Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Μηχανοδηγοί... 2 ταχυτήτων

Δεν μας κάνει καμία εντύπωση που μέρα με την ημέρα ισοπεδώνεται κάθε κεκτημένο στο κλάδο της έλξης . Αγώνες για την διατήρηση του κλάδου σε υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης ,γνώσης ,εμπειρίας κυριολεκτικά διαγράφονται για χάρη ρουσφετιών και  κρυφών συμφωνιών  ,αρκεί τα ρουσφέτια να ψηφίζουν τα ...«σωστά» άτομα...

Το 2004  ο κλάδος ( με  καθολικά ενιαία στάση )  δεν επιθυμούσε την ύπαρξη μηχανοδηγών πιστοποιημένων σε ένα τύπο τροχαίου υλικού ή σε μια μόνο γραμμή καθώς αυτό θα σήμαινε ταφόπλακα  για ένα από τα ιστορικότερα επαγγέλματα και την μετατροπή του σε «βιομηχανοποιημένη» ειδικότητα χαμηλού κόστους,εκπαίδευσης,και εξέλιξης..
'Ετσι λοιπόν  οι τότε  «οδηγοί συρμού»  εντάχθηκαν στην οικογένεια της έλξης αφού πρώτα εκπαιδεύθηκαν σύμφωνα  με τα πρότυπα του ΟΣΕ και  κατόπιν μετά εξετάσεων έλαβαν πανελλαδική άδεια μηχανοδήγησης ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΤΡΟΧΑΙΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟ  ΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ  ΔΙΚΤΥΟ.
ΑΔΕΙΑ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΗΣΗΣ   που αποτελεί κεκτημένο 100 ετών 

Χρειάστηκαν  15 χρόνια , μια ψευτοαριστερή κυβέρνηση , συν  μερικούς  ΠΡΟΘΥΜΟΥΣ συνδικαλιστές , (παντοτινά πρόθυμες μαριονέτες κάθε μορφής εξουσίας για να  το γκρεμίσουν εξυπηρετώντας προκλητικά ρουσφέτια .

Να θυμίσουμε ότι στην  κατά τα άλλα κατάπτυστη «συλλογική συμφωνία»  του  Ιανουαρίου σημειώσαμε ότι η παράγραφος για την υποχρεωτική εκπαίδευση ΟΛΩΝ των μηχανοδηγών  σε ολο το τροχαίο υλικό  και σε όλο το δίκτυο ήταν το σημαντικότερο σημείο της. Και σε αυτό  συμφωνήσαμε ΟΛΟΙ!!!!!!

Οι δε σημερινοί υποκριτές και παντοτινές  μαριονέτες  «μας έκαναν και μάθημα» για την ιστορική τους επιτυχία  με αυτή την παράγραφο και πως με αυτό τον τρόπο προστάτεψαν τον κλάδο από κατακερματισμό....
Μάλιστα το έβαλαν και στην σσε ως άρθρο της για να «ενισχύσουν ακόμα περισσότερο το προστατευτικό δίχτυ στους μηχανοδηγούς»»

ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ  ΤΑ ΕΛΕΓΑΝ  (να είναι καλά τα πρακτικά) ΕΝΩ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΓΑΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΠΟΣΟ ..ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ !!! ...

Ωσπου κατάπιαν την γλώσσα τους ,εβαλαν ....το δαχτυλο στο στόμα και ...


Πριν αλέκτορα φωνήσαι, τρις απαρνήση με



ήρθε η   «χαριστική»  πιστοποίηση «μηχανοδηγών»  μόνο σε ΗΑ και desiro  που αποτελεί ντροπή και όνειδος για τον κλάδο.
Η ΕΝΟΧΗ ΣΙΩΠΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΛΕΚΙΑΣΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ 
αποτελεί ιστορικό ατόπημα  και προδοσία.