Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2017

Αυτό είναι το ''βελτιωμένο'' κείμενο της συμφωνίας της ΠΕΠΕ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ;

Αυτά τα θεωρούν βελτιώσεις ή υπάρχει και άλλο κείμενο;Δεν θα κάνουμε παραπάνω σχόλια αλλά στο παρακάτω κείμενο παραβιάζονται σωρηδόν διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας ,της σσε που είναι σε ισχύ αλλά και η αρχή της ίσης μεταχείρισης μεταξύ των εργαζομένων και μάλιστα με την την ανοχή σωματείου!!! που υποτίθεται ότι αγωνίζεται και διεκδικεί για τους εργαζόμενους που εκπροσωπεί.Όλοι ξέρουμε ότι η ισχύουσα εργατική νομοθεσία είναι στην ουσία αντεργατική νομοθεσία σε πολλά σημεία της .Κατάφεραν με τον εργοδοτισμό τους να παραβιάσουν ακόμα και αυτή την κακή εργατική νομοθεσία!!!!
Διαβάστε τι θέλουν να συμφωνήσουν για ελιγμούς,άδειες!!!,ημέρες εργασίας,ώρες μηχανοδήγησης και βγάλτε συμπέρασμα...


ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ

Στην Αθήνα σήμερα ______ Δεκεμβρίου 2017, έχοντας υπόψη:
α) το από 13/7/2017 Πρακτικό Συμφιλιωτικής Σύσκεψης που συντάχθηκε σε συνέ-χεια του αιτήματος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης Ο.Σ.Ε. κατόπιν του αιτήματος που η τελευταία υπέβαλε με θέμα «Χορήγηση ημερών εβδομαδιαίας ανάπαυσης και ετήσιας άδειας» με το οποίο ζητήθηκε από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δια-βουλευτεί με τους εκπροσώπους του Σωματείου προκειμένου να βρεθεί αμοιβαία αποδεκτή λύση, και
β) τη διαβούλευση που έλαβε χώρα σε συνέχεια του ως άνω Πρακτικού

η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.»που εδρεύει στην Αθήνα, Καρόλου 1-3, εκπροσωπούμενη από τον Φίλιππο Τσαλίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο, (εφεξής η Εταιρεία) και η συνδικαλιστική οργάνωση με την επωνυμία «Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης Ο.Σ.Ε.», που εδρεύει στον Πειραιά, οδός Δημοσθ. Ομηρί-δου Σκυλίτση 19, εκπροσωπούμενη από τους κκ. Κωνσταντίνο Γενιδούνια, Πρόεδρο και Βασίλειο Τουρλή, Γενικό Γραμματέα,

για τη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας της Εταιρείας και για την περαιτέρω ανάπτυξή της κατέληξαν και συμφώνησαν στα εξής:

