Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

«Πουλάνε» επανάσταση τα συνδικαλιστικά παρτάλια και δεν ντρέπονται καθόλου

Τα γνωστά «πουλημενα τομαρια» του διαδικτύου και πρόθυμοι  σφουγγοκωλάριοι της προηγούμενης κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ  η οποία  ξεπούλησε την  ΤΡΑΙΝΟΣΕ και  την ΕΕΣΣΤΥ   έπαθαν  «ψευτοεπαναστατικό αμόκ» μετά τον λήθαργο πέντε ετών ελέω ΣΥΡΙΖΑ.
Στο «ψευτοεπαναστατικό αμοκ» οι παρενέργειες  που εμφανίζονται  σύμφωνα με «γιατρό της Κουμουνδούρου» είναι η αμνησία ή αλλιώς  επιλεκτική μνήμη , το ακατάσχετο και επαναλαμβανόμενο  ψέμα, η  εξιστόρηση παραμυθιών , προβλημα στην όραση (όλα φαίνονται ροζ) και  πρόβλημα στην ακοή (ακούγεται μόνο ο ηχος του ευρώ ).
Για την θεραπεία δεν ενδείκνυται η μπυρομποσία  υπό τον ήλιο  καθώς το ψευτοεπαναστατικό αμόκ έχει ραγδαία επιδείνωση


Θα θυμίσουμε   λοιπόν στους ασθενούντες με ψευτοεπαναστατικό αμόκ   ή αλλιώς πουλητάρια το τι έλεγαν χθες  σε σχέση με το τι λένε  σήμερα...

1.Όταν το 2013  ξαφνικά εμφανίστηκαν  τα μπλοκάκια  το ΠΑΜΕ έλεγε  για μόνιμη και σταθερή εργασία , μόνιμες προσλήψεις  και όχι  στα μπλοκάκια .
Τι έλεγαν όμως  οι ανεκδιήγητοι   το 2015  λίγο πριν αλλάξει η κυβέρνηση  και η εξουσία περάσει στα χέρια του ΣΥΡΙΖΑ 


Προ ΣΥΡΙΖΑ...(Ιανουάριος του 2015) 

 Πολλά(πάρα πολλά) τα μπλοκάκια και οι εργολαβίες ΚΑΙ στην ΕΕΣΣΤΥ....


Μετά ΣΥΡΙΖΑ (Νοέμβριος του 2018 ) 

Φυσικά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε ότι η Διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ κράτησε ζωντανή την τεχνική βάση και το τροχαίο υλικό, αλλά και επέκτεινε τις δραστηριότητες της (συντήρηση τροχαίου υλικού και άλλων εταιρειών) με την πολιτική πρόσληψης νέων εργαζομένων σε κρίσιμους τομείς τους τελευταίους 18 μήνες.

ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΟΛΚΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΤΑΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΥ  ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟ:


ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΜΠΛΟΚΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ..


2.Το ΠΑΜΕ έχει ουκ ολίγες   ανακοινώσεις  στις οποίες  ζητά την μονιμοποίηση των εργαζομένων ,την παύση των ελαστικών μορφών εργασίας το σταμάτημα της υποαμοιβής.Αντιθέτως τα συνδικαλιστικά παρτάλια  έκαναν «παιχνιδάκια» με τις προσλήψεις  ακόμα και  στα μπλοκάκια και μοίραζαν υποσχέσεις  σε ΟΛΟΥΣ .Υποσχέσεις που  τελικά αποδείχθηκαν ..παραμύθια.

3.Την περίοδο του ξεπουλήματος της ΕΕΣΣΤΥ  η παρεούλα έκανε τουρνέ στα μηχανοστάσια και στα εργοστάσια και ζητούσε να σταματήσει ο αγώνας  των σιδηροδρομικών για να πάνε να ...συζητήσουν  με τον ..αγοραστή !!(χαχαχα)

4.Μέλη της παρεούλας έκαναν μεταταξούλα  στον δημόσιο ΟΣΕ λίγο πριν ιδιωτικοποιηθεί η ΕΕΣΣΤΥ .Αφου λίγο πριν την ιδιωτικοποίηση  όντας εκλεγμένοι μέσα από σωματεία της ΕΕΣΣΤΥ «έσωζαν» τους εργαζόμενους στην τεχνική βάση ..σάλταραν απο το καράβι και από σωτήρες ...ο σώζων εαυτόν σωθήτω...

