Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Στην ώρα μου και σήμερα.Δεν είχε και κίνηση στον δρόμο.Δεύτερη μέρα μετά το Πάσχα βλέπεις.Ο κόσμος γιορτάζει ακόμη..Ωραίος καιρός επιτέλους!
Για να δώ.Ποια μηχανή να έχω άραγε;Γεμάτοι οι λάκκοι ..Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;Ας είναι ότι θέλει.. Ελληνες .μηχανοδηγοί είμαστε εμείς ..παντός καιρού!
Στην ευθεία μου είπε ο μηχανοστασιάρχης..Ο Γιάννης..καλό παιδί αυτός..τίμιο..Ασε που αγαπάει τον σιδηρόδρομο ειλικρινά...Τι τα θές;Ωχχ το δελτίο το πήρα;...Α ναι ναι το πήρα..
Λοιποοοόνν..Διπλή έλξη σήμερα...για να ξεκινήσουμε τον έλεγχο...Καλώδια οκ.Λάστιχα οκ..δεσιμο οκ..μμμ άλλο τίποτα...ολα καλά δείχνουν..
Η πίσω Δ/Η ήταν εντάξει.Οι κρουνοί οκ..πετρέλαιο οκ.ήθελε καθάρισμα όμως..Για να δω την επικεφαλής..Η 003 βλέπω..
πετρέλαιο οκ...πωπω μαυρίλα οι δείκτες...που να δεις ρε παιδί μου..
Αμμο βάλανε;Εχει εντάξει είναι ... ( στον εργολάβο δουλεύει ο υπεύθυνος για την άμμο..3 και 60 για όλη μερα και όλη νύχτα...Τι τα θες;...Ασε καλύτερα...)
sifa OK..λάδια οκ για να δω και τις ασφάλειες..ολα καλά δείχνουν...παω να βάλω εμπρός και μην ξεχάσω να κοιτάξω αμμουδιέρες
Πήραν ολοι οι κινητήρες ...4 δκ σήμερα..ποιος μας πιάνει;..πάω να δω την περιστροφική μέχρι να κάνει αέρα....
όλα καλά βγαίνω έξω...Ελα Κ2 από την ευθεία οι μηχανές...χρόνια πολλά ..
πάμε για την σύνθεση..νάτος και ο κλειδούχος για να μας ''δέσει''..χρόνια πολλά ρε παιδί
φόρτωσε το μπαρ..κ2 βγαίνω έξω...γυρνάω 2 κανάλι..η παλιά ακούει;
η σύνθεση στον Ρέντη ..την ετοιμάζουμε..συνδέουμε αγωγούς...δινω ρεύμα..όλοι ήταν στα πόστα τους. Κλειδούχος επισκέπτης συνοδοί αμαξοστοιχίας χρόνια πολλά παιδιά.
Έλεγχος στις πόρτες..έλεγχος πέδης..ολα οκ...Σινιάλο από τον Άγιο....χρόνια πολλά και σε σένα..
Φτάσαμε στην Αθήνα..έχει πολύ κόσμο...φορτώνουν τις αποσκευές...πάω για τα υποδείγματα στον σταθμάρχη χρόνια πολλα Κώστα...χρόνια πολλά Αλέξανδρε..σε λίγα λεπτά φεύγω όμως πρέπει να βιαστώ
Φτάσαμε Λειανοκλάδι...κατεβαίνω και περιμένω για να έρθει το άλλο..Διάλειμμα για μένα..όχι όμως για τον Θανάση τον βοηθό μηχανοδηγού..συνεχίζει για να συναντηθεί με το άλλο τραίνο και να επιστρέψει πάλι πίσω...ταλαιπωρία δυστυχώς για αυτόν.Μακάρι να το αλλάξουνε γι να κάνει και αυτός διάλειμμα ...
Λίγος καφές στην αίθουσα των μηχανοδηγών (που ήταν ανακαινισμένη και πεντακάθαρη από ότι είδα )..Μεγαλεία...Κουβέντα με τους μηχανοδηγούς..κάνουμε και λίγη πλάκα..χρόνια πολλά παιδιά..
