Ζημιωμένοι στον κυκεώνα των εταιρειών που κατέχουν και εκμεταλλεύονται κομμάτια των ελληνικών σιδηροδρόμων, βρίσκονται πολίτες, που επιθυμούν να μετακινηθούν από τον Βόλο σε άλλες πόλεις, πληρώνοντας ένα μικρό τηλεφωνικό χαράτσι…
Στον Σιδηροδρομικό Σταθμό του Βόλου δεκάδες είναι καθημερινά τα τηλεφωνήματα από πολίτες, που θέλουν να πληροφορηθούν τις ώρες των δρομολογίων για Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Αλεξανδρούπολη.
Απάντηση όμως δεν παίρνουν, παρά τις όποιες φιλότιμες προσπάθειες του σταθμάρχη, που μάλιστα δεν είναι αρμόδιος να το κάνει, ούτε γνωρίζει τις ώρες των δρομολογίων του κεντρικού δικτύου, και σε κάποιες περιπτώσεις προσπαθεί να δώσει πληροφορίες στο επιβατικό κοινό.
Ο υπάλληλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που βρίσκεται στο γκισέ των εκδοτηρίων, δεν έχει τηλέφωνο και έτσι δεν απαντά στις κλήσεις των ενδιαφερόμενων, με αποτέλεσμα οι πολίτες να έχουν δύο λύσεις. Ή να μπουν στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία σύμφωνα με πολλές καταγγελίες Βολιωτών είναι δύσχρηστη και δεν μπορούν να βρουν την ώρα του δρομολογίου που τους ενδιαφέρει, ή να τηλεφωνήσουν στο 14511, πληρώνοντας «χρυσό» τον αριθμό που κάλεσαν.
Ειδικότερα η χρέωση φτάνει τα 64,6 λεπτά το λεπτό για κλήση από σταθερό και εκτοξεύεται στα 98,4 λεπτά για κλήση από κινητό τηλέφωνο.
Εκτός της υπερβολικής αυτής τιμής, σύμφωνα με καταγγελίες, ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να περιμένει, μέχρι να «βγάλει γραμμή», τουλάχιστον τρία λεπτά, πληρώνοντας σχεδόν δύο ευρώ για μια κλήση από σταθερό τηλέφωνο και σχεδόν τρία ευρώ από κινητό…
Τα συγκεκριμένα ποσά προκαλούν την αγανάκτηση του κόσμου, που θεωρεί πως στις ημέρες μας το να πληρώσεις σχεδόν τρία ευρώ παραπάνω στον λογαριασμό, είναι απαράδεκτο, δεδομένης της δύσκολης οικονομικής κατάστασης πολλών.
Επιπλέον επισημαίνεται πως οι ηλικιωμένοι, που δεν γνωρίζουν πως να μπουν στο διαδίκτυο, δεν έχουν άλλο τρόπο, για να μάθουν κάποιο δρομολόγιο, πέραν από το να ακριβοπληρώσουν την κλήση στο 14511.
Συνδικαλιστές της εταιρείας σημειώνουν, πως έχουν ζητήσει με επιστολή προς τη διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να εγκρίνει την ύπαρξη τηλεφωνικού κέντρου, τόσο στον Βόλο, όσο και σε άλλες περιοχές, με αστική μόνο χρέωση, αλλά απάντηση δεν πήραν μέχρι στιγμής.
Αναφέρουν ακόμα πως την έκδοση εισιτηρίων δεν την εκμεταλλεύεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά έχουν μπει εργολάβοι, με αποτέλεσμα να μπλέκουν διαφορετικές εταιρείες μεταξύ τους.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας Μπάμπης Παυλάκης υπογραμμίζει πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραπέμπει τους πελάτες της στο διαδίκτυο και στον πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό, με τους ίδιους να προσπαθούν ανεπιτυχώς, να πιέσουν την εταιρεία, να δημιουργήσει μια απλή τηλεφωνική γραμμή στον Βόλο, όπου υπάλληλος θα αναφέρει τις ώρες των δρομολογίων με αστική χρέωση για τον πελάτη.
Παράλληλα ο σταθμάρχης του Βόλου αρκετές φορές μετατρέπεται σε τηλεφωνητή, δίνοντας πληροφορίες στον κόσμο που καλεί, χωρίς να γνωρίζει την παραπάνω διαδικασία.
Μάλιστα δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, που πολίτες τηλεφωνούν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό, μέχρι και από την Αθήνα, θέλοντας να μάθουν την ώρα κάποιου δρομολογίου.
«Ο σταθμάρχης βοηθάει όσο μπορεί, αλλά δεν γνωρίζει τα δρομολόγια του κεντρικού δικτύου, που πολλές φορές τον ρωτάνε. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να δώσει τη λύση, αλλά παρά τις πολλές επιστολές που έχουμε στείλει στη διοίκηση, δεν μας δίνουν σημασία…», τονίζει ο κ. Παυλάκης.
e-thessalia.gr