Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Ανακοίνωση Νίκου Κιουτσούκη

Παρότι μου στέρησε την...ευτυχία να έχω στο email μου κι εγώ ένα τέτοιο χαρμόσυνο(για την εργοδοτική πλευρά)μήνυμα και δυστυχώς μου το έστειλαν άλλοι συνάδελφοι, οφείλω μια απάντηση αφού όμως ευχηθώ κι εγώ καλή χρονιά στον κ.Καθηγητή και ceo της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!

Κυρ καθηγητά εάν και οι εργαζόμενοι κέρδιζαν 1,5 εκ.€ από την εταιρεία σε υπογραφή ΣΣΕ το ίδιο εύκολα θα έφτιαχνα μια ανάλογου ύφους επιστολή!

Αντιλαμβάνομαι ότι έχετε αλλεργία για την Γ´βθμια οργάνωση των εργαζομένων και για τον Θεσμό των συνδικάτων!

Όμως τα συνδικάτα έχουν καταγράψει ήδη 100 χρόνια ζωής, με επιτυχίες ενίοτε και άλλοτε με αποτυχίες!

Όμως, όταν οι εργοδότες συμπεριφέρονται όπως εσείς είναι λογικό να υπάρχουν και αποτυχίες!

Όσο κι αν προσπαθούν κάποιοι οι κουτσουρεμένες υποχρεώσεις της ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρός τους εργαζόμενους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ δεν θα βαφτιστούν ΠΟΤΕ αυξήσεις! 

Άλλωστε η φράση “δεν καταβάλλονται και δεν αναζητούνται” τα λέει ΟΛΑ!

Το...”έργο” όμως έχει συνέχεια!Και η συνέχεια του...”έργου” εκεί που πρέπει!Καλή χρονιά και πάλι!