Πάω στην τηλεδιοίκηση ...Ο φίλος μου ο Κώστας εκεί...Βράχος...Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένεια...έρχεται και ο άλλος σταθμάρχης ο Γιώργης...χρόνια πολλά και σε αυτόν..Κουρασμένοι και οι δύο...δούλευαν στις γιορτές ...προσωπικό δεν υπάρχει...τα ίδια με εμας...
Κουβέντα στην κουβέντα ..πλάκα στην πλάκα..έρχονται και τα άσχημα μαντάτα...
Καθυστέρηση το κατερχόμενο σχεδόν μισή ώρα και θα αλλάξουμε και την μηχανή στο Λειανοκλάδι..
Πρώτη σκέψη ενα μεγάλο ωχ...και ο συνάδελφος Θανάσης.Θα έχει πήξει σκέφτομαι..
Δευτερη σκέψη ...οι διαμαρτυρίες των επιβατών...Ποιος τους ακούει;!!
Πάω να πάρω την άλλη μηχανή
Νατην..Ο συρμός έρχεται .Εγώ στην μηχανή με τον συνάδελφο μηχανοδηγό από το Λειανοκλάδι και ο Θανάσης προσπαθεί να προλαβει να κάνει ένα τσιγάρο μέχρι να γίνει η αλλαγή και η δοκιμή θυρών ,πέδης..κλπ (Κόψτο βρε Θανάση να πάει στο διάολο..γελάει ο Θανάσης..καλό παιδί..).Ο κόσμος έρχεται στην μηχανή και ρωτάει πότε θα φτάσουμε στην Αθήνα...Τι να τους πείς;
Ολα έτοιμα ...σινιάλο από το Λειανοκλάδι και ξεκινάμε με καθυστέρηση άνω των 45 λεπτών!!!
Διασταύρωση στην Αρπίνη με το 60 ...(χρόνια πολλά συνάδελφοι καλή επιστροφή..)
Η απογοήτευση όμως συνεχίζεται ...
η μηχανή δεν ''τραβάει...οι υπερτροφοδότες δεν είναι ορεξάτοι...χαμηλή αρτηριακή πίεση η διάγνωση..υπόταση και υπογλυκαιμία..0.8 ο ένας..1.1 ο άλλος...που να πας έτσι σκέφτομαι;Ασε που έχουμε και 7 καρότσες...Έχει πολυ κόσμο το τρένο...Μας έχει πιάσει απογοήτευση και εμένα και τον Θανάση ο οποίος είναι νέος συνάδελφος στην έλξη και βλέπει από μέσα πλέον τι τραβάνε οι μηχανοδηγοί...Έξω έχει σκοτεινιάσει για τα καλά...
Πρώτη στάση Μπράλος...
Κόσμος,κόσμος κόσμος....η καθυστέρηση έχει μεγαλώσει...
κόσμος και στον Αλίαρτο..
Φεύγω από Αλίαρτο...η καθυστέρηση μεγάλη....διάβαση Αλιάρτου κλείσε...χρόνια πολλά μας απαντά και καλή ξεκούραση ..Χρόνια πολλά και σε σενα φίλε
αντε λίγο ακόμα...που θα πάει θα φτάσουμε...
Φύγαμε από Οινόη...ο (&*+$#@) είχε βάρδια στην Οινόη...χαχα...αν και κουρασμένοι του κάνουμε πλάκα...ανεβαίνουμε το Πολυδένδρι αλλά η μηχανή δεν τραβάει..Το ταχύμετρο δεν λέει να ξεκολλήσει με τίποτα..Ούτε 60 km/h δεν πιάνουμε...και άλλη καθυστέρηση
ΣΚΑ...και φυσικά κόσμος...κόσμος ...κόσμος...λίγο ακόμα έμεινε....
Πάμε για Αθήνα...
Μένιο ερχόμαστε...καλησπέρα και χρόνια πολλά...3η γραμμή; Καλώς..
Επιτέλους Αθήνα 23:30 άφιξη....Ξεκινά η αποβίβαση των επιβατών ...γέμισε η αποβάθρα ανθρώπους και βαλίτσες...Ολοι δείχνουν εκνευρισμένοι..1 ώρα καθυστέρηση είναι αυτή...
