Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

14/09/2017. Η πιο μαύρη μέρα για τον σιδηρόδρομο


Σήμερα ο ιστορικός κύκλος του δημόσιου σιδηροδρόμου κλείνει με το ξεπούλημα του από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
Οι ευθύνες έχουν ονοματεπώνυμο .Οι αστικές κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ -ΝΔ εργάστηκαν σκληρά για να καταφέρουν να τον πουλήσουν αφού πρώτα τον ξεζούμισαν.Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ,αυτό το συνοθύλευμα προδοτών,πολιτικών απατεώνων,ψευτών και υπηρετών των αφεντικών  αφού πούλησε το παραμύθι της ελπίδας σε έναν ολόκληρο λαό σήμερα βάζει την ταφόπλακα στον σιδηρόδρομο.
Αρωγός στην πορεία του ξεπουλήματος του σιδηροδρόμου όλο το επικοινωνιακό σύστημα από έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα που εδώ και δεκαετίες ταίζεται από ''νταβατζήδες'' της διαπλοκής ,κυβερνητικούς και παρακυβερνητικούς κύκλους.
Μεγάλος και σημαντικός βοηθός στο ξεπούλημα  στάθηκε και ο εργοδοτικός και κυβερνητικός συνδικαλισμός στον σιδηρόδρομο.

Δεν μπορεί κανείς να ξεχάσει τις κούφιες κινητοποιήσεις που έκανε  πέρυσι το καλοκαίρι η εργοδοτική  ΠΕΠΕ την περίοδο της κατάθεσης προσφορών  για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ   ,και στις οποίες είχαμε  τα  εμπορικά τρένα να κυκλοφορούν  κανονικά! και  κατόπιν  της κατάθεσης των προσφορών να έχουμε την απόλυτη σιωπή της .
Η πουλημένη ηγεσία της  ΠΕΠΕ  μετά την κατάθεση των προσφορών επιδόθηκε σε εναν αγώνα δρόμου για διάσωση του κομματικού μηχανισμού,για ρουσφέτια  και στην διαχείριση του θέματος της ιδιωτικοποίησης επικοινωνιακά απέναντι στους σιδηροδρομικούς.Η προπαγάνδα τους είχε σκοπό να πείσουν τον σιδηροδρομικό ότι δεν υπήρχε  άλλος δρόμος.Φταίνε οι ευρωπαίοι,τα μνημόνια,τα χρέη .
Στην διαβολική τους πρακτική με το μύθευμα της ανάτυξης (που δεν είναι για τους εργαζόμενους αλλά για τα αφεντικά) αλλά και τις αοριστολογίες τους   ανακάλυψαν τα  δώρα ,την ρομφαία  του εργοδότη που θα τιμωρήσει τους ''κακούς υπαλλήλους,τον σιδηρόδρομο που έχει ανάγκη τον πακτωλό χρημα΄των των ιδιωτών (που καταλήγουν να πληρώνονται από το δημόσιο) ,οτι πρέπει να δουλεύουμε περισσότερο και πολλά άλλα κλισέ των ανθρώπων που έχουν κάνει τις επιλογές τους ,Και αυτές οι επιλογές δεν είναι με το δίκιο του σιδηροδρομικού αλλά του αφεντικού (παλιού και νέου)
Κάθε αντίδραση ,κάθε φωνή ,κάθε άποψη που ήταν αντίθετη ή που τους έθιγε (αυτούς και τα αφεντικά τους ) χλευάστηκε,κατηγορήθηκε,δέχθηκε λάσπη,
Σήμερα περιχαρείς για τα κατορθώματα τους ''ανησυχούν'' για το νέο ΔΣ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ!
Ούτε ίχνος αυτοκριτικής,Ούτε μια συγγνώμη,Αναμενόμενο άλλωστε.Τους ξέρουμε καλά.

Αγαπητοί φίλοι,συνάδελφοι και αναγνώστες για εμένα προσωπικά αλλά και για το ΠΑΜΕ σιδηροδρομικών  ο αγώνας δεν σταματά εδώ,
Ο αγώνας συνεχίζεται μέχρι την ανατροπή  αυτού του συστήματος ,μέχρι την νίκη κατά του τέρατος που λέγεται καπιταλισμός και που προκαλεί μόνο πόνο και ανισότητες στους λαούς όλου του κόσμου.

ΛΟΚΟΜΟΤΙΒΑ