Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Τα εξοδολόγια δεν είναι για όλους προφανώς..

Για άλλη μια φορά επανερχόμαστε στο θέμα καθώς η σκανδαλώδης και προκλητική συμπεριφορά μερικών δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστη.
Πρώτον η εξωτερική υπηρεσία έχει χτυπηθεί από την έλλειψη προσωπικού αλλά και τις μισθολογικές μειώσεις περισσότερο από κάθε κλάδο.Το ενιαίο μισθολόγιο λαμβάνει ως βάση τη εργασία διοικητικού υπαλλήλου και με αυτή την παραδοχή χτίστηκε όλη η μισθολογική πυραμίδα με τα κλιμάκια τις εκπαιδευτικές βαθμίδες κλπ.

Μεγάλη αδικία για μηχανοδηγούς και κίνηση όταν μια ώρα υπερωρίας στην ρόδα δεν έχει την ίδια καταπόνηση με μια ώρα σε γραφείο ή εκδοτήριο αλλά ας μην μείνουμε στην περιγραφή του επαγγελματός μας.Όλοι ξέρουν τι περνάνε οι μηχανοδηγοί.
Η ώρα ανάληψης για μηχανοδηγό ή συνοδό είναι οποιαδήποτε ώρα του 24ωρου.Αυτό σημαίνει ότι πολλοί από εμάς χρησιμοποιούμε δικά μας μέσα για να πάμε στην δουλειά στις 2.00 ή στις 03:00 το πρωί που δεν υπαρχουν ΜΜΜ.
Για την μετακίνηση του προσωπικού υπάρχει το βανάκι αλλά εδώ υπάρχουν αντικειμενικές δυσκολίες :
α)δεν χωράμε όλοι !!Που να χωρέσουν σε 7 θεσιο βαν 20 και 30 ατομα κάθε πρωί.
β)δεν μένουμε όλοι στην ίδια περιοχή αλλά σε όλα τα μήκη και πλάτη της Αττικής
γ)για να πας στην δουλειά το πρωί στις 04:00 πρέπει να ξυπνάς από τις 02:00 ακομα και αν μένεις κοντά.
δ)αν δεν έχεις αυτοκινητο για να πας στην δουλειά πρωί εισαι αναγκασμένος να πηγαίνεις για δουλειά πολύ νωρίτερα για να χρησιμοποιείς το βαν που είναι μέχρι τις 06:00 ..
ε)το βαν δεν είναι για όλη την Ελλάδα..Λες και  οι αλλοι υπάλληλοι  στην θπόλοιπη επικράτεια είναι β κατηγορίας και πρέπει να πηγαίνουν με δικό τους μέσο και δεν έχουν δικαιώματα σε βαν ή εξοδολόγια.
Και ερχόμαστε το καυτό θέμα του εξοδολογίου
Πως είναι δυνατόν διοικητικός υπαλληλος να λαμβάνει εξοδολόγιο 70 ευρώ το μήνα για να μετακινείται από και προς την δουλειά σε ώρες λειτουργίας των ΜΜΜ;
Πως είναι δυνατον μετά από την ενοποίηση της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ  νεο-ενταγμένοι στον κλάδο της κίνησης να λαμβάνουν εξοδολόγιο και άλλοι όχι;
Πως είναι δυνατόν να  δέχεται  το νέο σωματείο της ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υπάρχουν εργαζόμενοι 2 ταχυτήτων;
Μήπως μερικοί εκ των εκλεγμένων λαμβάνουν εξοδολόγιο ;Δεν θέλουμε να το πιστέψουμε..
 Τι έχει να πει η διοίκηση για το θέμα;
Εμείς σαν έλξη απαιτούμε 
α)κάλυψη των πρωινών και νυχτερινών βαρδιών με εξοδολόγιο για όλη την επικράτεια
β)ή βαν για όλη την επικράτεια
γ)ισότητα στην αντιμετώπιση όλων των κλαδων από την διοίκηση
Αρνούμαστε την ύπαρξη προνομοιούχων και πονηρούληδων που κάνουν μικροπολιτική κι συνδικαλισμό της συμφορά στις πλάτες άλλων..
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