Μια κυρία έρχεται στην μηχανή να διαμαρτυρηθεί..Προσπαθώ να της εξηγήσω..
Ο Θανάσης κουρασμένος προσπαθεί και αυτός να καταλάβει τι συμβαίνει με τον ελληνικό σιδηρόδρομο...
(Ρε δεν σου είπα να το κόψεις το παλιοτσίγαρο;...γελάει..)
Όλα έτοιμα από Αθήνα ...κλείνουμε πόρτες πάμε για τον Ρέντη...το Ρουφ αργεί..
Καληνύχτα Μένιο..
Φτάνουμε στον Ρέντη..Σταθμαρχης ο Φώτης..κάνουμε λίγη πλάκα καθώς σταματάμε μπροστά του..
Ερχεται ο επισκέπτης να πάρει το κλειδί για να βγάλει τα καλώδια...
Να σου και ο συνοδός που μας φέρνει το δελτίο έλξης..κατάκοπος και αυτός.
Ολα ετοιμα πάμε για παλιά ..Καληνύχτα Φώτη...
Η ίδια διαδικασία με την μεσημεριανή παρκαρουμε την σύνθεση και πάμε για το πετρέλαιο
Επιτέλους τέλος...μετά απο 450 χιλιόμετρα και 9 ωρες δουλειάς πάμε να παραδώσουμε το δελτίο έλξης και την επισκευή για την πληγωμένη μηχανή..
Οι νυχτερινές βάρδιες ΜΑΙ στο καθήκον ...
Τελειώνουμε τα διαδικαστικά ,κοιτάζω το ρολόι και η ώρα έχει πάει 00:30
Τους καληνυχτίζω όλους και ανεβαίνω στο μηχανάκι...
Άλλα 14 χιλιόμετρα για το σπίτι..να σταματήσω να πάρω και λίγο φαγητό..
Αύριο πάλι
ώρα για δουλειά πάλι .Δρομολόγιο στον άξονα σήμερα με συνάντηση στο Λειανοκλάδι.Υποψιάζομαι ότι το δρομολόγιο της επιστροφής θα έχει δυσκολίες.Θα έχει πολλούς επιβάτες και ελπίζω να μην έχουμε προβλήματα.
Ωρα να φεύγω για το μηχανοστάσιο..
Ωρα να φεύγω για το μηχανοστάσιο..
Στην ώρα μου και σήμερα.Δεν είχε και κίνηση στον δρόμο.Δεύτερη μέρα μετά το Πάσχα βλέπεις.Ο κόσμος γιορτάζει ακόμη..Ωραίος καιρός επιτέλους!
Για να δώ.Ποια μηχανή να έχω άραγε;Γεμάτοι οι λάκκοι ..Τώρα αυτό είναι καλό ή κακό;Ας είναι ότι θέλει.. Ελληνες .μηχανοδηγοί είμαστε εμείς ..παντός καιρού!
Στην ευθεία μου είπε ο μηχανοστασιάρχης..Ο Γιάννης..καλό παιδί αυτός..τίμιο..Ασε που αγαπάει τον σιδηρόδρομο ειλικρινά...Τι τα θές;Ωχχ το δελτίο το πήρα;...Α ναι ναι το πήρα..
Λοιποοοόνν..Διπλή έλξη σήμερα...για να ξεκινήσουμε τον έλεγχο...Καλώδια οκ.Λάστιχα οκ..δεσιμο οκ..μμμ άλλο τίποτα...ολα καλά δείχνουν..
Η πίσω Δ/Η ήταν εντάξει.Οι κρουνοί οκ..πετρέλαιο οκ.ήθελε καθάρισμα όμως..Για να δω την επικεφαλής..Η 003 βλέπω..
πετρέλαιο οκ...πωπω μαυρίλα οι δείκτες...που να δεις ρε παιδί μου..
Αμμο βάλανε;Εχει εντάξει είναι ... ( στον εργολάβο δουλεύει ο υπεύθυνος για την άμμο..3 και 60 για όλη μερα και όλη νύχτα...Τι τα θες;...Ασε καλύτερα...)
sifa OK..λάδια οκ για να δω και τις ασφάλειες..ολα καλά δείχνουν...παω να βάλω εμπρός και μην ξεχάσω να κοιτάξω αμμουδιέρες
Πήραν ολοι οι κινητήρες ...4 δκ σήμερα..ποιος μας πιάνει;..πάω να δω την περιστροφική μέχρι να κάνει αέρα....
