Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Ένα εισιτήριο για τις συγκοινωνίες σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Με μία κάρτα θα μπορούν να μετακινούνται το επόμενο διάστημα, οι επιβάτες του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, του ΟΑΣΘ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μετά την ανάληψη από την κοινοπραξία LG-TEΡNA της ανάπτυξης και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης.

Στην επιτυχία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τις συγκοινωνίες της Αθήνας, αναφέρθηκε χθες στο οικονομικό φόρουμ των Δελφών ο Επικεφαλής του Τμήματος Παραχωρήσεων της Terna Energy, η οποία λειτουργεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο κ. Αλέξανδρος Καρυωτάκης, αναφέροντας ότι οι πωλήσεις του ΟΑΣΑ πριν την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ήταν 175 εκατ. ευρώ ετησίως ενώ πέρυσι, με την πλήρη εφαρμογή του, άγγιξαν τα 220 εκατ. ευρώ.

«Με καινοτόμες εφαρμογές ο ΟΑΣΑ θα μπορέσει να γίνει ένας από τους λίγους οργανισμούς στην Ευρώπη που δεν θα χρίζει κρατικής επιχορήγησης» ανέφερε το στέλεχος της ΤΕΡΝΑ.

Ο κ. Καρυωτάκης αναφέρθηκε και στην ανάγκη διαλειτουργικότητας των έξυπνων εφαρμογών σημειώνοντας ότι μέσα στο καλοκαίρι η εταιρεία του θα ξεκινήσει την υλοποίηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης μαζί με δύο άλλες ελληνικές εταιρείες.

«Το εν λόγω έργο θα δώσει τεράστια προστιθέμενη αξία, αφενός γιατί ο εξοπλισμός θα κατασκευάζεται στην Ελλάδα κι αφετέρου γιατί θα δομηθεί με βάση την διαλειτουργικότητα.

Όπως επισήμανε πάνω του θα μπορεί να στηριχτεί μια ομπρέλα account based συστήματος, το οποίο θα περιλαμβάνει και τον ΟΑΣΑ και τον ΟΑΣΘ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Νικόλαος Αθανασόπουλος, μιλώντας στο ίδιο φόρουμ ανέπτυξε την μεγάλη προσπάθεια μετασχηματισμού που κάνει το τελευταίο διάστημα ο Οργανισμός, υποστηρίζοντας ότι το κατάλληλο εργαλείο για να επιτευχθεί, δεν είναι άλλο από την τεχνολογία και τα ευφυή συστήματα μεταφορών.

Ο ΟΑΣΑ όπως αναφέρθηκε λειτουργεί ήδη δύο σύνθετα έργα, την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με πολύ σημαντικά οφέλη τόσο για τον επιβάτη όσο και για τον ίδιο τον Οργανισμό .

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ υποστήριξε ότι ο Οργανισμός επεξεργάζεται νέους τρόπους βελτίωσης των συγκοινωνιών , όπως είναι η λύση που δρομολογείται για πληρωμή του εισιτηρίου απευθείας μέσω χρεωστικής κάρτας, τονίζοντας ότι, εφόσον υιοθετηθεί, θα μειώσει το οικονομικό και το περιβαλλοντικό κόστος του Οργανισμού.

«Η επιλογή της τεχνολογίας ανέπαφων πληρωμών στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα εκμοντερνίσει τις μαζικές μεταφορές, κάνοντας την χώρα μας, την πόλη μας, πιο ελκυστική αλλά και θα μειώσει αισθητά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα» ανέφερε από πλευράς της η Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα, Ανδριάννα Παππά.

«Η VISA διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες με αντίστοιχους του ΟΑΣΑ οργανισμούς κι έχει εφαρμόσει λύσεις ανέπαφων πληρωμών εισιτηρίων σε πολλές πόλεις του εξωτερικού. Έχουν ολοκληρωθεί 200 τέτοια έργα παγκοσμίως, ενώ 60 από αυτά ολοκληρώθηκαν μόνο το 2019». Μάλιστα όπως διευκρίνισε η κα Παππά, βάσει έρευνας, η αντίστοιχη λύση που υιοθετήθηκε πριν χρόνια στο Λονδίνο χαρακτηρίζεται από τους Βρετανούς πολίτες ως η μεγαλύτερη βελτίωση στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

sofokleous10.gr