιστρέψει στην Πάτρα.
Η απαίτηση της ΑΣΚΕ
Πολύ απλά δημιούργησε κυκλώματα έκτρωμα με 4 ώρες συνεχούς μηχανοδήγησης πχ για τον Ρέντη αλλά τα εκανε 8ωρα (αφού σε στίβει κανονικά πάνω στα χειριστήρια και συμπιέζει την εργασία) Συνεχίζονται τα 10 ωρα για την Πάτρα
Καμία πρόβλεψη για το εξοδολόγιο που το ξέχασαν γρήγορα και ούτε καν φρόντισαν για να γίνεται η μετακίνηση από και προς το ξενοδοχείο στο Κιάτο.
Για τις υπηρεσίες που αφορούν τον Ρέντη αυτές ποτέ δεν κοινοποιήθηκαν στην τοπική γραμματεία,δεν ζητήθηκε η γνώμη της ,δεν συγκροτήθηκε το όργανο .(Είναι που θα λειτουργούσαν τα όργανα με την νέα ΠΕΠΕ )
Οι προσωπικές πολιτικές δεν μας αφορούν ούτε οι εμπάθειες ούτε όμως θα δεχτούμε να βαζουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί ή να επιτρέψουμε να παραβλέπουν τις αντιδράσεις των εργαζομένων (ή να κάνουν πως δεν τις βλέπουν). Προς το παρόν σφυράνε αδιάφορα στις αντιδράσεις αυτές καθώς βάζουν μπροστά τον εγωισμό τους και δεν θέλουν να παραδεχθούν τις αδυναμιες και τα λάθη τους.
Θα ήταν πιο τίμιο η ηγεσία της ΠΕΠΕ να παραδεχθεί οτι μερικά πράγματα δεν μπορεί να τα κάνει ή οτι προσπάθησε και δεν τα κατάφερε από το να προσποιείται οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αν οι υπηρεσίες του προαστιακού πχ στον Ρέντη ήταν 8ωρες με 5.30΄ μέγιστη διάρκεια και διαλλείματα θα είμασταν οι πρώτοι που θα λέγαμε ΝΑΙ και θα στηρίζαμε
Τώρα πως να πούμε ΝΑΙ;Πως να στηρίξουμε;Με υπηρεσίες.... νον στοπ;
Την Δευτέρα η ΑΣΚΕ θα αποστείλει επιστολή προς την ΠΕΠΕ στην οποία θα ζητά την σύγκλιση άμεσα του οργάνου της τοπικής γραμματείας καθώς και συνάντηση των εκπροσώπων της και της ΠΕΠΕ με τον διευθυντή ΔΙΚΑΜ και τον διευθ.σύμβουλο.για το θέμα .
Φυσικά είναι αυτονόητο οτι αυτα τα κυκλώματα δεν μπορούν να εφαρμοστούν μέχρι την διευθέτηση του θέματος και την σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ
Οι συζητήσεις στο αεροδρόμιο μεταξύ των εργαζομένων από ολα τα μηχανοστάσια που εμπλέκονται στις νέες υπηρεσίες έχουν πλέον το χαρακτηριστικό της οργισμένης αντίδρασης απέναντι στην κοροιδία της ηγεσίας της ΠΕΠΕ.Ακόμα και υποψήφιοι με την παράταξη της συνεξελιξης δεν κρύβουν την οργή τους και την απογοητευσή τους για την καθεστωτική αντίληψη της νέας ΠΕΠΕ που <<κόντυνε>> πολύ μετεκλογικά ,δημοκρατικά και συνδικαλιστικά.
Πιο συγκεκριμένα σήμερα έγινε επικοινωνία του εκπροσώπου της ΑΣΚΕ με μέλη της παράταξης στην Πάτρα και του έγινε γνωστό ότι το σύνολο των εργαζόμένων 11 από 13( οι υπόλοιποι 2 ήταν στην εργασία τους) συνέταξαν επιστολή που ζητούν την μη εφαρμογή αυτών των κυκλωμάτων καθώς είναι στην ίδια φιλοσοφία με τα προηγούμενα, δεν γίνεται εφαρμογή της εργατικής νομοθεσίας κλπ.