όλα καλά βγαίνω έξω...Ελα Κ2 από την ευθεία οι μηχανές...χρόνια πολλά ..
πάμε για την σύνθεση..νάτος και ο κλειδούχος για να μας ''δέσει''..χρόνια πολλά ρε παιδί
φόρτωσε το μπαρ..κ2 βγαίνω έξω...γυρνάω 2 κανάλι..η παλιά ακούει;
η σύνθεση στον Ρέντη ..την ετοιμάζουμε..συνδέουμε αγωγούς...δινω ρεύμα..όλοι ήταν στα πόστα τους. Κλειδούχος επισκέπτης συνοδοί αμαξοστοιχίας χρόνια πολλά παιδιά.
Έλεγχος στις πόρτες..έλεγχος πέδης..ολα οκ...Σινιάλο από τον Άγιο....χρόνια πολλά και σε σένα..
Φτάσαμε στην Αθήνα..έχει πολύ κόσμο...φορτώνουν τις αποσκευές...πάω για τα υποδείγματα στον σταθμάρχη χρόνια πολλα Κώστα...χρόνια πολλά Αλέξανδρε..σε λίγα λεπτά φεύγω όμως πρέπει να βιαστώ
Φτάσαμε Λειανοκλάδι...κατεβαίνω και περιμένω για να έρθει το άλλο..Διάλειμμα για μένα..όχι όμως για τον Θανάση τον βοηθό μηχανοδηγού..συνεχίζει για να συναντηθεί με το άλλο τραίνο και να επιστρέψει πάλι πίσω...ταλαιπωρία δυστυχώς για αυτόν.Μακάρι να το αλλάξουνε γι να κάνει και αυτός διάλειμμα ...
Λίγος καφές στην αίθουσα των μηχανοδηγών (που ήταν ανακαινισμένη και πεντακάθαρη από ότι είδα )..Μεγαλεία...Κουβέντα με τους μηχανοδηγούς..κάνουμε και λίγη πλάκα..χρόνια πολλά παιδιά..
Πάω στην τηλεδιοίκηση ...Ο φίλος μου ο Κώστας εκεί...Βράχος...Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένεια...έρχεται και ο άλλος σταθμάρχης ο Γιώργης...χρόνια πολλά και σε αυτόν..Κουρασμένοι και οι δύο...δούλευαν στις γιορτές ...προσωπικό δεν υπάρχει...τα ίδια με εμας...
Κουβέντα στην κουβέντα ..πλάκα στην πλάκα..έρχονται και τα άσχημα μαντάτα...
Καθυστέρηση το κατερχόμενο σχεδόν μισή ώρα και θα αλλάξουμε και την μηχανή στο Λειανοκλάδι..
Πρώτη σκέψη ενα μεγάλο ωχ...και ο συνάδελφος Θανάσης.Θα έχει πήξει σκέφτομαι..
Δευτερη σκέψη ...οι διαμαρτυρίες των επιβατών...Ποιος τους ακούει;!!
Πάω να πάρω την άλλη μηχανή
Νατην..Ο συρμός έρχεται .Εγώ στην μηχανή με τον συνάδελφο μηχανοδηγό από το Λειανοκλάδι και ο Θανάσης προσπαθεί να προλαβει να κάνει ένα τσιγάρο μέχρι να γίνει η αλλαγή και η δοκιμή θυρών ,πέδης..κλπ (Κόψτο βρε Θανάση να πάει στο διάολο..γελάει ο Θανάσης..καλό παιδί..).Ο κόσμος έρχεται στην μηχανή και ρωτάει πότε θα φτάσουμε στην Αθήνα...Τι να τους πείς;
Ολα έτοιμα ...σινιάλο από το Λειανοκλάδι και ξεκινάμε με καθυστέρηση άνω των 45 λεπτών!!!
Διασταύρωση στην Αρπίνη με το 60 ...(χρόνια πολλά συνάδελφοι καλή επιστροφή..)