5.Κάτι «ταλέντα» της παρεούλας δεν ήταν που  έπαιρναν τηλέφωνα εργαζόμενους της ΕΕΣΣΤΥ για να  τους πείσουν να  μεταταχθούν για να μην έχουν πρόβλημα γιατι είχαν δώσει δεσμεύσεις για το ..«ξαλάφρωμα» της από προσωπικό στο φίλο τους το ...Χρήστο..;
(το έσχατο επίπεδο στην ξεφτίλα είναι ότι αυτό ...το επικαλούνται κιόλας ως ορθή πρακτική και ότι κακώς δεν τους άκουσαν οι εργαζόμενοι) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΤΟΣ ΣΤΟ ΒΑΡΕΛΙ;

Μέσα στο ψευτοεπαναστατικό αμόκ λοιπόν «ξέχασαν»  ότι  μέχρι χθες  στήριζαν  τα μπλοκάκια και τις ελαστικές μορφές εργασίας   ως πιστά σκυλιά των αφεντικών  και άφησαν τον μέχρι χθές ρόλο του επιστατη και  τώρα αρχισαν να γαβγίζουν  γιατί φοβούνται ότι θα αποκαλυφθούν .
Τι λένε στους εργαζόμενους ;
Οτι δεν ανανεώθηκαν  21 συμβάσεις  ορισμένου χρόνου  και έτσι με το γνωστό γκαιμπελίστικο τρόπο   επιχειρούν να εκφοβίσουν και να σπείρουν πανικό σε  μόνιμους υπαλλήλους που παρέμειναν στην ΕΕΣΣΤΥ γιατί τους έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια και δεν μετατάχθηκαν όταν τους παρακινούσαν να το πράξουν.

Οι λακέδες και οι σερβιτόροι στις πρωτοχρονιάτικες πίτες  συνεχίζουν να προκαλούν χωρίς  την παραμικρή τσίπα όταν αναφέρονται στον τρόπο μισθοδοσίας  που άλλαξε στην ΕΕΣΣΤΥ όταν στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ  η αλλαγή  του τρόπου μισθοδοσίας  έγινε και εκεί μονομερώς ,κατάπιαν αμάσητη την σχετική εγκύκλιο ,και το αποτέλεσμα της ανικανότητας τους ήταν οι συνάδελφοι  να παίρνουν δάνεια!! για να πληρωθούν το μισθό τους   και μετά  να πληρώνουν δόσεις αλα κωστόβολος  .Ακόμα χειρότερα ήταν τα πράγματα  για τους νέους συναδέλφους  (των 650 ευρώ μεικτά)  αφού  τους έχουν να χρωστάνε ακόμα δόσεις που θα παρακρατηθούν μόλις πιστοποιηθούν!!Και  για όλα αυτά  όχι μόνο δεν είπαν κουβέντα αλλά επιτέθηκαν και σε όσους αντέδρασαν ..Για τέτοια ξεφτίλα μιλάμε.

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που χωρίς τσίπα  υπέγραψαν υποκατώτατο μισθό 650 ευρώ μεικτά για τον μαθητευόμενο μηχανοδηγό, έφεραν 9ημερη εργασία και εξοντωτική υπερεργασία με διπλές υπηρεσίες  πρωί βράδυ ,άφησαν να γίνονται δρομολόγια με  8,30 ώρες χειριστήρια  από έναν μηχανοδηγό στη Μακεδονία (κάτι που τους καταγγέλθηκε και δεν κούνησαν δαχτυλάκι) εργαστηκαν 18ημέρες συνεχόμενα  χωρίς ρεπό  ή ακόμα χειρότερα με 1 μόνο ρεπό  για απίστευτο χρονικό διάστημα που αποτελεί ιστορικό ρεκόρ.
Μάλιστα ξύνοντας τον πάτο του βαρελιου της απόλυτης ξεφτίλας τόλμησαν και  είπαν ότι όποιος ζητήσει τα ρεπό του θα το εκλάβουν ως πράξη με πολιτική χροιά ...ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ....

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΙΩΠΗΣΑΝ ΣΤΙΣ 8 ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΙΩΠΗΣΑΝ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΛΥΜΕΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΑΜΑΞΕΣ

Όσον αφορά τις πιστοποιήσεις των μηχανοδηγών εδώ θα διαβάσετε για τους μηχανοδηγούς 2 ταχυτήτων (ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.) 2 ταχύτητες για τις οποίες έχουν αποκλειστική ευθύνη.

Μη τιμώντας τις υπογραφές τους (κάτι που πλέον είναι σύνηθες) καταπάτησαν τον όρο της σσε που θέλει ΟΛΟΥΣ τους μηχανοδηγούς να εκπαιδεύονται σε όλο το τροχαίο υλικό και σε όλες τις γραμμές του δικτύου.
Τι δεν είπαν;
Ότι από την ΣΤΑΣΥ ήρθαν οχι 2 αλλά 4 συνάδελφοι. Οι 2 από τους 4 (εντελώς άσχετο αν είναι γυναίκες ή αντρες  όπως συχνα επαναλαμβάνουν με αξιοσημείωτα  απαράδεκτο τρόπο οι λακέδες τους συστήματος) έλαβαν πιστοποίηση μόνο σε ντεζίρο και ηλεκτραμαξα.Και ερωτούμε γιατί ;Το δέχεται αυτό το σωματείο;
Σε ΔΣ της ΠΕΠΕ μας ανακοινώθηκε ότι έγινε ειδική συμφωνία με την διοίκηση  οι 2 απο τους 4 να εργαζονται μόνο  σε ντεζιρο και  ηλεκτραμαξα.Και ερωτούμε .Γιατί; Το δέχεται αυτό το σωματείο;
Σήμερα όλοι οι μηχανοδηγοί είναι εκπαιδευμένοι στο σύνολο του τροχαίου υλικού τουλάχιστον της έδρας τους .
Στο ΜΑΙ έχουμε ολοι δουλέψει σε  RAILBUS,MLW,ADTRANZ,DESIRO,SIEMENS HA,AEG,MAN 2000 .Με πίεση του ΔΣ  του σωματείου στο πρόσφατο  παρελθόν οργανώθηκε εκπαιδευση με τους ΜΕΚ να εκπαιδεύουν μηχανοδηγους στα desiro και στην γραμμή του Αεροδρομιίου- Κιάτου.Ενας ένας έκαναν διημερα και τριήμερα στο αεροδρόμιο με ΜΕΚ.Η μήπως και αυτό το ξέχασαν;