1) Η εταιρεία αναλαμβάνει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να πραγματοποιηθούν:
α) άμεσες προσλήψεις νέων μηχανοδηγών,
β) άμεση εκπαίδευση των 21 βοηθών μηχανοδηγού, και
γ) άμεση εκπαίδευση και ενημέρωση όλων των μηχανοδηγών σε όλους τους τύπους των μηχανών έλξης και των υποδομών. 
2) Ρητά συμφωνείται ότι όσοι μηχανοδηγοί αιτήθηκαν ή αιτούνται σε συνέχεια του αριθ. 2280/17/Τ4/18.7.2017 εγγράφου των ΔΙΚΑΜ/ΔΑΔ να εργάζονται μόνο πενθή-μερο, θα εργάζονται πενθήμερο και θα λαμβάνουν τις εβδομαδιαίες αναπαύσεις τους.
3) Οι θερινές άδειες του έτους 2018 για το προσωπικό έλξης που εργάζεται επί των αμαξοστοιχιών πέραν του 5ημέρου κατά τα προβλεπόμενα κατωτέρω (όρος 4 της παρόντος), θα δοθούν κατά την χρονική περίοδο μεταξύ 1ης Ιουνίου και 5 Σεπτεμ-βρίου 2018.
4) Λόγω της έλλειψης μηχανοδηγών, οι μηχανοδηγοί δύνανται να εργαστούν πέραν του πενθημέρου για αλλες 2 μέρες (7 συνεχόμενες ημέρες) και θα λαμβάνουν του-λάχιστον το ήμισυ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Όταν προκύ-πτει υπηρεσιακή ανάγκη (πχ εκπαίδευση των βοηθών μηχανοδηγού, λήψη των θερινών αδειών, μεγάλος αριθμός δελτίων ασθενείας ή έκτακτων περιστατικών ή/ και συμβάντων), επιτρέπεται να εργάζονται πέραν του πενθημέρου για άλλες 4 μέρες (μέγιστο μέχρι 9 συνεχόμενες ημέρες) και να λαμβάνουν τουλάχιστον το ήμι-συ των δικαιούμενων αναπαύσεων σε μηνιαία βάση. Στην περίπτωση της υπέρ-βασης των 7 συνεχόμενων ημερών θα πρέπει να υπάρχει συναίνεση του εργαζόμε-νου. Οι μηχανοδηγοί της κατηγορίας αυτής θα έχουν τα οικονομικά οφέλη που απορρέουν από την ΣΣΕ (χιλιόμετρα, κλπ). Στους μηχανοδηγούς αυτούς η εργασία θα κατανέμεται ομοιόμορφα.
5) Οι Μηχανοδηγοί και οι Βοηθοί Μηχανοδηγού της πιο πάνω κατηγορίας θα λά-βουν από την 1η Ιανουαρίου, έως και την λήξη της ισχύουσας ΣΣΕ, μπόνους (bonus) 100 Ευρώ ανά μήνα μικτά. Το συνολικό ποσό για το ως άνω χρονικό διάστημα θα καταβληθεί με τον μισθό του Μαρτίου 2018.
6) Ο χρόνος παραλαβής και παράδοσης των Δ/Η (ήτοι 90 λεπτά της ώρας συνολικά) θα υπολογίζεται σε 60 τρενοχιλιόμετρα. Ο χρόνος παραλαβής και παράδοσης για τις Αυτοκινητάμαξες (ήτοι 60 λεπτά της ώρας συνολικά) θα υπολογίζεται σε 40 τρενοχι-λιόμετρα.
7) Δεν θα καταβάλεται αποζημίωση στα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ στα Μηχανοστάσια στα οποία δεν υπάρχουν κινητήριες μονάδες έλξης για ελιγμούς. Στα Μηχανοστάσια στα οποία υπάρχουν κινητήριες μονάδες έλξης για ελιγμούς, τα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ θα αποζημιώνονται μόνο εφόσον καταγράφεται το ID κάθε κινητήριας μονάδας έλξης (που χρησιμοποιήθηκε), καθώς και ο χρόνος (που χρησιμοποιήθηκε).
8) Δεν θα καταβάλεται αποζημίωση στα τρενοχιλιόμετρα της κατηγορίας Δ που πραγματοποιούνται σε διασταυρώσεις τρένων (αναμονές).
9) Για την κατάρτιση του προγράμματος εργασίας τόπος ανάληψης και λήξης εργα-σίας του μηχανοδηγού θα θεωρείται το Μηχανοστάσιο, σύμφωνα με τις εκάστοτε τοποθετήσεις προσωπικού. Στην περίπτωση μετάβασης από το Μηχανοστάσιο ανάληψης υπηρεσίας σε άλλο Μηχανοστάσιο (για ανάληψη υπηρεσίας – άνευ υπη-ρεσίας) δεν θα καταβάλεται χιλιομετρική αποζημίωση. Ο χρόνος μετάβασης και επι-στροφής θα προσμετράται κανονικά στο ωράριο εργασίας.
10) Με βάση τα ανωτέρω ο μέγιστος ημερήσιος χρόνο μηχανοδήγησης σε Αυτοκινη-τάμαξες (Man, R/B, ICAEG) και ηλεκτρο-αυτοκινητάμαξες (Desiro) συμφωνείται να μην υπερβαίνει τις 5,5 ώρες, με διάλειμμα μισής (1/2) ώρας, το οποίο θα περιλαμ-βάνεται στον κανονικό ημερήσιο χρόνο εργασίας και θα συμφωνείται ανάλογα με τη δομή των υπηρεσιών εργασίας.
11) Όλοι οι Μηχανοδηγοί θα εργάζονται επί των αμαξοστοιχιών (πλην αυτών που είναι εκτός κυρίων καθηκόντων με απόφαση της Υγειονομικής Επιτροπής – σύμ-φωνα και με τη ΣΣΕ).
12) Τα δύο μέρη δεσμεύονται να εξορθολογίσουν τη διαχείριση του προσωπικού (υπηρεσίες/βαρδιολόγιο).
Συμφωνείται ρητά ότι το παρόν ισχύει από την υπογραφή του, έως την 3η Αυ-γούστου 2018 και θα εφαρμόζεται λαμβανομένων υπόψη των υπηρεσιακών αναγ-κών που προκύπτουν από την εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας. Μετά το πέρας της ως άνω ημεροχρονολογίας το παρόν, ουδεμία συνέπεια παράγει για αμφότερα τα μέρη και δύναται να τεθεί σε διαβούλευση από μηδενική βάση. Λεκτέον ότι, σε κάθε περίπτωση, το περιεχόμενο του παρόντος δύναται να τροποποιηθεί με νεώ-τερη συμφωνία των μερών, άλλως με συλλογική συμφωνία της εταιρείας και της πλέον αντιπροσωπευτικής συνδικαλιστικής οργάνωσης.







ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ                                                                                      ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΠΕ ΟΣΕ