Η απογοήτευση όμως συνεχίζεται ...
η μηχανή δεν ''τραβάει...οι υπερτροφοδότες δεν είναι ορεξάτοι...χαμηλή αρτηριακή πίεση η διάγνωση..υπόταση και υπογλυκαιμία..0.8 ο ένας..1.1 ο άλλος...που να πας έτσι σκέφτομαι;Ασε που έχουμε και 7 καρότσες...Έχει πολυ κόσμο το τρένο...Μας έχει πιάσει απογοήτευση και εμένα και τον Θανάση ο οποίος είναι νέος συνάδελφος στην έλξη και βλέπει από μέσα πλέον τι τραβάνε οι μηχανοδηγοί...Έξω έχει σκοτεινιάσει για τα καλά...
Πρώτη στάση Μπράλος...
Κόσμος,κόσμος κόσμος....η καθυστέρηση έχει μεγαλώσει...
κόσμος και στον Αλίαρτο..
Φεύγω από Αλίαρτο...η καθυστέρηση μεγάλη....διάβαση Αλιάρτου κλείσε...χρόνια πολλά μας απαντά και καλή ξεκούραση ..Χρόνια πολλά και σε σενα φίλε
αντε λίγο ακόμα...που θα πάει θα φτάσουμε...
Φύγαμε από Οινόη...ο (&*+$#@) είχε βάρδια στην Οινόη...χαχα...αν και κουρασμένοι του κάνουμε πλάκα...ανεβαίνουμε το Πολυδένδρι αλλά η μηχανή δεν τραβάει..Το ταχύμετρο δεν λέει να ξεκολλήσει με τίποτα..Ούτε 60 km/h δεν πιάνουμε...και άλλη καθυστέρηση
ΣΚΑ...και φυσικά κόσμος...κόσμος ...κόσμος...λίγο ακόμα έμεινε....
Πάμε για Αθήνα...
Μένιο ερχόμαστε...καλησπέρα και χρόνια πολλά...3η γραμμή; Καλώς..
Επιτέλους Αθήνα 23:30 άφιξη....Ξεκινά η αποβίβαση των επιβατών ...γέμισε η αποβάθρα ανθρώπους και βαλίτσες...Ολοι δείχνουν εκνευρισμένοι..1 ώρα καθυστέρηση είναι αυτή...
Μια κυρία έρχεται στην μηχανή να διαμαρτυρηθεί..Προσπαθώ να της εξηγήσω..
Ο Θανάσης κουρασμένος προσπαθεί και αυτός να καταλάβει τι συμβαίνει με τον ελληνικό σιδηρόδρομο...
(Ρε δεν σου είπα να το κόψεις το παλιοτσίγαρο;...γελάει..)
Όλα έτοιμα από Αθήνα ...κλείνουμε πόρτες πάμε για τον Ρέντη...το Ρουφ αργεί..
Καληνύχτα Μένιο..
Φτάνουμε στον Ρέντη..Σταθμαρχης ο Φώτης..κάνουμε λίγη πλάκα καθώς σταματάμε μπροστά του..
Ερχεται ο επισκέπτης να πάρει το κλειδί για να βγάλει τα καλώδια...
Να σου και ο συνοδός που μας φέρνει το δελτίο έλξης..κατάκοπος και αυτός.
Ολα ετοιμα πάμε για παλιά ..Καληνύχτα Φώτη...
Η ίδια διαδικασία με την μεσημεριανή παρκαρουμε την σύνθεση και πάμε για το πετρέλαιο
Επιτέλους τέλος...μετά απο 450 χιλιόμετρα και 9 ωρες δουλειάς πάμε να παραδώσουμε το δελτίο έλξης και την επισκευή για την πληγωμένη μηχανή..
Οι νυχτερινές βάρδιες ΜΑΙ στο καθήκον ...
Τελειώνουμε τα διαδικαστικά ,κοιτάζω το ρολόι και η ώρα έχει πάει 00:30
Τους καληνυχτίζω όλους και ανεβαίνω στο μηχανάκι...
Άλλα 14 χιλιόμετρα για το σπίτι..να σταματήσω να πάρω και λίγο φαγητό..
Αύριο πάλι