Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ιστορικός του μέλλοντος ....από τον άλικο


Είχα την τύχη ξαφνικά
μπρος μου να συναντήσω,
ιστορικό του μέλλοντος,
μαζί του να μιλήσω.

-Ξένοι, μου λέει, κυβερνούν
με λίγα ντόπια τζάκια,
τους βοηθούν δοσίλογοι,
ρουφιάνοι, και τσιράκια.


Δεξιοί, Πασόκοι, τον λαό, 
είχανε εξοντώσει,
ώσπου το παίρνει «αριστερά»
μήπως αυτό τον σώσει


Μ’ αντί ν’ αλλάξει κάτι τις 
όπως το καρτερούσαν
την ίδια και χειρότερη
πολιτική ασκούσαν


Ήτανε τρία τοις εκατό
το παίζαν Τσε Γκεβάρα
ώσπου στην Κουμουνδούρου πάει 
η σάρα και η μάρα. 


Βγάζανε έρπη στην αρχή 
ώσπου να συνηθίσουν,
μετά μέχρι την μάνα τους
μπορούσαν να πουλήσουν 

Τα του ΟΣΕ όλα τα ζεις
νομίζω στο πετσί σου,
μα η «χήνα» πες μου είν’ αμοιβή
ή μήπως η …σιωπή σου.


Αλλά τι να μου πεις και συ
σας έχουνε στην πρέσα,
όμως τα κάστρα φίλε μου
πέφτουνε από μέσα.


Μην με ζορίζεις πια γιατί
μ’ ανάβουν τα λαμπιόνια,
τα όσα γίναν τα ‘λεγαν
κάποιοι τριάντα χρόνια. 


Μα σεις, αγρόν ηγόραζον,
τους λέγατε κομμούνια
και λάσπη ρίχνανε πολλοί
σαν κάποιον Γενιδούνια


Κάποτε μίλαγε η ΠΕΠΕ
και τρέμανε οι ράγες,
μ’ αυτόν οι μηχανοδηγοί
κατάντησαν ραγιάδες.


Τέτοιο φαινόμενο αισχρό
σπανίως συναντάμε,
πουλούσανε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ
κι αυτός… βρίζει το ΠΑΜΕ !!!

-Για πες τι άλλο για αυτόν,
έχω την απορία,
ή για την Συνεξέλιξη 
θα γράψει η ιστορία;


-Αχ άλικε, να σαι καλά
μ’ έκανες να γελάσω
σε σένα απλά την γνώμη μου
θέλησα να εκφράσω


Σιγά να μην ασχοληθεί
μ’ αυτούς η ιστορία,
ή τενεκέδες και φελλούς
και να τους δώσει αξία.

άλικος