Κυριακή 26 Μαΐου 2024

Νέο επεισόδιο: πιο πουλημένος γίνεσαι λακές (Το στέκι των άσχετων)


 Είναι φανερό ότι για το στέκι των άσχετων  αποτελεί μέγιστο πρόβλημα το ξεμπρόστιασμα των προθέσων τους αλλά και των  υπόγειων συνεννοήσεων τους. Η  δράση της συγκεκριμένης ομάδας είναι   αντισιδηροδρομική  και περιστρέφεται μόνο γύρω από την επίβιωση της μέσω της προσκόλησης της σε κέντρα εξουσίας.Και όσο τους ξεμπροστιάζεις τόσο χάνουν την ψυχραιμία τους και εκτίθενται.

Το να μιλάνε  άτομα για αξιακό σύστημα (!) όταν μέσα σε μια νύχτα πέρασαν  από το στρατόπεδο των εργαζομένων στο  στρατόπεδο του εργοδότη πάει πολύ.Τα ξέχασαν όλα και οπου φύγει φύγει για την θεσούλα οι αγωνιστές της πλάκας  αλλά από ότι φαίνεται και  εκεί που πήγαν δεν τα πάνε και πολύ καλά καθώς τρώνε την μια σφαλιάρα πίσω από την άλλη εξαιτίας των επιλογών τους.Δεν τους φταίμε εμείς.

Να μιλάνε για κρυμμένους πίσω από πληκτρολόγια ,οι κουκουλοφόροι του διαδικτύου  αυτοί που έκαναν το ανώνυμο σχόλιο επιστήμη του βούρκου  , που έκαναν  ιντερνετικούς  εκβιασμούς  , εξύβριση ατόμων,οικογενειών,συναδέλφων (ακόμα και με ασθένεια) ,πολιτικών και συνδικαλιστικών αντιπάλων , μας προκαλεί οίκτο και απέχθεια.Ποιός ξεχνά  αναρτήσεις πχ με τίτλο ΓΛΥΦΟΥΝ ΚΩΛΟΥΣ; «Γιατί σίγουρα  αυτό αποτελεί  ένα πραγματικό αξιακό κώδικα  προς μίμηση  για όλους μας.Οι άνθρωποι δίδαξαν ηθική που θα μείνει στην ιστορία!!


Κυνική παραδοχή από το στέκι (και την παρεούλα) της θεωρίας του ξυλολίου και της υποτιθέμενης μεταφοράς του στην εμπορική αμαξοστοιχία !!! Μάλιστα χωρίς ντροπή  αναφέρουν και την μητέρα του νεκρού  συναδέλφου μας  για  το θέμα χωρίς να καταλάβουμε το γιατί. 

Όλοι  μα ΟΛΟΙ σήμερα  κατάλαβαν τι σημαίνει δεύτερες σκέψεις για αυτή την ΠΕΠΕ ,που έχει ντροπιάσει την ιστορία των μηχανοδηγών στον μέγιστο βαθμό.

Τα επιχειρήματα που αναφέρουν  (μάλλον μεταξύ τους)  δεν πείθουν κανέναν στον σιδηρόδρομο  αλλά όσο πάνε γίνονται  και χειρότερα ,απλοικά και σχεδόν επιπέδου νηπιαγωγείου.Γελάνε μαζί σας με αυτά που γράφετε.Και αυτό που είναι ξεκάθαρο πλέον  είναι ότι η πίεση που ασκήθηκε στην ηγετική ομάδα οδήγησε σε πολύ σοβαρό ατόπημα.

Πρώτα το κόμμα για μερικούς και μετά όλα τα άλλα.

ΑΠΟΡΙΕΣ

Αλήθεια ποιά είναι η προστασίο του εργασιακού περιβάλλοντος;Στις συνελεύσεις απαιτείται κάποιου είδους προστασία; Ποιοί συκοφαντούνται  και πως ακριβώς  από τις αναρτήσεις μας;Που εμπλέκεται η προσωπική ζωή και τα χόμπι με την εργασία; Μήπως μπορεί να μας τα εξηγήσει αυτά το στέκι ή αυτός που έκανε τα παράπονα στον ..« μπαμπά του » ; (Αυτό που δεν έχει κατάλάβει ο συγκεκριμένος είναι ότι γελάνε μαζί του φίλοι και εχθροί  γιατί επέλεξε τον ρόλο του κατοικίδιου )

Μεγάλη απορία μας προκάλεσε η αναφορά   περί αυστηροποίησης του εκπαιδευτικού πλαισίου;!!!Αυστηροποιήθηκε το εκπαιδευτικό πλαίσιο; Γιατί πριν δεν ήταν αυστηρό ; Όλα αυτά τα χρόνια που γίνονται εκπαιδεύσεις το πλαίσιο ήταν χαλαρό; Αυτό θέλει να  μας πει το  γνωστό στέκι; Δλδ όλοι οι μηχανοδηγοί εκτός  της τελευταίας σειράς εκπαιδεύτηκαν με χαλαρό εκπαιδευτικό πλαίσιο και δεν το ξέρουμε εμείς και το ξέρει το στέκι;

ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ

Η απροθυμία μερικών να γίνουν εκπαιδευτές είναι δεκτή ΜΕ ΧΑΡΆ  από το στέκι  αλλά  δεν είναι αποδεκτή η απροθυμία μερικών να συνεχίσουν ως εκπαιδευτες.Όταν κάποιος υποβάλλει παραίτηση πως ακριβώς πρέπει να συνεχίσει ως εκπαιδευτής; Αυτό δεν αποτελεί ηθικό αλλά και πρακτικό  ζήτημα;Να βάλεις κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει;Είναι δυνατόν κάποιος που παραιτείται από εκπαιδευτής να συνεχίζει να εκπαιδεύει;

Η επίκληση του μητρώου της ΡΑΣ μας προκάλεσε γέλιο.Αυτή την στιγμή το μητρώο εκπαιδευτών της ΡΑΣ έχει μέσα εκπαιδευτές ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ από το 2018  αλλά το χειρότερο έχει ως ενεργό εκπαιδευτή συνάδελφο που έχει φύγει από την ζωή !! Αυτό δεν αποτελεί ντροπή για εσάς ; Δεν σας ταράσει το...αξιακό σύστημα; (εδώ γελάμε)

Με το καταχρηστική αξιοποίηση του ρόλου του εκπαιδευτή  τι θέλει να πει ο ποιητής;;;

ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΚΙ ΚΑΙ ΟΙ 3 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΌ ΟΛΑ.

Τέλος ερχομαστε στο σημαντικότερο σημείο. Το κανονιστικό .

Οι Εγκύκλιοι διακρίνονται σε Ερμηνευτικές σε  Κανονιστικές  κ.α

Οι  εγκύκλιοι είναι δεσμευτικές έως ότου ανακληθούν ρητά ή έως ότου τροποποιηθεί αυτό  που  ερμηνεύουν. 

Σύμφωνα λοιπόν με την ΔΕΤ /Κ αριθ 103 η οποία θέτει σε ισχύ το νέο κείμενο του Μέρους Β του Γενικού Κανονισμού Κίνησης στην ανάλυση τροποποιήσεων υπάρχει το άθρο 1.Εκεί αναφέρει την προσθήκη του 16δις με το οποίο διευκρινίζεται η έννοια της  Κεντρικής Υπηρεσίας η οποία πλέον καλύπτει και υπηρεσίες γραμμής ,ηλεκτροκίνησης,κλπ του διαχειριστή υποδομής.

Τι λένε τα άρθρα 16 και 16 δις του κανονισμού κυκλοφορίας; (Ελπίζουμε να δέχεται το στέκι ότι είναι σε ισχύ ένας νόμος του ελληνικού κράτους εκτός αν δεν το αναγνωρίζει και αυτό)

16.Όταν στον παρόντα κανονισμό καθορίζεται ο τύπος των έγγραφων ή τηλεγραφικών συνεννοήσεων των υπαλλήλων, απαγορεύεται η τροποποίηση του τύπου αυτού.

16διςΓια κάθε δραστηριότητα της υποδομής (Κυκλοφορίας/Διανομής, Γραμμής, Ηλεκτροκίνησης, Σηματοδότησης, Τηλεπικοινωνιών), ως Κεντρική Υπηρεσία ορίζεται η υπηρεσιακή μονάδα βαθμίδας τουλάχιστον υπηρεσίας ή και ανώτερης, η οποία προΐσταται των κατά τόπους τμημάτων Κυκλοφορίας/Διανομής, Γραμμής κ.ο.κ. Οι εκδιδόμενες από την Κεντρική Υπηρεσία έγγραφες εντολές και οδηγίες προς τα τμήματα της και το προσωπικό τους καλούνται στον παρόντα κανονισμό Διαταγές ή και Εγκύκλιοι.

Σήμερα μάθαμε από το στέκι  ότι σε ισχύ είναι μόνο οι εγκύκλιοι  που αναρτημένες στο site  της ΡΑΣ

Σύμφωνα λοιπόν με το στέκι είναι εκτός ισχύος όλες οι εγκύκλιοι που καθόρισαν ας πούμε την φωτοσήμανση Οινόη-ΣΚΑ,την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών στο κομμάτι Αθήνα-Πειραιάς,την κυκλοφορία Λιανοκλάδι-Αγιος Στέφανος,την κυκλοφορία Αγιος Στέφανος -Δομοκος-Λάρισα, και πολλές άλλες που έχουν εκδοθεί από την ΚΥ και έχουν παραληφθεί με υπογραφή από τους μηχανοδηγούς.

Μάλλον σύμφωνα   με το στέκι θα  πρέπει να σταματήσει η κυκλοφορία μέχρι να δώσει έγκριση το ίδιο ή να τα αναρτήσει η ΡΑΣ  στο σαιτ.Αλλιώς που πάμε ρε παιδιά;

Όσον αφορά την υπηρεσιακή εγκύκλιο της ΚΥ για την  προαιρετική στάση στο ΣΚΑ για το προσωπικό διαχειριστή υποδομής μάλλον ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ  (σύμφωνα με τους φωστήρες εκεί πέρα)





Τέλος για την υπηρεσιακή στάση  η επιβίβαση και η αποβίβαση  του προσωπικού γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο και με την επίβλεψη του προσωπικού συνοδείας της αμαξοστοιχίας .Εκτός και αν ούτε αυτό το ξέρουν.