Όσον αφορά  λοιπόν συναδέλφους  που εργάζονται σήμερα  κάτω από ειδικό καθεστώς λόγω οικογενειακών ή αλλων σοβαρών προσωπικών λόγων θέλουμε να θυμίσουμε ότι ο κλάδος έχει δείξει σημαντική και αξιοσημείωτη ευαισθησία.ΟΛΟΙ οι μηχανοδηγοι ξέρουν να αξιολογούν την ανάγκη ενός συναδέλφου  και να βοηθούν με όλες τους τις δυνάμεις.Χωρίς καμία διαφοροποίηση αν προκειται  για άνδρα ή γυναίκα,μητέρα ή πατέρα, ασθένεια του ιδίου  ή μέλους της οικογενείας  του.
Μόνο ενα «νούμερο» , και πραγματικός σεξιστής θα απομόνωνε από  ένα πρόβλημα  που αφορά το σύνολο του κλάδου και το οποίο σχετίζεται με  την καθολική πιστοποίηση σε τροχαιο υλικο και γραμμές..το φύλο ενός συναδέλφου και θα επιχειρηματολογούσε  μάλιστα πάνω σε αυτό!! 

Εν έτει 2019 οι γυναικές πιλοτάρουν πολεμικά αεροσκάφη,είναι αρχηγοί κρατών,έχουν αποδείξει ότι μπορούν τα πάντα και το ανεκδιήγητο νούμερο   αναφέρεται σε μισογύνιδες ,επίθεση και στοχοποίηση ιδιαίτερα σε γυναίκες,κομπλεξ και αλλά τετοια...

Και αναρωτιόμαστε αυτές οι  5      που εργάζονται  πρωτη γραμμή  ,αυτές που  είναι δίπλα μας στα εμπορικά,στα επιβατικά,στους ελιγμούς,αυτές που  πάνε τα πάντα ,νύχτα ή μέρα τι είναι;Δεν είναι γυναίκες;Δεν είναι μητέρες; Δεν είναι επαγγελματίες μηχανοδηγοί; Γιατι όλοι έτσι τις βλεπουμε.Σαν μηχανοδηγούς  με ισα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Αλλά που να καταλάβουν  τα συνδικαλιστικά παρτάλια όταν έχουν χάσει την μπάλα με τα ψέματα και τα ρουσφέτια τους.




Επομένως όπως λέει και το ΠΑΜΕ στην σημερινή του ανακοίνωση

Η λύση δεν θα έρθει μέσα από την υποταγή και το συμβιβασμό – την προσαρμογή στη σημερινή αναγκαιότητα που τους καλεί ο εργοδοτικός κυβερνητικός συνδικαλισμός και παρατάξεις (ΠΑΣΚ, ΔΑΚΕ, ΔΙΚΤΥΟ).
Τα όποια κροκοδείλια δάκρυα χύνουν τώρα είναι για να κρύψουν τις μεγάλες τους ευθύνες της αποδοχής και συμμετοχής τους στην υλοποίηση τόσο των ιδιωτικοποιήσεων όσο και των αντιλαϊκών, αντεργατικών νόμων.
Δεν μπορούν να σας ξεγελάσουν αυτοί που λιβάνιζαν τους Ιταλούς ως καλούς επενδυτές, αυτοί που πανηγύριζαν έτρωγαν και έπιναν και χαριεντιζόντουσαν μαζί με τους Υπουργούς της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και τις Διοικήσεις των Εταιρειών την ώρα που ξεπουλούσαν το Σιδηρόδρομο.

Να παρθούν πίσω οι απολύσεις – καμία απόλυση εργαζόμενου. Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας που να καλύπτουν όλους τους εργαζόμενους με αυξήσεις σε μισθούς και δικαιώματα.
 Σταθερή και μόνιμη δουλειά για όλους.
 Κατάργηση κάθε άλλης μορφής εργασιακών σχέσεων (μπλοκάκια, ατομικές συμβάσεις, νοικιαζόμενοι κ.λ.π.). Προσλήψεις όλων και ένταξή τους στο τακτικό προσωπικό.
 Πρόσληψη όλων των μαθητών που τελειώνουν τη σχολή μαθητείας και ένταξή τους στο τακτικό προσωπικό.
 5νθημερο, 35ωρο.
 Να ενημερωθούν με συγκεντρώσεις όλοι οι εργαζόμενοι και με συνελεύσεις να οργανώσουν τις κινητοποιήσεις τους.