Επίσης θέλουμε να επισημάνουμε ότι και με τα νέα κυκλώματα ο χρόνος εργασίας και μετακίνησης εξακολουθεί να είναι μεγαλος.Ενας εργαζομενος με έδρα την Πάτρα που θα εργαστεί στον προαστιακό θέλει 12 ώρες για να επιστρέψει στην Πάτρα.
Η απαίτηση της ΑΣΚΕ
- είναι να χορηγείται διανυκτέρευση (μαζί με φαγητό όπως και στους <<εθελοντές>> επίκουρους)
- να υπολογίζεται ο χρόνος μετακίνησης από την Πάτρα ως χρόνος εργασίας σύμφωνα με την εργατική νομοθεσία
- να υπολογίζονται τα χιλιόμετρα από την Πάτρα ως το Κιάτο κανονικά στην χιλιομετρική αποζημίωση
- κανένα 10 ωρο
- 5 ώρες και 30 λεπτά μέγιστο χρόνος μηχανοδήγησης
- 2 ωρες και 30 λεπτά μέγιστος χρόνος συνεχούς μηχανοδήγησης και χορήγησης 45 λεπτά διάλλειμα
Πολύ απλά δημιούργησε κυκλώματα έκτρωμα με 4 ώρες συνεχούς μηχανοδήγησης πχ για τον Ρέντη αλλά τα εκανε 8ωρα (αφού σε στίβει κανονικά πάνω στα χειριστήρια και συμπιέζει την εργασία) Συνεχίζονται τα 10 ωρα για την Πάτρα
Καμία πρόβλεψη για το εξοδολόγιο που το ξέχασαν γρήγορα και ούτε καν φρόντισαν για να γίνεται η μετακίνηση από και προς το ξενοδοχείο στο Κιάτο.
Για τις υπηρεσίες που αφορούν τον Ρέντη αυτές ποτέ δεν κοινοποιήθηκαν στην τοπική γραμματεία,δεν ζητήθηκε η γνώμη της ,δεν συγκροτήθηκε το όργανο .(Είναι που θα λειτουργούσαν τα όργανα με την νέα ΠΕΠΕ )
Οι προσωπικές πολιτικές δεν μας αφορούν ούτε οι εμπάθειες ούτε όμως θα δεχτούμε να βαζουν τα προβλήματα κάτω από το χαλί ή να επιτρέψουμε να παραβλέπουν τις αντιδράσεις των εργαζομένων (ή να κάνουν πως δεν τις βλέπουν). Προς το παρόν σφυράνε αδιάφορα στις αντιδράσεις αυτές καθώς βάζουν μπροστά τον εγωισμό τους και δεν θέλουν να παραδεχθούν τις αδυναμιες και τα λάθη τους.
Θα ήταν πιο τίμιο η ηγεσία της ΠΕΠΕ να παραδεχθεί οτι μερικά πράγματα δεν μπορεί να τα κάνει ή οτι προσπάθησε και δεν τα κατάφερε από το να προσποιείται οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Αν οι υπηρεσίες του προαστιακού πχ στον Ρέντη ήταν 8ωρες με 5.30΄ μέγιστη διάρκεια και διαλλείματα θα είμασταν οι πρώτοι που θα λέγαμε ΝΑΙ και θα στηρίζαμε
Τώρα πως να πούμε ΝΑΙ;Πως να στηρίξουμε;Με υπηρεσίες.... νον στοπ;
Την Δευτέρα η ΑΣΚΕ θα αποστείλει επιστολή προς την ΠΕΠΕ στην οποία θα ζητά την σύγκλιση άμεσα του οργάνου της τοπικής γραμματείας καθώς και συνάντηση των εκπροσώπων της και της ΠΕΠΕ με τον διευθυντή ΔΙΚΑΜ και τον διευθ.σύμβουλο.για το θέμα .
Φυσικά είναι αυτονόητο οτι αυτα τα κυκλώματα δεν μπορούν να εφαρμοστούν μέχρι την διευθέτηση του θέματος και την σύμφωνη γνώμη των εργαζομένων.
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