Οι 4 συνάδελφοι μηχανοδηγοί που επέστρεψαν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ (και καλώς επέστρεψαν) μετά από πολλά χρόνια μεταταξης τους στο δημόσιο( οι 3 από αυτούς ) θα εκπαιδευτούν από τον ΟΣΕ και θα επαναπιστοποιηθούν απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να ξεκινήσουν να εργάζονται και πάλι πάνω στα τρένα.
Το πρόγραμμα εκπαίδευσης τους έχει ημερομηνία έναρξης την 7 ΜΑΙΟΥ 2018 (* η ημερομηνία έναρξης της εκπαίδευσης έχει ιδιαίτερη σημασία γιατί καποιοι κατέθεσαν ψέματα ότι οι συνάδελφοι εκπαιδεύονταν από τον Απρίλιο ) και περιλαμβάνει 162 ώρες θεωρητικής , 30 ώρες πρακτικής (στατική) και 38 διαδρομές σε πορεία.
Με έκπληξη διαπιστώσαμε στο πρόγραμμα εργασίας ότι η θεωρητική εκπαίδευση είναι συνεχόμενη και χωρίς εβδομαδιαία ρεπό .Κάτι που μας το επιβεβαίωσε και ο προιστάμενος του ΜΑΙ .
Είναι δυνατόν να εφαρμοστεί 24ήμερη συνεχής εργασία χωρίς ρεπό επειδή το θέλουν εργοδοτικοί συνδικαλιστές και εργοδοσία ;
Τι είδους αντιμετώπιση είναι αυτή απέναντι στον εργαζόμενο;
Πλέον οι ευθύνες όλων όσων εφευρίσκουν τέτοιες πρακτικές και εφαρμόζουν τέτοιες παρανομίες είναι μεγάλες .
- Τι έχει να πεί ο Διευθυντής ΔΙΚΑΜ για τα όσα γίνονται στον προγραμματισμό της εκπαίδευσης;
- Τι έχουν να πουν οι υπογράφοντες από τον ΟΣΕ το πρόγραμμα εκπαίδευσης;
- Τι έχει να πει η ΡΑΣ ;
- Τι έχουν να πουν τα σωματεία και η ΠΟΣ;
ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